Hotel Radisson Blu Palace Hotel

Luxe hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°15°
Hotel Radisson Blu Palace Hotel
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Palace Hotel voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel Radisson Blu Palace Hotel in het Nederlands

Fantastisch, een aanrader!

Desiree
14-8-2018

Fantastisch familieweekend gehad (groep 21 volwassenen en 5 kleine kinderen). Super hotelkamers. Hotelkamer met bad en douche voor mijn ouders. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Er wordt veel vers bereid en de service is top. Voldoende kinderstoelen aanwezig. Gezellige sfeer en schoon! En...heel dicht bij het strand. Wij zijn hier vaker geweest en komen ook snel terug!

Jammer dat klachten niet serieus worden behandeld

Hans Mommers
13-4-2018

Klachten worden niet serieus behandeld, hebben 3 nachten geboekt, junior suite nummer 2110. Na eerste nacht gemeld dat we zeer slecht hebben geslapen vanwege aan 2 kanten doorgezakt bed. Klacht geheel niet behandeld tijdens ons verblijf, bij uitchecken is klacht niet eens meer aangehoord en met 'n flutverhaal afgedaan door de receptioniste, zeer onbevredigend om na 3 nachten 'n rekening te betalen van € 1.200,- 3 nachten slecht hebt geslapen en de klacht niet serieus behandeld/geheel niet behandeld is, schandalig.

Denk na voor je boekt

Robert
6-4-2018

Laat je niet teveel beïnvloeden door de foto’s van het uiterlijk van het hotel. Er is een heel gedeelte van het hotel aan de achterkant met in mijn geval uitzicht op de afvalcontainers (die ‘s ochtends heel vroeg werden geleegd). Kamer wel schoon en personeel vriendelijk. Parkeren is een kostbaar iets (hotel aan de overkant rekent niets) in een krappe garage. Ontbijt ook vrij prijzig. Voor sommigen zal het een prima hotel zijn, ik ga niet meer terug.

Radisson Blu Palace Hotel team., Marketing & PR Manager, 10-4-2018
Beste Robert, hartelijk bedankt voor uw review! Uiteraard erg jammer om te horen dat uw verblijf u is tegengevallen. Uw feedback over het ontbijt en de parkeerkosten geef ik door aan de relevante afdeling, bedankt hiervoor. Voor een eventueel volgend bezoek raden wij u aan een voorkeur te geven voor de voorkant van het hotel, dan kan onze reserveringen afdeling hier mogelijk rekening mee houden. Wij hopen namelijk dat wij u toch nogmaals mogen ontvangen om u van onze service te kunnen overtuigen! Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel team.

De prijs waard!

C
11-2-2018

Goede en snelle service bij het inchecken. Prima hotel, onze kamer (2402) was alleen wel aan een opfrisbeurt toe (vieze vlekken in de vloerbedekking) en zou flink gemoderniseerd moeten worden, en wat gezelliger ingericht kunnen worden. De tv die voor het bed staat zou bv opgehangen worden zodat je relaxed liggend op bed tv kunt kijken ipv rechtop moet zitten om uberhaupt iets te kunnen zien. Bedden zijn uitstekend met goede kussens. Ontbijt à €22,50 pp was prima, niet heel uitgebreide keuze, maar genoeg om lekker te kunnen ontbijten. Ligging is ideaal. Je bent zo op het strand waar je flink kunt wandelen en terecht kunt bij een van de vele strandtenten. Aan de prijs, maar dubbel en dwars waard!

Radisson Blu Palace Hotel Team, Marketing & PR Manager, 20-2-2018
Beste C, hartelijk bedankt voor uw review! Erg fijn om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens is geweest. Uw feedback over uw kamer geef ik door aan de relevante afdeling; bedankt hiervoor. Wij hopen u snel weer in ons hotel in het mooie Noordwijk aan Zee te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel team.

Fijne plek voor een ontspannen verblijf

Marlous
15-1-2018

Het is een heerlijk hotel met mooie kamers en op loopafstand van strand en beachclubs die ook in de winter open zijn. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en bediening erg oplettend. Roomservice tegen redelijke prijs werd alleen lauw geserveerd en drankjes kwamen in de tweede ronde. Wellness Area beetje klein maar prima sauna en stoombad. Overall een heerlijk verblijf gehad.

Radisson Blu Palace Hotel team, Marketing & PR Manager, 26-1-2018
Beste Marlous, hartelijk bedankt voor uw review! Erg fijn om te horen dat u van uw verblijf in ons hotel heeft genoten en bedankt voor uw complimenten. Onze excuses voor het tegenvallen van de roomservice; ik geef uw feedback hierover door aan de relevante afdeling. Wij hopen u snel nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel team.

