Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°7°
Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark)
9,3

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,4

112 reviews over Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) in het Nederlands

Héérlijk!!☀️

Frieda
14-7-2018
  • Onderkomen9

Prachtig huisje, nr 6. Alles wat nodig is was er, en mooi schoon. Vriendelijke eigenaar die graag een praatje maakt. We hadden dit park gekozen om dicht bij Noordwijk en het strand te zijn en te kunnen fietsen door de duinen. Komen er graag nog eens terug!

Ideaal voor rustzoekers in mooie omgeving.

Toosje
8-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Tweede keer. Nu een week. Weer huisje begane grond vanwege slecht ter been. Nu huisje 27, vorig jaar 12. Eigenaren erg behulpzaam en hadden "schans" voor deur geplaatst om met rollator binnen te komen. Apparatuur die we zelf niet hebben en zonder gebruiksaanwijzing gaf wat problemen maar de eigenaren kwamen ons weer te hulp. Prachtige douche en heerlijke bedden. Voor buiten o.a. heerlijke ligstoelen. We misten enkel een raam/deurhor. Door kleinschaligheid park, de rust en de vriendelijke behulpzame eigenaren open we volgend jaar hier weer te komen.

Wederom super en fijn vakantie gevoel!

Kniest
4-5-2018
  • Onderkomen10

Tweede keer ons verblijf in Puik en Duin. Waar je het park oprijdt en gelijk het vakantiegevoel hebt. De rust, schone en nette onderhouden huisjes. Wij gaan altijd graag naar 5 of 6, ruim opgezet, mooie vrije ligging en uitzicht over de bollenvelden. De eigenaren staan altijd voor je klaar! Mooie speeltuin voor de kinderen, nette tuin, met daarin ook nog een schommel. Tot de volgende keer met weer zonnig weer!

Heel erg fijn!

Fam. Roelofs
24-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Weer een geweldige week gehad op dit kleinschalige en rustige park. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben aandacht voor hun gasten.

Huisje 27 is echt prachtig met veel comfort. Maar ook de andere woningen zijn allemaal mooi en worden heel goed onderhouden en vernieuwd. De schoonmaak was ook prima.

Een paar kleine dingen gemist in de inventaris zoals een theepot en broodmandje.

Wij hopen volgend jaar weer te gaan in ieder geval!

Geweldig!

Gertjan
21-11-2017
  • Onderkomen9

Kleinschalig, persoonlijk park. Wij hadden huisje 27, wat in 2017 gebouwd is. Boerderijachtig huisje. Drie slaapkamers, met geode bedden. Mooie douche, goed uitgeruste keuken. Op de dag van aankomst zat de sleutel in deur, zoals afgesproken. De verwarming stond lekker aan, en de lakens en handdoeken lagen klaar. Fijne banken in de kamer en een mooie grote eettafel met zes stoelen. Een uitstekende kaarttafel! De veranda was prettig om even bij te komen, ook als het regende. We gaan zeker terugkomen, maar dan wel in een maand met kans op beter weer :-)

Was een ontspannen vakantie

Fam. Bongers
21-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi goed onderhouden huis.

Rustig gelegen.

Vriendelijke ontvangst en bij zonder behulpzame gastfamilie.

Leuk aangelegd park

Je krijgt wat er beloofd is.

Er is een prachtige wandeling door de duinen naar het strand.

Wel wat zwaar en lang.

Om even snel de zee te bezoeken te ver.

Om wandelingen te maken prachtig

Super maar helaas veel te kort

toosje
10-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles voor wat je nodig hebt. Parkeerplaats vlakbij ivm rollator en slecht ter been. Heerlijke tuin met veel zit/liggelegenheid. Zeer hulpvaardige familie die park beheert. Heerlijke rust. Gelukkig geen animatie of zo. Enkel de wat hoge drempels om het huisje te betreden wat lastig voor slecht ter been zijnde mensen.

mooie bungalow, veel ruimte om het huisje

Ingrid
2-7-2017
  • Onderkomen8

kleinschalig, schoon, redelijk dicht bij strand

Schoon en gezellig

Bauer Gerdina
25-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Er wordt altijd iets aan de huisjes gedaan en zijn echt mooi

We hebben een fijne tijd gehad in huis # 34

Annet Lobbezoo
2-3-2017
  • Onderkomen7

Het huisje ligt onder aan de duinen met een weg gescheiden. Het huisje was klein, nieuw en schoon. De bedden en kussens waren van goede kwaliteit, we hebben dan ook heerlijk geslapen. Het huisje is erg gevoelig voor geluid. Je kan in de slaapkamer alles horen wat er in de kamer, woonkamer of keuken gebeurd, je kan iemand horen lopen door het huis. Het huisje heeft net gevoeg borden enz voor 6 personen, wij hadden visite en moesten plastic bestek en bordjes kopen. Wat ik ook miste was de beschrijving van het elektrisch apparatuur zoals b.v de microwave/ oven combinatie en afwas machine. De eigenaar waren erg behulpzaam en stond altijd klaar als het nodig was. We hebben een fijne week gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Puik en Duin (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.