Hotel Golden Tulip Noordwijk Beachsterstersterster

8Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Noordwijk / Noordwijk aan Zee

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

249 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• 8Moeder met 2 dochters12-07-2011

Super locatie! voor herhaling vatbaar.

Het is een wat oudbollig hotel, dat wel wat meer aan deze tijd aangepast zou kunnen worden. Receptionistes zijn erg vriendelijk. De kamer was wel moderner We hadden een familiekamer op de 3e verdieping met uitzicht op zee. Geweldig. De kamer was schoon en de badkamer (met bad) ook. De bedden sliepen prima. Omdat het een houten vloer was (onder het tapijt) was het wel gehorig. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat we 16 euro aan de dure kant vonden. Omdat het weer meewerkte hebben we een hele leuke dag gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 0Monique22-10-2010

redelijk

Wij,gezin met 2 kinderen 11 en 16 jaar en hondje hebben ons goed vermaakt.Het was maar voor 1 overnachting.Geweldige ligging van hotel.Staat oversteken en je stond op het strand.Mooi uitzicht vanuit familiekamer maar je stond niet veilig op balkon , losse stoeptegels en het zag er erg oud en bouwvallig uit.Maar de kamer was netjes.Alleen de prijs was te duur, voor wat je krijgt. Hiervoor kan je heel wat anders krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 7Mandy22-05-2009

verblijf mei

We zijn hier in mei verbleven met familie (9 personen). We hadden 3 standaardkamers die erg klein waren , sober ingericht en verouderd. Daarentegen was de familiekamer zeer mooi , erg groot en uitzicht op zee. Het ontbijt was goed. Verder weinig faciliteiten , maar een klein en compact hotel wat erg handig kan zijn.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8Familie De Mesmaeker-Bogaert29-12-2008

Prima ligging, uitgebreid ontbijtbuffet

Na het lezen van de negatieve commentaar, vertrokken we met een bang hart naar hotel Mercure! We waren echter aangenaam verrast toen we een mooie, ruime, nette kamer met zicht op zee aantroffen! Het personeel was vriendelijk, het eten was verzorgd en lekker, de ligging (net aan de duinen en niet ver van de winkelstraat) was prima,... Negatieve puntjes: in de (nochtans gezellig ingerichte) bar was het te fris om aangenaam van een drankje te kunnen genieten en het saunagedeelte kon de hoeveelheid gasten niet aan. De stoomcabine werkte niet meer en het bubbelbad waarvan sprake, is gewoon een gedeelte in het zwembad, dus geen lekker warme bubbeltjes! Ook zou het aangenamer geweest zijn met een omkleedruimte tussen zwembad en hotelgang. Nu kom je rechtstreeks in het natte gedeelte, zonder bufferzone, waardoor de vloer al snel vuil wordt. Conclusie: er waren enkele minpuntjes, maar deze wegen niet op tegen de pluspunten. Zeker een aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

24 tips over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Fam. de Rijk, 04-05-2012

Indien men overdag uitstapjes gaat maken, is het voordeliger om de auto (s'avonds/s'nachts)voor de deur van het hotel te parkeren, betaald parkeren tussen 10 en 21 u (€2 per uur), parkeergarage welke door hotel wordt aangeboden kost €15 per dag/nacht.

• Huiting, 07-04-2014

Vraag om een duidelijke uitleg hoe en waar de auto te parkeren. Op het bordje naast het hotel staat dat het een doodlopende weg is; dit is niet zo! Dus gewoon inrijden [vraag het hotelpersoneel] Anders moet je omrijden, beetje zonde met al die éénrichtings wegen.

• katia, 15-04-2014

Probeer zeker eens het chinees restaurant,super lekker !!!

3 vragen over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Toos Vonk, 21-06-2018

Prijs ,graag

Wat is de prijs van een kamer met balkon voor 3nachten. 040918 ? Zeezijdeof landzijde?

• Muller H.J., 08-01-2018

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt. Wij komen met de trein. Moeten in Leiden de bus nemen. Rijdt deze bus tot kort aan het hotel??

• a.goemaat, 14-06-2014

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren?

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren/

[email protected], 08-09-2014

Er is een inpandige afsluitbare ruimte!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald