Géén boekingskosten

Meer pension info

6 Reviews over Maaike

• 10Manuel mante07-07-2010

super locatie

we hebben (al weer eentijdje geleden ) al weer 2 x verbleven in pension maaike een echt super pension gezellige mensen top locatie dicht bij de zee voor weinig geld

• 4Mieke Piersma22-05-2010

Nooit weer naar Maaike

Het enige goede aan dit pension is de ligging. Vlakbij de zee, waar je uiteindelijk voor komt. De bedden en het ontbijt is redelijk goed, maar wij vonden het zeer ergelijk dat haar hond tijdens het ontbijt bij je tafel rond hing, terwijl mevrouw Maaike op dat moment de kamers deed. Deze klacht werd bij haar afgedaan met de woorden: "als u zich hier aan stoort dan betekent dat dat u niet van honden houdt" Want alle mensen vonden het toch zo leuk dat de hond daar rond hing, ik was de enige met een klacht. Wat ook heel erg stoorde was het feit dat ze onze kamer deed terwijl wij zaten te ontbijten en op het moment dat ik naar boven ging, stond mijn bagage al op de gang. Dat had mevrouw "Maaike" al ingepakt en al mijn spullen dus bijelkaar geraapt. Wat een brutaliteit! Wat ook heel erg vervelend was dat we iedere morgen gewekt werden door het geblaf van de hond. Wat een vreselijk onpersoonlijk pension, die bovendien haar boekje te buiten gaat. Nooit weer !!

• 8Fam. Aernout01-08-2009

Goeie prijs / kwateit verhouding

Zijn in juli j.l. enkele dagen in pension Maaike geweest en kunnen alleen maar zeggen, dat we niets tekort zijn gekomen. Bereikbaarheid goed en ligging op steenworp afstand van strand en de vuurtoren. Ontbijt erg goed o.a. kiwi, tomaat, komkommser,kaas div. soorten vleeswaren, warm eitje, jam, zoetwaren, jus orange, koffie volop en diversen soorten thee en gezellige. Vriendelijke bediening maakt het iedereen naar zijn zin. Gaan volgend jaar eind juni weer terug. Fam. A uit Venlo

• 8marina20-04-2009

opinion

jolies chambres, petit déjeuner bon et copieux, cadre agréable

• 7mauri20-10-2008

prima pension

prima overnachting hier met mijn gezin gehad (4 pers) Gunstige ligging, nette kamers en een goed ontbijt. Vriendelijke gastvrouw.

• 9richard08-09-2007

Bij dit pension krijg je een parkeerkaart erbij, super handig 100 meter verderop kun je parkeren. ligt 150 meter van het strand echt ideaal en ook maar 150 af van de boulevard met veel eettentjes etc etc. leuke en perfecte locatie voor een paar daagjes strand.

Pension Maaike info

• AirconditioningNiet beschikbaar