Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• 2018
    9Jansen05-01-2018

Na de oliebollen graag een paar daagjes weg

Een arangement geboekt met uitzicht op zee. Dat werd een kamer met 1 raam in een te kleine kamer. Gevraagd of het omgeboekt kon worden en dat was geen probleem. Personeel doet alles om je het naar de zin te maken. Eten was goed maar had iets royaler gemogen. Ontbijt was prima verzorgd. Kamers gehorig maar daar hebben we verder geen last mee gehad. ( de buren hoop ik ook niet van ons) Verder is Noordwijk een leuke plaats met genoeg winkels maar het meeste trekt toch de zee en het strand. We hadden een kamer in het torentje en de eerste voorjaarsstorm (windkracht 10) trok net over het land en pal op het torentje. Doe geen balkon deur open. Deden wij wel.....niet doen dus. Ahum. Mooi uitzicht en goede bedden. Komen hier hopenlijk nog wel eens terug.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-01-2018

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf. Wat fijn dat de baliemedewerkers u hebben kunnen helpen aan een kamer die paste bij uw wens. Gastvrijheid staat bij ons in een hoog vaandel. Wij vinden het dan ook geweldig om te lezen dat u de service tijdens uw verblijf aangenaam vond. Wij zullen de complimenten met het gehele team delen en uw tips ter harte nemen. Graag ontvangen wij u (met betere weersomstandigheden) nog eens in Noordwijk.

• 2017
    5roos17-11-2017

nooit meer

Het personeel was attent maar de rest laat te wensen over al veel op reis geweest maar nog nooit zo een kamer gekregen veel veel te klein en gedateerd

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-11-2017

Ik wil u bedanken voor het schrijven van een review. Prettig te zien dat de service u goed bevallen is. Wat jammer dat de kamer niet helemaal naar wens was. Wij hebben veel verschillende type kamers in het hotel. We hebben kamers in onze toren, standaard één en tweepersoonskamers, kamers met uitzicht op zee en familie kamers. Naast het uitzicht op zee zit er ook verschil tussen de grote van de kamer. Wanneer u nog eens bij ons wenst te verblijven informeert u dan gerust over de verschillende opties. Zo kunnen we beslissen welke kamer het best bij u past.

• 10Diana gerrits05-11-2017

Een geweldig hotel voor een geslaagd weekendje weg

Wat een geweldig hotel. Een smoothie bij het inchecken. Kamers keurig schoon en gezellig ingericht. Wel gehorig, maat dat hoort ook bij de oudheid van het gebouw. Ontbijt lunch en diner waren keurig verzorgd en smaakten heerlijk. We komen zeker eens terug.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 13-11-2017

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat geweldig om te zien dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf en alle faciliteiten. We zien er naar uit u weer te mogen ontvangen!

• 10leodekkers30-10-2017

top locatie

de hygiene kan echt beter zowel op de kamer als wel de wellness

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 10-11-2017

Wauw! Wat een prachtig cijfer geeft u uw verblijf. We willen u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. Uw opmerking over de hygiëne zullen wij ter harte nemen. Graag ontvangen wij u nog eens in Noordwijk!

• 10Miranda29-09-2017

Zeer vriendelijk,schoon heerlijk slapen en eten.

We hebben heerlijk geslapen in een pas gerenoveerde kamer. Het is een wat ouder hotel, maar alles is keurig schoon. Zeer vriendelijk personeel Het eten is voortreffelijk diner in buffetvorm. Zeer royaal en veel lekkere gerechten. Ook bij het ontbijtbuffet was een ruim en gevarieerd aanbod. Het is een mooie locatie aan de zee. Duin oversteken en je staat aan de zee.We komen er graag terug. Een aanrader dus, gewoon een prima hotel.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 01-10-2017

Hartelijk dank voor uw fantastische review! Wij zien u graag terug bij ons in het hotel.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach

• 9Bep25-09-2017

Geweldige verblijf.

