Hotel Het Hogerhuyssterstersterster

9.3Fenomenaal

89 reviews over Hotel Het Hogerhuys

• 10Dries Zwart17-09-2019

Verwennerij.

Al zijn de kamers ietwat klein, ze hebben we alles wat je kunt verwachten bij 4. We hadden wel ruzie met de bedden; liggen prima, matrassen zijn goed, maar hebben wel de neiging om weg te glijden waardoor ofwel een zeer brede middenspleet ofwel met matras en al op de grond. Jammer, maar was het enige minnetjes. Kamer was echt goed schoon en zeep en shampoo etc werden aangevuld. Aanrader is het restaurant. Goede, vlotte en gezellige bediening die je het gevoel van een lekker weekendje weg snel gaven. Net als de ontvangst bij aankomst. Niet achter de receptiebalie, maar ontvangen in de hal. En het eten was pure verwennerij. Erg goed, vers en goed aangeboden. Feestje! 500 meter lopen naar het strand. Goede overdekte parkeergelegenheid voor de auto op echt een minuutje lopen. Complimenten, staf,keuken,schoonmaak en iedereen. Ons weekend was top.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9J.Wagenaar28-10-2018

Dit hotel zag er goed onderhouden uit. Kamers zijn schoon . Ontbijt heel erg uitgebreid .Wat voor ons jammer is dat het restaurant voor ons een te luxe menu kaart heeft.Personeel ook heel vriendelijk. 5 minuten op loopafstand van de zee en winkels. Voor ons zeker nog voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Isabel22-08-2018

Goed, keurig hotel!

Kleine kamer/badkamer maar...superschoon, superbed, geweldig ontbijt, heerlijk eten, vriendelijk personeel en uitstekende ligging. dat maakt het hotel erg goed. Wij hadden een arrangement met diner, erg leuk en lekker. Helaas kwamen de extra frietjes ( was eerst nml erg weinig voor 6 personen) toen we het eten al op hadden en werden ook in rekening gebracht ( ook de ongevraagde). Hier iets van gezegd, daar werd meteen wat mee gedaan :-), hoefden nog maar 1 te betalen (3,50) op een drankrekening van 110 euro, duidelijke misser. Gaat niet om het geld maar om het gevoel. Ik weet dat het iets kleins is en niet belangrijk maar het irriteerde even. Verder echt super hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Sylvia26-02-2018

Top tip voor een trip naar zee

Gezellig hotel, vriendelijk en competent personeel, heerlijk ontbijt, ‘s avonds goede keuken, mooie inrichting van de entree en eetzaal, prima ligging. Aardige kamers met wat in de jaren gekomen badkamers. Bij reservering in het hotel zelf goede condities.

Gereisd met partner in november 2017

• 2017
    9Sylvia Versteeg-Scherrers12-08-2017

Prachtige ligging om in Noordwijk

Gezellig hotel met vriendelijk personeel. Aardige kamers met soms een mooi uitzicht. Heerlijk ontbijt en heel lekker diner.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8debeek25-07-2017

Modern hotel, vriendelijke mensen, krappe badkamer

Erg leuk hotel op een paar honderd meter lopen van het strand, dus lekker rustig. Eten, drinken, en vriendelijkheid personeel zijn top. Enkel de badkamer deed wat lachwekkend aan. Als je een lang persoon bent, moet bij toiletgebruik de deur van de douchecel opengezet worden, zo krap... Gereserveerd via voordeeluitjes. Hotel geeft duidelijk aan, dat ze liever directe reserveringen hebben. Parkeren in parkeergarage op 200 meter kost extra.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10P.Baumgart Klijndijk27-06-2017

Zeer goed verblijf gehad

Zeer vriendelijk ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Hotel heeft een uitstekende ligging en een eigen prive Garage waar men de Auto geheel afgesloten kan parkeren. Kamer was prima in orde en schoon, klein minpuntje voor mij persoonlijk waren de zachte matrassen. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10arend van der kolk24-10-2016

Super

Ontvangst formidabel, prachtige ontbijt/diner/zit ruimte,design schitterend, kan niet mooier,ontbijt super de luxe heerlijk!!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Suzanne02-10-2016

gastvrij hotel

Super vriendelijk personeel bij de receptie. We hadden als preferentie een bad opgegeven en er werd nog gekeken of we van kamer (we hadden n douche) konden ruilen, maar helaas. Dichtbij gratis parkeren in n overdekte parkeergarage. De chefkok was helaas op vakantie waardoor het restaurant gesloten was. Ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. De kamer was netjes maar klein en met een gedateerd en klein badkamertje. Binnen n paar minuten in t centrum of op het strand van Noordwijk.

Gereisd met partner in september 2016

• 10sandra22-02-2016

weer fantastisch!

Super vriendelijk en gezellig ontvangst,schone kamer met balkon en groot plus punt,auto mag in overdekte parkeergarage staan op zeer korte loopafstand van hotel.Bedden super,goeie verlichting.Voor de prijs van kamer incl ontbijt is dit ontbijt luxe,zalm,prosecco,diverse luxe beleg,heerlijke broodjes,salade,vers gesneden fruit en een uitgebreid aanbod van eieren en warme gerechten.Ligging is voor ons heerlijk,net buiten drukke centrum,maar alles is op zeer korte loopafstand.Al eens eerder geweest in hotel,jaren geleden,maar was weer fantastisch.

Gereisd met partner in februari 2016

9 tips over Hotel Het Hogerhuys

• jos, 22-07-2013

ga s' avonds op het balkon zitten dan kunt je genieten van de zonsondergang in zee.

• Nicolle, 16-11-2012

Onbeperkt tapas eten bij La Cubanita aan de boulevard. Erg gezellig, lekker en betaalbaar.

• Judith, 30-05-2013

strand, leuke strandtenten om de hoek. Azzurro welness, op loopafstand.

0 vragen over Hotel Het Hogerhuys

• Gratis wifiOp de kamer