Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°11°
Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)
9,3

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,3

112 reviews over Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) in het Nederlands

Met jonge kinderen

ieder jaar puik bij Puik en Duin

Fam. Herrli-van Hoorn
5-5-2015

Zeer verzorgd, super vriendelijke eigenaren, bij problemen behulpzaam.

mooie kleinschalige accomodatie, midden in de bollenvelden, op fietsafstand (lopen ook) van het strand, dichtbij Noordwijk.

Prima prijs/kwaliteitverhouding.

kindervriendelijk, veel ruimte, ook diervriendelijk, wij waren in huisje 33, dat heeft een hek er omheen.

uitstekend schoongemaakt

Bungalow 30

Rinie Groos
4-5-2015

Kleinschalig vakantiepark; voor ons (2 volwassenen) heerlijk rustig. Ligging aan de duinen en het strand was voor ons als hondenbezitters ideaal, genoeg te wandelen in de directe omgeving.

De bungalow was bijna perfect; ruim, goede bedden en een smaakvolle inrichting. Het is duidelijk dat dit een recent gebouwd huisje (2014) is.

Fantastische midweek gehad

Anjo
24-4-2015

Mooie accomodatie, goed uitzicht, dicht bij de duinen en Noordwijk en Noordwijkerhout gelegen.

Fam. De Mooij uiterst behulpzaam en staan altijd voor je klaar, indien nodig.

Keurig!

Claudia Bakker
    27-12-2014

Keurig net huis, luxe en schoon.

Heerlijk knus maar luxe park!

Juliet
    10-7-2014

Wij hebben hier met een jong modebedrijf van om en nabij 35 man een heerlijk weekend gehad in de mooie ruime bungalows!

Joke (de gastvrouw) haar man en zoon, waren zeer behulpzaam en de omgeving is prachtig! Heerlijk hardlopen door de bossen en over het strand en verse broodjes haar je om de hoek bij 1 van de bekende supermarkten.

Kortom een top weekend zonder zorgen en gelukkig ook nog een lekker zonnetje:)

Fantastische plek

els ada sylvia
    3-7-2014

Bungalowpark puik en duin is een echte aanrader. Leuk huis erg schoon. We hebben genoten!

Zeker een aanrader!

Mara
    25-6-2014

In juni 2014 hebben we met een vriendinnengroep een weekend op het park Puik en Duin verbleven. Een super mooi huisje (nr 24) met voldoende ruimte voor 8 personen, een mooie goed verzorgde tuin en de eigenaren zijn super vriendelijk en geven graag tips. Kortom een aanrader om heen te gaan.

Heerlijke recreatie bungalow aan Bos-Duinen-Zee

Joke & Andre
      21-6-2014

Vrij gelegen recreatie bungalow op keurig onderhouden park.

Alles zag er netjes uit in de bungalow, een dikke 10 voor de hygiëne!

Van alle gemakken voorzien en heerlijk voor mensen met honden.

De auto(s) konden direct bij de Bungalow worden geparkeerd.

Bij aankomst heeft de beheerder onze tuin direct afgebakend, zo konden onze honden ook van de vrijheid in de tuin genieten, goede actie!

Binnen 3 minuten lopen direct in het Duingebied, ca. 10-15 minuten lopen naar het strand.

Op het strand is een gedeelte waar de honden los mochten, ook voor hun dus een geweldige vakantie.

Fietsen of steppen kan hier ook heerlijk, er zijn uitstekende verharde paden voor.

Ook zijn er losse mountainbike paden en paden voor paarden in het bos/duingebied beschikbaar.

Via de Duinen is het mogelijk naar Noordwijk, Zandvoort of verder te fietsen.

Samengevat een heerlijke recreatie bungalow op perfecte locatie.

Veel ervan was goed!

Weiten
      15-6-2014

Heel mooie vakantie in éen week. En heel rustig plaats. Niemand kan zien in de huis en rondom het huis. De bedden was de best. Te een luxe vakantie bungalow hoort maar ook netheid. Restjes van de vorige koken was in de potten. Dus moest eerst alles wassen worden. Helaas, de tuin onderhoud is ook niet overeen aan onze verwachtingen.

Heerlijk rustig

helder
        20-5-2014

Prachtig huisje, met de auto kun je overal komen, ligt aan een prachtig wandelgebied, echt genieten ook voor de hond.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.