Prima en netjes

M-L
10-1-2018

Goede locatie, vriendelijk personeel

Geweldig hotel

Kimel
29-9-2017

Mooie ruime kamer met enorm groot fijn bed en wc apart van douche!! Ontbijt was prima, alleen een beetje rommelig en erg druk. Receptionisten mogen wel wat vriendelijker..

Radisson Blu Palace Hotel team, Marketing & PR Manager, 3-10-2017
Beste Kimel, hartelijk bedankt voor uw review! Erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw kamer en uw bed. Uiteraard jammer om te horen dat ons Super Breakfast buffet u is tegengevallen. Uw feedback hierover en ook over onze receptie zal ik doorgeven aan de desbetreffende afdelingen. Wij hopen u snel weer in ons hotel terug te zien! Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel team.

Niet zo super als de website beloofd

Swinkels
24-9-2017

Mijn moeder van 87 (alleenstaand) is er 5 dagen geweest met een eveneens alleenstaande vriendin. Het hotel lijkt keurig gerenoveerd, maar als alleenstaande werden ze opgeborgen in het oude deel van het hotel, wat duidelijk niet gerenoveerd was (wel aan renovatie toe overigens).

Eten: als voorgerecht kregen ze gamba's: 10 stuks als voorgerecht. 2 dagen later hetzelfde voorgerechtje: 5 gamba's.

Ze bestelden een karafje plat water: geen probleem; echter 2 dagen later eveneens en hiervoor werd maar liefst €5,- in rekening gebracht.

We begrepen dat het niet een slecht hotel is, maar ze gaan er nooit meer terug.

Radisson Blu Palace Hotel team, Marketing & PR Manager, 29-9-2017
Beste Swinkels, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Uiteraard erg jammer om te horen dat het verblijf van uw moeder en haar vriendin niet geheel naar wens is geweest. De feedback die u noemt over het voorgerecht en de kosten van het karaf water geef ik door aan onze Food & Beverage afdeling. Ook uw opmerking over de veroudering van onze kamers nemen wij mee. Wij hopen uiteraard dat zij ons toch nogmaals een kans willen geven en wellicht kan ik dan een superior met zeezicht kamer aanraden. Nogmaals dank voor uw review en wij hopen uw moeder en haar vriendin bij het volgende bezoek te kunnen overtuigen. Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel team.

Goed hotel, maar past niet bij ons

Stefan
15-5-2017

We verbleven hier omdat dit rond moederdag zo'n beetje het enige nog beschikbare hotel was in Noordwijk.

Op de accomodatie zelf valt niets aan te merken (alle personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes en schoon, de badkamer was supernetjes, uitgebreid ontbijt), maar toch ontbreekt er voor ons iets. Ik weet niet of het nu het gebruik van veel natuursteen is, de kleurkeuze van de kamerstoffering, de afstandelijkheid van sommige personeelsleden, of misschien het soort gasten waar dit hotel zich op richt (hoger prijssegment), maar er mist iets... Het hotel mist in onze beleving een bepaald soort gezelligheid.

Dan maar een hotel met wat minder faciliteiten (want die zijn hier in allemaal inpandig aanwezig: wellnesscenter, sportfaciliteiten en parkeergarage), maar wel met die gezellige uitstraling.

De ligging is goed en vooral de inpandige parkeergarage is ideaal (tikkeltje duurder dan op straat parkeren, maar wel dichtbij en bewaakt).

Wij komen hier vermoedelijk niet meer terug.

Het Radisson Blu Palace Hotel team, Marketing & PR Manager, 18-5-2017

Beste Stefan, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten!

Uiteraard erg jammer om te horen dat wij toch niet het hotel waren waar u op had gehoopt. Hiernaast vind ik het wel erg fijn om te horen dat u genoten heeft van onze faciliteiten en dat u het personeel als vriendelijk heeft ervaren.

Wij hopen dat wij u toch in de toekomst nogmaals mogen ontvangen om te bewijzen dat wij u een super verblijf kunnen laten beleven!

Met vriendelijke groet,

Het Radisson Blu Palace Hotel team.

Gepast luxueus vertoeven

J. Plas
27-3-2017

Radisson Blu Noordwijk is een uitstekend servicegericht hotel waarbij gepaste luxe aanwezig is voor een goede prijs. Het personeel is zeer meedenkend en erg servicegericht. Dit blijkt bij aankomst, vertrek maar ook bij vragen over bijvoorbeeld de plaats Noordwijk.

Zowel het ontbijt alsmede het diner zijn van een prima kwaliteit. Heb hier meermaals een hotelkamer gehad en heb het als uitstekend ervaren.

Gaia Zwiers, Marketing & PR Manager, 29-3-2017
Beste J. Plas, hartelijk dank voor uw positieve review over ons hotel! Erg leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel en dat u genoten heeft van uw verblijf; met name het ontbijt en diner. Wij hopen u snel weer binnen ons hotel te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel team.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Palace Hotel in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Palace Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.