Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag21°12°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

246 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Degelijk compleet hotel, dikke prima

Fam Altena
7-1-2019

Drie daags arrangement geboekt vanwege de handige ligging ten opzichte van Den Haag en Haarlem. Dit was inclusief ontbijt (druk, rommelig maar prima) en diner (druk, lang wachten maar lekker). Drankjes zijn vrij prijzig. Kamers zonder zeezicht zijn vrij klein, de natte groep (douche, toilet) ook. Bedden liggen prima. Schoonmaak is ook prima. De Wellness vonden onze kinderen geweldig; klein zwembadje, sauna en turks stoombad, allemaal met badkleding :-) en de handdoeken liggen klaar. Je gaat de straat over en staat op het strand, voor de strandliefhebber (vooral met hond, veel aanwezig in het hotel) ideaal. Dit veroorzaakte wel een hoop zand overal. Vriendelijk personeel (op een bemoeizuchtige gastheer na). Nadeel: je kunt niet bij het hotel parkeren, wel in de buurt voor 17,50 per dag of je loopt 20 minuten en zet hem ergens in een woonwijk.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Front Office Manager, General Manager, 15-1-2019

Beste familie Altena, hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van het verblijf. Wij zullen uw punten m.b.t. het ontbijt en het diner bespreken met ons team. Hier kunnen wij zeker ons in verbeteren. Helaas beschikt het hotel niet over een eigen parkeergelegenheid. De optie voor € 17,50 is een mooi alternatief. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen zodat u weer kunt genieten van de omgeving en het prachtige Noordwijk!

Heerlijk weekend gehad!

Marcia
25-11-2018

Mooi hotel, mooie plek, schone kamer, luxe ontbijt, kamer met uitzicht op zee, veel restaurants in de nabije omgeving en een mooi winkelstadje.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018
Front Office Manager, General Manager, 28-11-2018

Beste Marcia, bedankt voor de fijne beoordeling naar aanleiding van uw verblijf. De ligging en service beoordeeld met een 10. Wij zullen dit met ons team delen. Graag tot ziens in Golden Tulip Noordwijk Beach.

Zeer goed verzorgd !

M.J. Swinkels
8-11-2018

Uitstekend hotel, gunstig gelegen direct aan de boulevard, met mogelijkheid tot parkeren , prijs kwaliteit uitstekend ! Echte aanrader

Gereisd Met vrienden in november 2018
Front Office Manager, General Manager, 19-11-2018

Beste familie Swinkels, hartelijk dank voor uw positieve review naar aanleiding van uw verblijf. Het is fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en u heeft kunnen genieten van de ligging en de service. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

HotelSpecials.nl

Het ergste hotel op de rij in Noordwijk

Leen
5-11-2018

We waren op een tweedaagse aanbieding van touroperator, maar we zijn na één nacht gevlucht. Niemand had ons verteld dat de Tulip Inn gerenoveerd wordt en dat het overdag een geboor en getimmer van jewelste is. Verder zijn de kamers zeer gehorig. We hoorden de buurman boven de hele nacht heen en weer lopen over ons plafond. De kamer keek uit op de brandtrap en stonk erg naar schoonmaakmiddel. De wc is van de kamer gescheiden door een glazen deur, zodat je in de etalage zit te poepen. Door al het gebreek vliegen er veel rioolvliegjes rond. Deze zijn niet erg schuldig in de zin dat ze bijten, maar ze zitten, doordat ze uit het riool komen wel onder de bacterien natuurlijk. Gisteravond hadden we ook nog een, inbegrepen, driegangenmenu. Behalve dat de zeewolf niet gaar was, viel dat nog wel mee.

Voor ons niet meer. Bedankt ook touroperator voor de voorlichting. Ik begrijp best dat je voor 150 euro geen superkamer krijgt, maar dit...

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office Manager, General Manager, Mon Nov 12 2018 10:05:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Leen, bedankt voor uw review naar aanleiding van uw verblijf. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat het verblijf niet naar wens is geweest. Onze excuses voor deze ongemakken die u heeft ervaren. Wij zullen intern bespreken hoe wij de gasten zo goed mogelijk kunnen informeren over de verbouwing. Het hotel beschikt over karakteristieke eigenschappen en deze willen wij voor onze gasten weer up-to-date maken. Zo ook de deur van de badkamer hebben wij nu naar aanleiding van feedback van onze gasten vervangen voor melkglas zodat u meer privacy heeft. Wij doen graag iets met de tips en feedback van onze gasten om ons product te kunnen verbeteren. Wanneer de verbouwing klaar is, hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel zodat wij u kunnen laten zien dat de service en kamers in orde is. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Geweldig!

Marianne v. Hasselt Nelemans
2-10-2018

Dat het parkeren van je auto 15 euro per nacht kost.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Front Office Manager, General Manager, 7-10-2018

Beste mevrouw v. Hasselt Nelemans, hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen een beoordeling te plaatsen. U heeft uw verblijf samengevat als "Geweldig", dit is heel fijn om te lezen. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Weet niet of ik hier een volgende keer zal boeken

Marty Lucas
19-9-2018

Kleding en vriendelijkheid personeel en de keuken verdienen wel 4 sterren. Verder een aardig hotel, zeer gedateerd, kapot behang, roest, vuile ramen, zeer goedkoop en slecht/dun toiletpapier (een luchtverfrisser in de toiletruimte zou geen overbodige luxe zijn). Tijd is ook wel een issue: wekservice gevraagd om 07.30 en de eerste dag werd dat bijna 8 uur. Diner gereserveerd om 18.30 en pas 20 minuten later kwam er iemand vragen wat ik wilde drinken (niet omdat het druk was, er waren op dat moment slechts 5 tafels bezet). Toilet bij brasserie is op maandag in het geheel niet schoongemaakt. Gelukkig was het schitterend weer en was er nauwelijks verblijf op de kamer nodig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office Manager, General Manager, Sun Oct 07 2018 08:26:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marty Lucas, hartelijk dank voor uw beoordeling en de complimenten met betrekking tot de service van ons personeel en de liggen van het hotel. Noordwijk is een fijne locatie om heerlijk uit te waaien aan het strand. Onze excuses voor het ongemak dat de wekservice niet helemaal juist is gegaan en de bediening tijdens het diner lang op zich heeft laten wachten. Deze punten zullen wij met elkaar bespreken en hier verbetering in brengen. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Twijfelachtig

M Bosshard
14-7-2018

Goed en net hotel, slecht diner, goed ontbijt, uitgebreid. Last van blaffende hond naast ons in de hotel kamer, jammer.

Gereisd Met vrienden in juli 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 21-7-2018

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf in Noordwijk. We zullen uw punten van kritiek bespreekbaar maken binnen het team en hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Heerlijk genoten

Marijke
27-6-2018

Fijn verblijf direct aan het strand

Gereisd Met partner in juni 2018
Front Office Manager, General Manager, 5-7-2018

Beste Marijke, bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij met het cijfer 8 waarmee u uw verblijf heeft beoordeeld. Wij hopen u graag nog eens als gast te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Warris
28-5-2018

Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

heel gezellig

Emil
18-5-2018

zeer klantvriendelijk personeel, kamer aan de krappe kant en gedateerd Eten uitstekend

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn verblijd te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zullen uw complimenten betreft het personeel en het eten met het team delen en we hopen u nog eens te mogen ontvangen in Noordwijk.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.