Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans

Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Prominent Inn Hotel Blauwe Gans voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans in het Nederlands

Prima hotel en goede locatie

S
21-5-2017

Nachtje gelogeerd bij prominent inn, bij aankomst kamer zonder balkon maar werd direct opgelost dmv nieuwe kamer met balkon.

Iets gedateerde kamer en geen koffie of thee op kamer.

Ontbijt prima verzorgd en vers.

Prijs kwaliteit verhouden is dik in orde.

Mooi schoon en rustig strand met veel leuke en goede strandtenten.

Tipje boek een kamer met balkon en zeezicht.

Oude reviews (archief)

drie hele fijne dagen

Teije en Anneke Penninga
11-11-2016

Een fijn hotel, vriendelijke mensen, het drie-gangen diner was heerlijk.

Kamer 108 was niet al te groot maar alles was er, de temperatuur was goed te regelen met de thermostaatknop.

We zijn er twee nachten geweest met een voucher.

De kamer was keurig netjes, goed onderhouden.

De parkeergarage onder de Vomar voldeed heel goed, één keer inrijden, kaartje laten scannen in het hotel, kun je net zo vaak in en uitrijden als je wilde, afrekenen in het hotel € 10,-- per nacht.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Ligging is ideaal aan boulevard, vlak bij winkeltjes e.d.

Zowel op de familiekamer als de losse kamers is het echt veel te warm!!!! Daarnaast hoor je het afzuigsysteem ook goed. We waren daar met zijn vijven ( waarvan 3 tieners) en allen echt slecht geslapen. Douche wat onveilig vanwege moeilijk afstemmen temperatuur en plotseling aangaan van regendouche. Één kamer was mooi ruim, andere erg klein. Beide uitzicht op muur van de buren.

Ontbijt is wel erg lekker en ruime keus!

Geen vier sterren waardig

Han
11-7-2016

Eenvoudig hotel, zeker geen 4 sterren maar ligging is perfect. Erg warm op kamers en de kamers zijn zeer verouderd. We hadden gelukkig mooi weer dus hoefden niet teveel op onze kamer te verblijven. Ontbijt is 'normaal', geen extra's.. Een ochtend was er om 8.45 niks te krijgen! Personeel was niet komen opdagen.

Wij hebben ons prima vermaakt in Noordwijk want dat is super gezellig maar dit hotel zal ik niet meer boeken, is ook erg duur.

Kleine muffe kamers ongezellig en gedateerd!! Uitzicht op bouwput. Douche met gordijn!! schimmelvorming en afvoer slecht. Receptioniste vond haar werk niet echt leuk.. Ontbijt was prima. Hier zien ze ons niet meer terug!!!

Prima verblijf

Blok
2-5-2015

Goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke en professionele service in hotel en restaurant. Uitzicht in de kamer op een muur maar dat zit in de prijs. Drankjes wat duur.

Geweldige locatie, hotel geen 4 sterren

do_rine
6-7-2014

De locatie is super! Kamer met zeezicht is geweldig. Balkon klein. Kamer netjes maar niet echt modern. Mag wel een update hebben. De badkamer was netjes en wel van deze tijd.

Eén ondermatras van een bed was echt schandalig vies met heel veel vieze plekken en kringen in de bovenhoek en een plank onder het matras. Gemeld aan de balie rond half 9 in de avond en toen we na 10 uur terugkwamen stond er een compleet nieuw opgemaakt bed. Deze service was prima. Alleen onbegrijpelijk dat de schoonmaak dit niet oppakt en heeft laten vervangen. Dit kon echt niet!

Geen 4 sterren waard

bezoek67
22-4-2014

Hotel adverteert met "Viersterrenovernachting aan het Noordwijkse strand" maar kamers zijn zeker geen 4 sterren waard. Echt piepklein, met uitzicht op een blinde muur en zeer kleine badkamer (die overigens wel gerenoveerd is). Maakt gedateerde indruk. De betreffende kamers zouden niet als 4 sterren aangeboden moeten worden. Personeel is vriendelijk en ligging hotel (strand/promenade/centrum) is goed.

Prima voor kort verblijf

H. Boswerger
16-6-2013

Kamer is erg warm en als je een raam openzet waai je weg bij windkracht 7.... en het systeemplafond begint dan te kraken.

Parkeren iets verderop voor 10 euro per dag, werd ons wel keurig uitgelegd, maar kan me voorstellen dat je er van in de war kunt raken.

Personeel is best vriendelijk en probeert je te helpen waar mogelijk.

De internethoek was afgezet met een groot bord.

Het hotel is gedateerd maar voor een kort verblijf prima te doen. Alhoewel ik 4 sterren wel wat veel vind.

Simpel maar goed

Familie Kassels
6-5-2013

Jammer dat er naast het hotel een ander gebouw verbouwd wordt......belemmert het uitzicht. Balkons piepklein.

We lazen veel klachten over te warme kamers....dat klopt.

De verwarming staat uit maar toch is de vloer overal warm. ( buizen???).

In de winter misschien lekker....maar anders niet. Jammer dat hier niets aan gedaan wordt.

Verder prima simpel hotel, toch redelijk duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans scoort een 6.66 uit 10 op basis van 55 reviews.