Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golfzicht voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 7 reviews

7.7GoedScore uit 7 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golfzicht voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Golfzicht

• 8P06-06-2016

Goed hotel.

Dit hotel voor een weekend geboekt. 2 persoonskamer met douche. Kamer is aan de kleine kant, geen balkon. Alles schoon, elke dag schone handdoeken en bed op gemaakt. Temperatuur douche wisselt. Locatie top: je bent zo op de boulevard en strand. Auto kun je voor 2,50 per dag 400 meter verder op parkeren. Ontbijt goed. Koffie en thee service hele dag.

• 8Marloes20-03-2016

Vriendelijk hotel met prima ligging

Een nacht verbleven, samen met mijn dochter van 6. We werden vriendelijk ontvangen, eigenaarsfamilie was heel aardig voor mijn dochter.

• ligging
    • super schone kamer
    • parkeren voor €6,00
    • ontbijtruimte sfeervol
    • gastvrij

• douche wisselde van warm naar koud
    • harde bedden (dit is natuurlijk persoonlijk)

Een prima hotel, dichtbij het centrum en de boulevard! Wij gingen naar een voorstelling bij de muze, op loopafstand (5 min)

• 8Barbara30-09-2015

Prettig verblijf in aangenaam hotel

Hotel is tot in detail verzorgd, prettig hotel om te verblijven. lekkere bedden. vriendelijk personeel. Uitgebreide keus aan ontbijtproducten. eerder genoemde parkeerprobleem niet ondervonden. in Noordwijk is veel te doen. Leuke strandtenten en stadscentrum aanwezig. ik kom graag gauw weer eens terug.

• 8Herman13-07-2015

leuk hotel

Goede kamer met kleine koelkast en iets kleine badkamer met sterk wisselend warm/koud water. Kamers aan voorzijde bij zonnig weer erg warm, geen airco, wel ventilator. Centraal gelegen, vlak bij boulevard met vele restaurants. Ontbijt goed, orangesap uit automaat kon beter. Weinig parkeermogelijkheden, alles betaald. Wel een garage voor fietsen. Eigenaren en personeel erg vriendelijk.

• 7Eric23-01-2008

Net hotel, klantvriendelijk personeel. Wanneer je met de motor komt is er een afsluitbare garage (gratis) Ontbijtbuffet ruim voldoende. Mogelijkheid om gratis te internetten. Niet geschikt voor gehandicapten. Afwezigheid van lift en aanwezigheid van veel trappen. Dicht in het centrum en boulevard. Kamer voldoende ingericht om er te overnachten.

• 7Beer28-09-2007

Hotel dicht bij het strand,recreatieruimte is ideaal voor kinderen (en volwassenen)Jammer dat er geen lift aanwezig is voor mensen die slecht ter been zijn .Badkamer erg krap maar er was wel alles aanwezig.Ontbijt buffet was uitgebreid.Geen contact met het op dat moment aanwezige personeel gehad.We zijn 3 dagen geweest,dat is prima te doen,langer zou wat te benauwend zijn.Prettig dat er een koelkast en magnetron op de kamer is.Inrichting kamer is saai.Bedden prima.Bij ons was het niet gehorig.Weinig eigen parkeerplek en je moet ook voor (ëigen)parkeerplaats betalen.Voor 3 dagen een fijne vakantie gehad met redelijk goed weer en alles op loopafstand

• 8Bertil en Susanne03-09-2007

Leuk hotel op loopafstand van het strand, vriendelijk personeel, schoon en netjes. Het ontbijtbuffet 's morgens was prima, lunchen en dineren was niet mogelijk, maar daar zijn genoeg andere leuke tentjes voor. In de recreatiekelder staan 3 pc's met internet ter beschikking, waarvan ook regelmatig gebruik gemaakt. De hotelkamer was wat aan de kleine kant, maar er werd ons verteld dat er een verbouwing aan komt dit jaar, dus zullen de kamers ws. wel groter worden. De kamers waren ook netjes en schoon, leuk balkon bij de kamer. Het was wel wat gehorig, de douche van de buren grenste aan onze kamer, dat was goed te horen. Het hotel heeft niet veel parkeerplaatsen, maar wij hadden geluk en konden de auto nog wel kwijt. Al met al een goed weekend gehad, dit hotel is zeker aan te raden. Alleen jammer dat er in Noordwijk erg weinig te doen is, maar dat ligt natuurlijk niet aan het hotel ;-)

Hotel Golfzicht info

• AirconditioningNiet beschikbaar