Super grote kamer, keurige badkamer, zomaar kamer zicht op zee gekregen, geweldig aardig personeel en het ontbijt was heerlijk.

Front Office Manager, General Manager, 28-09-2017

Beste Bep, hartelijk dank voor de fijne review en mooie cijfer die u ons heeft gegeven. Wij zullen uw complimenten betreft het personeel en het ontbijt delen met ons team. Graag tot ziens in Golden Tulip Noordwijk Beach.

• 7Marga05-09-2017

Op zich een goed hotel

In het hotel waren veel honden. Die kunnen op alle kamers liggen. Er zijn geen speciale kamers voor. Met de vloerbedekking op de kamers vind ik het niet hygiënisch. Vriendelijk personeel. Goed eten . Maar wat moderniseren op de kamers kan geen kwaad.de kamer die wij hadden lag aan de achterkant. Was wat klein en erg gehorig. Maar voor 2 nachten goed genoeg. Ligging is perfect.

Front Office, General Manager, 11-09-2017

Beste Marga,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover!

In ons hotel zijn honden toegestaan wanneer dit wordt aangegeven bij het maken van de reservering. Wij selecteren dan kamers welke geschikt zijn voor honden, verzorgen een lekkere snack voor de honden en de housekeeping reinigt de kamer gedurende en na het verblijf extra.

Fijn terug te lezen dat u een fijn kort verblijf bij ons gehad heeft. Mogen wij u nogmaals bij ons verwelkomen?

• 9Lenie F30-08-2017

Prima hotel!

Met zeven personen een prima verblijf gehad in dit hotel. Ok, uitzicht aan de achterkant is niet mooi, maar verder is het een goed hotel! Zelf had ik een 1 persoonkamer, die prima was. Pluspunt - voor mij - was geen bad maar een douche. Bij twee andere kamers was de klacht, dat nu het water wel erg ver de badkamer in stroomde. Ontbijt en diner goed verzorgd.

• 8curfs25-08-2017

Mooi hotel, lekker eten

Mooie gelegen, heerlijk uitzicht en goede kwaliteit eten en drinken. Medewerkers vriendelijk en behulpzaam

Front Office, General Manager, 28-08-2017

Beste mevrouw Curfs,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover!

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.Graag verwelkomen wij u nogmaals.

• 9fam. Goorman05-08-2017

Leuk hotel direct aan het strand

We hadden een familiekamer. Erg leuk. Met zicht op zee. Prachtig. Inderdaad is het hotel niet de jongste en hoor je wel eens wat maar dat is toch bijna in ieder hotel? Prima plek om te overnachten.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 10-08-2017

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te zien dat u zo heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk. We zien u graag nog eens terug.

Met jonge kinderen

24 tips over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Fam. de Rijk, 04-05-2012

Indien men overdag uitstapjes gaat maken, is het voordeliger om de auto (s'avonds/s'nachts)voor de deur van het hotel te parkeren, betaald parkeren tussen 10 en 21 u (€2 per uur), parkeergarage welke door hotel wordt aangeboden kost €15 per dag/nacht.

• Huiting, 07-04-2014

Vraag om een duidelijke uitleg hoe en waar de auto te parkeren. Op het bordje naast het hotel staat dat het een doodlopende weg is; dit is niet zo! Dus gewoon inrijden [vraag het hotelpersoneel] Anders moet je omrijden, beetje zonde met al die éénrichtings wegen.

• katia, 15-04-2014

Probeer zeker eens het chinees restaurant,super lekker !!!

3 vragen over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Toos Vonk, 21-06-2018

Prijs ,graag

Wat is de prijs van een kamer met balkon voor 3nachten. 040918 ? Zeezijdeof landzijde?

• Muller H.J., 08-01-2018

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt. Wij komen met de trein. Moeten in Leiden de bus nemen. Rijdt deze bus tot kort aan het hotel??

• a.goemaat, 14-06-2014

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren?

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren/

[email protected], 08-09-2014

Er is een inpandige afsluitbare ruimte!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald