Hotel Radisson Blu Palace Hotel

Hotel Radisson Blu Palace Hotel
7,9

16 tips over Hotel Radisson Blu Palace Hotel

Annemarie, 4-1-2015
In Noordwijk is ook Space Expo, met alles over ruimtevaart, erg leuk om met kinderen naartoe te gaan. Qua uiteten, zoek je iets bescheiden ipv de drukke wat toeristische eettenten, dan is pizzeria Mimmo aan de Kon. Wilh. boulevard een aanrader (ca. 10 min. lopen), net als het knusse eetcafé Proeflokaal Thomas in het oude centrum van Noordwijk binnen (ca. 20 min. lopen vanaf hotel). Ook strandtent Lodge (Kon. Astrid B.) is een aanrader, gebouwd als kas, met open haarden en goed eten.
Hanswillem, 30-11-2014

Boek bij dit hotel geen arrangement of een goedkopere kamer. Dan krijg je de slechtere kamers aan de achterzijde van het hotel. Boek een luxere kamer. Laat de kamersleutel in de kamer zitten, zodat de verwarming aan blijft.

Wijk voor de wellness uit naar een accommodatie die hierin gespecialiseerd is.

Lidy Lowenthal, 16-4-2014
Bezoek strandpaviljoen Alexander eens en neem hier zeker een hapje. Het is heerlijk zitten hier met een prachtig uitzicht. Geweldig personeel met een snelle bediening. Huur een fiets en ga heerlijk door de streek, wij hebben de bollenstreek route gefietst en hebben intens genoten !

Wouter, 26-10-2013
Huur een fiets om de omgeving te verkennen.
Nicole, 8-6-2013

Zeezichtkamer: zicht op daken van Noordwijk en zee in de verte. Voorzijde is gezelliger!

Parkeren 22,50 of gratis op de Koepelweg (6 min lopen)

Eten: de lamme goedzak.

cvancleef, 25-4-2013
Neem je fototoestel mee!!

Jannes, 15-3-2013
Leiden is een mooie stad om te bezoeken, er is genoeg te zien.
Karin Strübbe, 11-3-2013
Vanuit het Palace hotel ben je binnen 20 minuten in het centrum van Den Haag. Leuk om te gaan winkelen of een museumbezoek. Ook Noordwijk heeft een gezellige winkelstraat en een aantal bijzonder leuke eetgelegenheden.
Bert & Siegrit, 3-3-2013
Noordwijk zelf is prachtig en het is heerlijk om een mooie strandwandeling naar Katwijk te maken!
Charlotte, 13-2-2013
's Avonds gegeten bij 'Iets anders' in Noordwijk. Aanrader! Ze gebruiken met name biologische producten.