Hotel Huis ter Duin

Hotel Huis ter Duin
7,3

70 reviews over Hotel Huis ter Duin in het Nederlands

Een prachtige locatie maar een matig hotel.

Birgit de Mooij
30-9-2018

Het hotel is prachtig gelegen. Direct aan het strand. Het is sterk verouderd en moet nodig gerenoveerd worden. Het is zeker niet zoveel sterren waard.

Kamer was netjes. Leuk zitje en mooi uitzicht vanaf de 5e verdieping.

Netjes dat er zonder bijkomende kosten drankjes op de kamer gebracht werden. Top !!

Helaas was de dame die de tafeltjes moest toewijzen sávonds in de brasserie flink chagrijnig. kon het niet aan en liep als een kip zonder kop in de rondte. zei tegen de ene gast nee niet aan die tafel maar een andere gast mocht daar wel zitten. klopt niet !!!

verder van een heerlijk ontbijt genoten alleen de koffie mag wat warmer in de kannetjes, was nu koud.

Erg veel honden in het hotel. Had ik niet gedacht.

De kamer was erg groot en mooi schoon. Het hotel heeft een mooie uitstraling van binnen en het ontbijt was erg goed. Maar administratief kan dit hotel nog wel wat leren. Onze kamerhuur was in totaal bijna 3 keer afgeschreven, al twee keer voordat we kwamen en bij het uitchecken wilden ze het nog een keer afschrijven. Ook het parkeren was ons niet gezegd dat we goedkoper konden uitrijden als we bij de receptie een kaartje haalden, dus een duur kaartje gekocht in de parkeerautomaat. Maar als de receptie dit bij het inchecken hadden verteld, dan was er geen misverstand geweest. Dit was na melding wel opgelost, maar het is wel vervelend op dat moment.

We hadden van te voren een mail gehad dat het zwembad in renovatie was, dit werd ook netjes verteld bij de incheck. Maar dat de sauna ook niet toegankelijk was, dit hoorden we pas toen we hier gebruik van wilden maken. Al met al een leuk weekend, maar er zijn veel fouten gemaakt in dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Huis ter Duin voor je op een rij gezet:

Het hotel is mooi gelegen direct aan de kust, heeft voldoende parkeergelegenheid en is goed bereikbaar. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar 's avonds om 21.00 uur nog een (reclame)brief afleveren op de kamer door een hotelmedewerker is niet passend.

De kamer is schoon en doet gedateerd aan qua kleurgebruik en inrichting. De badkamer is aan een renovatie toe, wel schoon en hygiënisch. Veel kamers in het hotel zijn overigens al wel gerenoveerd.

Gegeten bij restaurant Breakers. Bereikbaar vanuit het hotel met een lange trap richting het strand. Restaurant is mooi en modern ingericht. Het diner is van een goede kwaliteit. Een glas wijn mag wel voller geschonken worden voor de prijs die er voor wordt betaald, dit staat niet goed in verhouding.

Gezellig

Kim
3-3-2018

Wij vonden het heerlijk. Lekker uitwaaien en vriendelijk personeel

Vergane glorie! En geen 5 sterren waard.

Brigitte
19-2-2018

Het hotel is geen 5 sterren (meer) waard. Op enkele algemene ruimtes na, is het vergane glorie en dient het hotel een grondige opknapbeurt te krijgen. Inclusief de kleding van het personeel. Wat een oubollige toestand! Van buiten is alleen het hoofdgebouw het aanzien waard (dit gebouw staat altijd op de foto's). De aangrenzende gebouwen zijn afzichtig en de gevels zijn vies. De ramen van onze kamer (we hadden een kamer met zeezicht) waren erg vies. Het ontbijt is bij lange na geen 5 sterren. Daarvoor is het te karig. Bovendien is de ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt te klein voor het aantal mensen dat op dat moment gebruik wilde maken van het ontbijt. De tafels staan behoorlijk dicht op elkaar. We troffen tijdens ons verblijf veel nieuw/onervaren personeel, zowel aan de receptie als bij het ontbijt. We verbaasden ons over het parkeergeld; moet m.i. inclusief zijn in de (hoge) kamerprijs.

Personeel vriendelijk. Ligging fantastisch

geweldige sfeer in dit prachtige hotel

Frank en Annemarie
19-11-2017

De warme en gezellige uitstraling voelen als een warme deken. Inmiddels zijn het hele hotel en de bijbehorende restaurants volledig in kerstsfeer waardoor het heel behaaglijk voelt om hier te verblijven. Verwacht geen modern strak hotel maar een chique en toch huiselijke omgeving. Een echt familiebedrijf.

Ook een lunch of diner in de bijbehorende restaurants Breakers of Copper is een echte aanrader.

Prijs/kwaliteitverhouding niet oké.

pvdw27
27-3-2017

In het lage gedeelte een kamer met zeezicht, wat erg mooi was(het uitzicht) Kamer zag er uit als vergaande glorie. 2 boxsprings op de kamer, allebei erg klein, lagen wel erg lekker. Badkamer oudbollig. Douche in een bad en temperatuur van het water wisselt flink. Föhn aanwezig maar wel een hele oude.

Locatie perfect aan het strand. Ontbijt redelijk. Wel alles aanwezig, maar weinig personeel die tafels afruimen, waardoor je bij drukte dus zelf moet vragen of ze de tafel opnieuw dekken. Helaas ruimen ze dan nog de helft af en vergeten bestek en servet. Eten wordt redelijk bijgevuld, maar beleg staat op tafel en wordt dus 3 uur lang niet gekoeld. Niet heel hygiënisch denk ik zo.

Het beachthouse op het strand hoort ook bij het hotel. Perfecte plek om daar wat te eten en drinken.

Positief iets.. tot 14.00 uur staat de poort open van de slagboom waardoor we geen €12,50 /24 uur hoefde te betalen.

Omdat we een kortingsbon hadden, maar zou zeker niet de prijs voor de kamer betalen via hun site (€180,- voor zeezicht)

Genoten van het weekend weg met vrienden. Op dit moment is dit hotel zeker geen 5 sterren waard. Helaas betaal je daar wel voor.

De toiletgroep buiten ziet er niet uit niet

Annie van der Meer
27-9-2016

Het terras buiten was ontzettend gezellig met een prachtig uitzicht over de zee

Als je dan gebruik moest maken van de toiletgroep die buiten was schrok je toch

van de staat van dit gebouw dit kan echt niet voor een 5* hotel

genieten met van a to z

patrick
18-9-2016

mooie omgeving, kamer was goed! mooi uitzicht( kamer zeezicht met balkon) al zou de kamer wel een beetje nagekeken mogen worden op losse schanieren in de kastjes. Badkamer is aan vervanging toe ( vloer douche cabine brandvlekken in, toilet is oud smoezelig) badkamer doet een beetje jaren 80 aan hoog dynastie gehalte ( veel goudkleur/koper in de badkamer) Diner was heerlijk ( la tour) echt een avondje uit, heerlijke gerechten en wijnen. Ontbijt was lekker, veel keuze en overal voldoende van. Voor de prijs die we betaald hebben mogen de kamers wel wat beter nagekeken worden op gebreken. In algemeen wel heerlijk bezoek gehad en zeker een aanrader er heen te gaan, lekker lunchen bij breakers, wijntje op terras bij het hotel. Maar neem wel je portemonnee mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Huis ter Duin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huis ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.