Hotel Huis ter Duin

Hotel Huis ter Duin
7,5

7 tips over Hotel Huis ter Duin

j van kempen, 29-3-2015
Heerlijk op het terras van Breakers met een kop koffie en een verrukkelijk stuk huisgemaakt gebak. Leuke vlotte bediening, correct maar ook gezellig. Tapas eten in Main Street, vlakbij het hotel. Leuke jonge ploeg mensen, vlotte bediening en prima eten voor heel weinig geld.
Geert, 11-1-2014
Strandtent is top met goed weer, toch best betaalbaar
amy, 17-3-2013

Laat ontbijten in breakers, met uitzicht op zee.

Restaurant 'iets anders'. Goed prijskwaliteit verhouding, leuke gratis amuses tussendoor. Prima tijd tussen verschillende gangen.

We hebben een aantal aanbieders voor Huis ter Duin voor je op een rij gezet:

Helene, 12-8-2012

Als je toch in Noorwijk bent: ijs van Vivaldi, vooral het drop ijs!

Eten bij strandpaviljoen de Zeemeeuw is ook erg lekker en leuk.

Ellen Kuijpers, 12-8-2012
Breakers beach, de 'strandtent' van htd.
Janneke, 8-7-2012

Verschillende prijzen worden gehanteerd op het terras, hoe hoger je zit hoe duurder. Tip, bestel laag en loop dan met drinken naar hoger gedeelte.

Voor de ligbedden moet je 12,50 neertellen, hoort niet vind ik voor de gasten. Tip, boek n goedkoop hotelletje en verblijf de hele dag verder in Huis ter Duin, scheelt veel geld, maar je geniet wel van de luxe ligging

Lex van Veen, 17-1-2012
De voorzieningen in en buiten het hotel zijn zeer de moeite waard. Een verblijf is zeker aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Huis ter Duin voor je op een rij gezet: