Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag24°16°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

246 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Fantastie

Janny
4-4-2018

Fijn hotel ,deze was geboekt via touroperator mooi arrangement van 3 dagen

Gereisd Met partner in maart 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 13-4-2018

Hartelijk bedankt voor uw review en uw mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft kunnen genieten van de omgeving in Noordwijk. Weet u dat u ook fietsen bij ons kunt huren? Dan kunt u de omgeving van Noordwijk fietsend beleven! Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Het was er super!

Anneke Roovers
15-3-2018

Hotel uitstekende service, netjes, heerlijk gegeten en aan de boulevard gelegen. Helaas zwembad en sauna was niet toegankelijk vanwege werkzaamheden.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office Manager, General Manager, 28-3-2018

Beste mevrouw Roovers, hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer 9 waarmee u uw verblijf heeft beoordeeld. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Onze excuses voor het ongemak dat u geen gebruik heeft kunnen maken van ons wellness faciliteiten. Wij hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

toplocatie

Ina
3-3-2018

net gerenoveerde kamers met super uitzicht en heel dichtbij het strand/ heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 6-3-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf in één van onze gerenoveerde kamers en van het uitzicht. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar

Lydia de Ruiter
25-2-2018

Alles perfect, ligging goede bedden

Gereisd Alleenreizend in februari 2018
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 28-2-2018

Beste mevrouw de Ruiter, hartelijk dank voor uw positieve review en het mooie cijfer 8 waar u ons mee heeft beoordeeld. Wij zullen uw feedback delen met ons team. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Prima

Hugo
11-2-2018

Mooie ligging, ruime kamers, prima ontbijt en de hond mag mee. Prima bed maar wel gehorig door slechte isolatie tussen de kamers.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-2-2018

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf. Wij zijn verblijd te lezen dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en we hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Zeer aangenaam

Gerard
9-2-2018

Vriendelijkheid personeel en de ligging.

Gereisd Met partner in februari 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-2-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat geweldig dat u zo heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk. We ontvangen u graag nog eens.

Voor herhaling vatbaaar

Graaf
28-1-2018

Mooie kamers, mooi uitzicht

Gereisd Met partner in december 2017
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 28-1-2018

Ik wil u bedanken voor uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf en het prachtige uitzicht over de zee. We verwelkomen u graag nog eens in Noordwijk.

Met vriendelijke groet,

Na de oliebollen graag een paar daagjes weg

Jansen
5-1-2018

Een arangement geboekt met uitzicht op zee. Dat werd een kamer met 1 raam in een te kleine kamer. Gevraagd of het omgeboekt kon worden en dat was geen probleem. Personeel doet alles om je het naar de zin te maken. Eten was goed maar had iets royaler gemogen. Ontbijt was prima verzorgd. Kamers gehorig maar daar hebben we verder geen last mee gehad. ( de buren hoop ik ook niet van ons) Verder is Noordwijk een leuke plaats met genoeg winkels maar het meeste trekt toch de zee en het strand. We hadden een kamer in het torentje en de eerste voorjaarsstorm (windkracht 10) trok net over het land en pal op het torentje. Doe geen balkon deur open. Deden wij wel.....niet doen dus. Ahum. Mooi uitzicht en goede bedden. Komen hier hopenlijk nog wel eens terug.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-1-2018

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf. Wat fijn dat de baliemedewerkers u hebben kunnen helpen aan een kamer die paste bij uw wens. Gastvrijheid staat bij ons in een hoog vaandel. Wij vinden het dan ook geweldig om te lezen dat u de service tijdens uw verblijf aangenaam vond. Wij zullen de complimenten met het gehele team delen en uw tips ter harte nemen. Graag ontvangen wij u (met betere weersomstandigheden) nog eens in Noordwijk.

nooit meer

roos
17-11-2017

Het personeel was attent maar de rest laat te wensen over al veel op reis geweest maar nog nooit zo een kamer gekregen veel veel te klein en gedateerd

Gereisd Met vrienden in november 2017
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-11-2017

Ik wil u bedanken voor het schrijven van een review. Prettig te zien dat de service u goed bevallen is. Wat jammer dat de kamer niet helemaal naar wens was. Wij hebben veel verschillende type kamers in het hotel. We hebben kamers in onze toren, standaard één en tweepersoonskamers, kamers met uitzicht op zee en familie kamers. Naast het uitzicht op zee zit er ook verschil tussen de grote van de kamer. Wanneer u nog eens bij ons wenst te verblijven informeert u dan gerust over de verschillende opties. Zo kunnen we beslissen welke kamer het best bij u past.

Met vriendelijke groet,

Een geweldig hotel voor een geslaagd weekendje weg

Diana gerrits
5-11-2017

Wat een geweldig hotel. Een smoothie bij het inchecken. Kamers keurig schoon en gezellig ingericht. Wel gehorig, maat dat hoort ook bij de oudheid van het gebouw. Ontbijt lunch en diner waren keurig verzorgd en smaakten heerlijk. We komen zeker eens terug.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 13-11-2017

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat geweldig om te zien dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf en alle faciliteiten. We zien er naar uit u weer te mogen ontvangen!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.