Appartement Residence aan de Kust

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°5°
Appartement Residence aan de Kust

We hebben een aantal aanbieders voor Residence aan de Kust voor je op een rij gezet:

44 reviews over Appartement Residence aan de Kust in het Nederlands

fantastisch apparetmenten complex

Ans en Kees,
8-6-2018

niets op aan te merken. prima beloopbaar naar de Boulevard

mooi aangelegd en onderhouden. top.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig appartement, goed verzorgd, top locatie!

Mevr.Clement,
27-8-2017

Prachtig appartement, zeer goed verzorgd. Gastvrije vriendelijke mensen. We zijn 1 week geweest en hebben genoten van deze toplocatie op loopafstand van de boulevard van Noordwijk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig en zeer verzorgd appartement

sol,
20-6-2017

werkelijk alles tot in de puntjes geregeld.tot zelfs warme broodjes aan de deur.niks negatiefs kunnen zien of op te merken of het moet de tijd van het verblijf geweest zijn,we waren hier helaas maar een midweek.volgende keer langer.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie plek,dichtbij strand, duinen en restaurants

Familie Van der Bent,
23-5-2017

Het appartement is ruim en schoon, evenals de centrale ruimtes. De heer Zonneveld en zijn staf hebben het woord "gastvrijheid" uitgevonden. De service is uitstekend, alle medewerkers zijn vakkundig en vriendelijk. Chapeau, op alle fronten een tien.

Gereisd met partner in februari 2017

Top vakantie in mooie accommodatie

stefan
22-8-2016

Hier een week geweest geweldig plek en mooi accommodatie alles zeer schoon en netjes in gerichte appartementen .Erg vriendelijke mensen en goede ontvangst. Groeten uut Dwingeloo

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi, ruim en kindvriendelijk

T. Streur
24-7-2016

Een hele mooie locatie dichtbij strand. Zeer gastvrij. Erg kindvriendelijk met veel buitenspeelgoed, trampoline en tennisbaan. We voelde ons erg thuis hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldig

marianne bosch
25-6-2016

het was perfect zowel het personeel als het appartement.

heel schoon appartement van alle gemakken voorzien.

zeer klantvriendelijke ontvangst en heel attent

Gereisd met partner in juni 2016

Het was weer geweldig.

R. Wijbenga
13-6-2016

Hier is echt alles goed. Fijn, ruim appartement in een schitterend kleinschalig maar ruim opgezet complex. Voorzien van alle comfort. Zeer hartelijke ontvangst door Perry en zijn 'staf'.

Op loopafstand van de gezellige boulevard van Noordwijk met haar prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Willen niet meer naar huis

familie Nijhuis
1-6-2016

Je moet weten dat het weer alle kanten op kan je bent in Nederland. Maar daar kan residence aan de kust natuurlijk niets aan doen. Je bent tenslotte in Nederland. Maar als het slecht weer is kun je je prima vermaken in het appartement met een goed boek en goede t.v. Het appartement is heerlijk ruim. En de zee dichtbij zodat een wandeling altijd goed te doen is onder alle weersomstandigheden.

Wij komen hier al jaren en mensen vragen ons aldoor weer, wat? Gaan jullie alweer naar Noordwijk? Ja, alweer. Er is zoveel te doen en te zien in Nederland. We gaan drie weken en komen nog tijd te kort, en ja ook na alle afgelopen jaren. Het voelt altijd heel relaxed om hier te komen. Je gaat weg en twee uur later ben je op je bestemming. Aldaar word je altijd hartelijk welkom geheten. Je staat nooit voor onaangename verassingen. Je weet wat je kunt verwachten. Saai? Misschien maar het is maar net wat je wilt zien. Wil je als herboren van vakantie terugkomen ga dan hier naartoe. Zomer en winter een absolute aanrader.

En voor alle vrienden en collega's, ja we gaan volgend jaar weer.

Gereisd met partner in mei 2016

prachtig verblijf in een bijzonder leuk dorp

JeanF
17-2-2016

het is een prima gelegen appartementen complex met alle voorzieningen die je kan wensen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence aan de Kust in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence aan de Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.