Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°15°
Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)
9,3

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten8,5

13 tips over Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)

A.van Kleef, 12-5-2015
Broodje garnaal bij Restaurant aan strand Langevelderslag
Mara, 25-6-2014
Huur een scooter. Je bent binnen 45 minuten in Haarlem en Leiden en de omgeving is prachtig!
Joke & Andre, 21-6-2014
Blijf niet binnen en ga naar buiten, Noordwijk Boulevard/centrum op loop/fiets afstand.

rian krieger, 4-11-2013
dichtbij zee en noordwijk zelf!
Thieu Heijltjes, 15-10-2013
absoluut fietsen meenemen of huren, tegenover het bungalowpark ligt een geweldig mooi kilometers groot fietsgebied in duinen en bossen.
M. van Eck, 1-10-2013
Space expo is leuk en interessant om te bezoeken.

martina kortekaas, 29-8-2013
De prijs in t hoogseizoen is niet goedkoop maar in ruil daarvoor krijg je n kwalitatief uitstekende accomodatie. Er is op t terrein n parkeer gelegenheid en n speeltuintje, speelveld en picnictafel. Geen winkel of andere faciliteiten op t terrein zelf maar alles op korte afstand, restaurantsetc. Wij hebben heerlijk pannekoeken gegeten bij pannekoeken boerderij Langs Berg en Dal in Noordwijkerhout.
Walter en Truus, 10-6-2013
Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.
Patrick vd Kraan, 29-5-2013
Probeer fietsen mee te nemen, je bent in een mooie omgeving.
Erik Goessens, 30-4-2013
Mooie weg naar het strand over de duinen: loop het park uit, steek de weg over en rechtsaf over het fietspad tot er een zandpad naar links de duinen op gaat.