Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) *****

Annet Lobbezoo
2-3-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het huisje ligt onder aan de duinen met een weg gescheiden. Het huisje was klein, nieuw en schoon. De bedden en kussens waren van goede kwaliteit, we hebben dan ook heerlijk geslapen. Het huisje is erg gevoelig voor geluid. Je kan in de slaapkamer alles horen wat er in de kamer, woonkamer of keuken gebeurd, je kan iemand horen lopen door het huis. Het huisje heeft net gevoeg borden enz voor 6 personen, wij hadden visite en moesten plastic bestek en bordjes kopen. Wat ik ook miste was de beschrijving van het elektrisch apparatuur zoals b.v de microwave/ oven combinatie en afwas machine. De eigenaar waren erg behulpzaam en stond altijd klaar als het nodig was. We hebben een fijne week gehad.