Hotel Het Hogerhuys

Kleine hotelsWeer vandaag5°-1°
Hotel Het Hogerhuys

9 tips over Hotel Het Hogerhuys

Marco Datthijn, 20-5-2015
Dit hotel heeft meer te bieden dan je zal denken. Kosteloos parkeren in een nabijgelegen parkeergarage en gebruik maken van de faciliteiten van het nabijgelegen wellness centre.
TdV, 1-2-2015
Voor een geslaagd bezoek aan Azzuro is het handig om je ruim voor aankomst (een aantal dagen) met hen in contact te stellen en te vragen naar mogelijkheden en voor het maken van reservering voor eventuele behandelingen; voorkomt teleurstelling!
Natalienancy, 29-9-2014
Ga eten op zaterdag in het hotel. Ga lekker lopen van noordwijk naar katwijk en door de duinen terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Hogerhuys voor je op een rij gezet:

jos, 22-7-2013
ga s' avonds op het balkon zitten dan kunt je genieten van de zonsondergang in zee.
Judith, 30-5-2013
strand, leuke strandtenten om de hoek. Azzurro welness, op loopafstand.
Ada en Corine, 15-1-2013
Maak gebruik van het Azurro Welnesscentrum!! Als je wilt lunchen De Zeemeeuw aan het strand is zo leuk en lekker!!

Nicolle, 16-11-2012
Onbeperkt tapas eten bij La Cubanita aan de boulevard. Erg gezellig, lekker en betaalbaar.
maik800, 28-2-2012

Maak zeker gebruik van het toegang tot Azzurro wellness!

Mocht het parkeren lastig gaan, vraag naar de parkeerkaart bij de receptie waarmee je gratis in een parkeergarage kan parkeren. Bij ons boden ze dit zelf aan bij het inchecken.

fam. Hein, 20-11-2011

Tip: strand.