Géén boekingskosten

Huis ter Duin

NederlandZuid-HollandNoordwijk / Noordwijk aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Huis ter Duin voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 74 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.2MatigScore uit 74 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

74 Reviews over Huis ter Duin

• 3Jan10-08-2021

Historsch... wij noemen het zwaar verouderd

Pluspunt het uitzicht op zee.Minpunten:Vies, bloedvlekken in het sprei.Zeer vieze vloerbedekking.Vlekken op de muur.Nachtlamp, schakelaar kapot. Deze sprong midden in de nacht met 100 Watt aan.Ontbijt op de kamer ( droog brood en karig ) en niet echt ruimte om te ontbijten. In de zaal eten kost 12,50€ extra. Met sleutelkaart kun je ook andere kamer openen. ( was perongelijk op verkeerde verdieping en stond dus bij iemand anders op de kamer). Koffiezetaparaat op kamer, erg leuk... maar geen kopjes. Pen om ontbijtkaart in te vullen.... ja die doet het niet.Na melden bij de receptie komt er nog niet eens een echte sorry en geen oplossing.

• 7Poppen07-07-2021

prima verblijf maar staf mag beter

bij een vraag voor telefoonkabel snauwt een concierge net te vroeg nee. Zorg gewoon voor dat soort kleine dingen als je veel sterren op de gevel hebt staan. desnoods boek je het als kosten. parkeren wel gratis, was top.

• 7amber09-03-2019

Hotelier van het jaar ? maar niet met feestdagen

Las dat de manager hotelier van het jaar was geworden. Mooi hotel ,maar ga er niet heen met feestdagen. House keeping kan dat niet aan. Kamers worden dan slecht schoon gemaakt of helemaal niet,

• 6Birgit de Mooij30-09-2018

Een prachtige locatie maar een matig hotel.

Het hotel is prachtig gelegen. Direct aan het strand. Het is sterk verouderd en moet nodig gerenoveerd worden. Het is zeker niet zoveel sterren waard.

• 7Monica30-07-2018

Kom zeker nog wel een keer terug volgend jaar.

Kamer was netjes. Leuk zitje en mooi uitzicht vanaf de 5e verdieping. Netjes dat er zonder bijkomende kosten drankjes op de kamer gebracht werden. Top !!

Helaas was de dame die de tafeltjes moest toewijzen sávonds in de brasserie flink chagrijnig. kon het niet aan en liep als een kip zonder kop in de rondte. zei tegen de ene gast nee niet aan die tafel maar een andere gast mocht daar wel zitten. klopt niet !!!

verder van een heerlijk ontbijt genoten alleen de koffie mag wat warmer in de kannetjes, was nu koud.

Erg veel honden in het hotel. Had ik niet gedacht.

• 8Sandra03-05-2018

Top kamer, fijn personeel, rommelige administratie

De kamer was erg groot en mooi schoon. Het hotel heeft een mooie uitstraling van binnen en het ontbijt was erg goed. Maar administratief kan dit hotel nog wel wat leren. Onze kamerhuur was in totaal bijna 3 keer afgeschreven, al twee keer voordat we kwamen en bij het uitchecken wilden ze het nog een keer afschrijven. Ook het parkeren was ons niet gezegd dat we goedkoper konden uitrijden als we bij de receptie een kaartje haalden, dus een duur kaartje gekocht in de parkeerautomaat. Maar als de receptie dit bij het inchecken hadden verteld, dan was er geen misverstand geweest. Dit was na melding wel opgelost, maar het is wel vervelend op dat moment. We hadden van te voren een mail gehad dat het zwembad in renovatie was, dit werd ook netjes verteld bij de incheck. Maar dat de sauna ook niet toegankelijk was, dit hoorden we pas toen we hier gebruik van wilden maken. Al met al een leuk weekend, maar er zijn veel fouten gemaakt in dit hotel.

• 8Ron13611-03-2018

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel.

Het hotel is mooi gelegen direct aan de kust, heeft voldoende parkeergelegenheid en is goed bereikbaar. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar 's avonds om 21.00 uur nog een (reclame)brief afleveren op de kamer door een hotelmedewerker is niet passend. De kamer is schoon en doet gedateerd aan qua kleurgebruik en inrichting. De badkamer is aan een renovatie toe, wel schoon en hygiënisch. Veel kamers in het hotel zijn overigens al wel gerenoveerd. Gegeten bij restaurant Breakers. Bereikbaar vanuit het hotel met een lange trap richting het strand. Restaurant is mooi en modern ingericht. Het diner is van een goede kwaliteit. Een glas wijn mag wel voller geschonken worden voor de prijs die er voor wordt betaald, dit staat niet goed in verhouding.

• 9Kim03-03-2018

Gezellig

Wij vonden het heerlijk. Lekker uitwaaien en vriendelijk personeel

• 6Brigitte19-02-2018

Vergane glorie! En geen 5 sterren waard.

Het hotel is geen 5 sterren (meer) waard. Op enkele algemene ruimtes na, is het vergane glorie en dient het hotel een grondige opknapbeurt te krijgen. Inclusief de kleding van het personeel. Wat een oubollige toestand! Van buiten is alleen het hoofdgebouw het aanzien waard (dit gebouw staat altijd op de foto's). De aangrenzende gebouwen zijn afzichtig en de gevels zijn vies. De ramen van onze kamer (we hadden een kamer met zeezicht) waren erg vies. Het ontbijt is bij lange na geen 5 sterren. Daarvoor is het te karig. Bovendien is de ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt te klein voor het aantal mensen dat op dat moment gebruik wilde maken van het ontbijt. De tafels staan behoorlijk dicht op elkaar. We troffen tijdens ons verblijf veel nieuw/onervaren personeel, zowel aan de receptie als bij het ontbijt. We verbaasden ons over het parkeergeld; moet m.i. inclusief zijn in de (hoge) kamerprijs. Personeel vriendelijk. Ligging fantastisch

• 10Frank en Annemarie19-11-2017

geweldige sfeer in dit prachtige hotel

De warme en gezellige uitstraling voelen als een warme deken. Inmiddels zijn het hele hotel en de bijbehorende restaurants volledig in kerstsfeer waardoor het heel behaaglijk voelt om hier te verblijven. Verwacht geen modern strak hotel maar een chique en toch huiselijke omgeving. Een echt familiebedrijf. Ook een lunch of diner in de bijbehorende restaurants Breakers of Copper is een echte aanrader.

Hotel Huis ter Duin info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Koningin Astrid Boulevard 5, 2202 BK