Camping Le Parage

44 reviews over Camping Le Parage in het Nederlands

kom absoluut nog eens

m. koelman
25-8-2018

gezellige camping, schoon sanitair en vlak bij de duinen en het strand

Cor zwart
14-5-2018

Hele fijne kleinschalige camping. Superschoon sanitair. Hele leuke beheerders. Erg leuke kantine waar je lekker kunt eten voor een leuke prijs.

Heerlijke camping en super verzorgd

Claudia Mascini
16-10-2017

Aankomst; super aardige vrouw, die veel tijd nam en alles uitlegde. Camping is heel verzorgd met veel groen en planten, mooi onderhouden. Hygiëne is top! de toiletgroepen en douches werden perfect schoon gemaakt. Wat wij ook heel fijn vonden is dat er geen grote groepen met lawaai waren. Alles was heel goed geregeld.

Zeer goed

Roel en Zwanny
5-11-2016

Mede dank zij het mooie weer stond de camping regelmatig vol en dus wel heel gezellig

De beheerders Linda en Doby hadden het dus druk maar zijn dus altijd vriendelijk en behulzaam

Zij onderhouden de camping en receptie prima

De kantine is weer geopend voor en hapje en drankje

Zijn dus volgend jaar met onze vrienden zeker weer aanwezig

Zeer mooie schone goed onderhouden camping

Martin Meuleman
4-9-2016

Geweldig tijd gehad met ons gezin

Net en schoon sanitair en mooie ruime goed onderhouden camping plaatsten. Nadat onze dochter haar jas op de camping had laten liggen zijn we benadert door de campingbaas en heeft de jas kosteloos opgestuurd via TNT post!!! Top service!!

mooie plaatsen mooie kleine camping

hars
22-8-2016

mooie plaatsen ruim verzorgt jammer geen gratis wifi geen papier op de wc je kunt er goed wat eten niet duur

de gezellige mensen van noordwijk

parzival trabitzsch
8-7-2016

Mensen zijn hardstikke gezellig zijn ik was op kamp met me klas hier naar toe de sfeer was niet zo goed op het kamp maar toen we er achter kwamen werden we gelijk met open armen ontvangen het was een super gezellige sfeer en elke dag terug gekomen hier topppp

Helemaal geweldig !

Max
8-7-2016

Erg gezellig !! Kantine erg gezellig,sociaal,goeie producten en heel erg aardig

Zeker aan te raden !!!

Fantastiche plek

Peter Bloemendaal
26-5-2016

Le Parage prachtig gelegen dichtbij zee. Ruime plekken. vernieuwde kantine met lekkere voordelige menuutjes en prima, gezellige service.

Gezellige kleine camping

bob Vinke
1-10-2015

Le Parage ligt in een mooie omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Parage in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Parage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.