Tijdelijk €25 aanbetaling

Prominent Inn Hotel Blauwe Gans

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans voor je op een rij gezet:

2.9OnvoldoendeScore uit 56 reviews

2.9OnvoldoendeScore uit 56 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Prominent Inn Hotel Blauwe Gans

• 2Sandra20-02-2022

Teleurstelling

Kamer erg warm en verouderd. Er lag een stuk etenswaren onder het bed van de vorige gasten. Temperatuur was niet te regelen. Ramen erg vies. De douche werd heet en vervolgens koud. Bij het ontbijt was de gastvrouw vooral druk met zichzelf, krantje lezen met een kop koffie en niet geïnteresseerd naar de gasten, beetje asociaal. Receptie was wel prima. Verder is de kamer echt gedateerd. Voor meer dan 200 euro per nacht verwacht je wel wat anders en voor dat bedrag zijn er veel meer hotels te krijgen waar het beter is. Dus voor ons geen volgende keer meer hier.

• 10Michel Jongerius19-06-2020

Vakantieman het is hier fantastisch

Wij hebben deze week 2 nachten met halfpension genoten van ons verblijf in dit geweldige hotel. wij hadden 2 kamers met zeezicht, deze zijn fantastisch. ruime kamer, heerlijke bedden, mooie badkamer. en geweldig uitzicht. Het ontbijt en diner verdienen een 10+
    Mede dankzij het geweldige personeel een heerlijke tijd gehad. Met extra dank aan Bianca wat een topper is zij. Wij komen hier in het najaar zeker terug. met vriendelijke groeten. Michel, Ingrid, Bart en Angela

• 5Chris Lammerts24-05-2019

Geen aanrader

Dit hotel is geen aanrader. Op de te warme en gedateerde familiekamer kon slechts een raam open. Voor de nacht was dat te weinig. Bovendien werken niet alle stopcontacten. (Geen stroom!!) Dit werd door de receptie en het management niet opgelost. Pas de laatste avond vlak voor dat we wilden gaan slapen werd een andere kamer aangeboden. Dit deden ze uit formaliteit, zodat ze geen korting hoefden te geven. Het ontbijt was ook zeer matig. De broodjes waren beide dagen snel op. Deze moesten dan op het laatst worden bij gebakken. Op de laatste ochtend was er geen gekookt eitje ("sorry, waren niet geleverd.") Wij hebben dit als een zeer passieve klantbenandering ervaren. Het ergste is wel dat de receptioniste beloofde er iets aan te doen, maar vervolgens haar afspraken niet na kwam. Geen aanrader. Het enige postive aan het hotel is de ligging.

• 8R04-01-2019

Goed hotel.

Dit was misschien wel ons tiende verblijf in dit hotel. We hebben de familiekamer geboekt. Het hotel is duidelijk verbeterd qua temperatuur op de kamers. Er staat nu ook koffie en thee op de kamer. Ontbijt prima, vriendelijk personeel. Douche is echter niet prettig te reguleren en snel heet. Al met al wel een hotel waar we graag komen.

• 9S21-05-2017

Prima hotel en goede locatie

Nachtje gelogeerd bij prominent inn, bij aankomst kamer zonder balkon maar werd direct opgelost dmv nieuwe kamer met balkon. Iets gedateerde kamer en geen koffie of thee op kamer. Ontbijt prima verzorgd en vers. Prijs kwaliteit verhouden is dik in orde. Mooi schoon en rustig strand met veel leuke en goede strandtenten. Tipje boek een kamer met balkon en zeezicht.

• 9Teije en Anneke Penninga11-11-2016

drie hele fijne dagen

Een fijn hotel, vriendelijke mensen, het drie-gangen diner was heerlijk. Kamer 108 was niet al te groot maar alles was er, de temperatuur was goed te regelen met de thermostaatknop. We zijn er twee nachten geweest met een voucher. De kamer was keurig netjes, goed onderhouden. De parkeergarage onder de Vomar voldeed heel goed, één keer inrijden, kaartje laten scannen in het hotel, kun je net zo vaak in en uitrijden als je wilde, afrekenen in het hotel € 10,-- per nacht. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 5R25-10-2016

Veel te warm op kamer, erg jammer!

Ligging is ideaal aan boulevard, vlak bij winkeltjes e.d. Zowel op de familiekamer als de losse kamers is het echt veel te warm!!!! Daarnaast hoor je het afzuigsysteem ook goed. We waren daar met zijn vijven ( waarvan 3 tieners) en allen echt slecht geslapen. Douche wat onveilig vanwege moeilijk afstemmen temperatuur en plotseling aangaan van regendouche. Één kamer was mooi ruim, andere erg klein. Beide uitzicht op muur van de buren. Ontbijt is wel erg lekker en ruime keus!

• 6Han11-07-2016

Geen vier sterren waardig

Eenvoudig hotel, zeker geen 4 sterren maar ligging is perfect. Erg warm op kamers en de kamers zijn zeer verouderd. We hadden gelukkig mooi weer dus hoefden niet teveel op onze kamer te verblijven. Ontbijt is 'normaal', geen extra's.. Een ochtend was er om 8.45 niks te krijgen! Personeel was niet komen opdagen. Wij hebben ons prima vermaakt in Noordwijk want dat is super gezellig maar dit hotel zal ik niet meer boeken, is ook erg duur.

• 5Lian09-05-2016

zeker geen 4 sterren waard! ligging wel super

Kleine muffe kamers ongezellig en gedateerd!! Uitzicht op bouwput. Douche met gordijn!! schimmelvorming en afvoer slecht. Receptioniste vond haar werk niet echt leuk.. Ontbijt was prima. Hier zien ze ons niet meer terug!!!

• 8Blok02-05-2015

Prima verblijf

Goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke en professionele service in hotel en restaurant. Uitzicht in de kamer op een muur maar dat zit in de prijs. Drankjes wat duur.

Hotel Prominent Inn Hotel Blauwe Gans info

• AirconditioningNiet beschikbaar