Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• 8Anoniem01-09-2019

Heerlijk hotel

Parkeer mogelijkheden, De hotel hanteer best duurdere prijzen voor parkeren

Golden Tulip Noorwijk Beach, General Manager, 09-09-2019

Hartelijk dank voor u review.

Een mooi cijfer een 8 hartelijk dank. Wij hebben verschillende parkeermogelijkheden in Noordwijk. Echter heeft het hotel geen eigen parkeerplek.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

• 7Elisabeth Rothuizen- Kooistra21-04-2019

Goed, fijn

Goed hotel, mooie ligging, mooi strand, alleen duur met parkeren.

Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 02-06-2019

Met vriendelijke groet ,

• 9Kelly can Uem26-03-2019

Top vakantie echt genoten!

Ik had geboekt voor mij eentje om tot rust te komen de mensen die daar werkte waren super aardig. 2 jongens die daar werkte heb ik de helenacht nog mee staan kletsen hun waren van de beveiliging. Overdag kon ik naar het strand dat was maar 5 min lopen echt super fijn! Ook Hadde ze een zwembad binnen wat ook erg fijn was. Ik ben daar 5 dagen geweest en heb echt genoten ik ben ook echt tot rust gekomen en door deze ervaring wil ik dit jaar weer alleen op vakantie ❤️

Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 02-06-2019

Hartelijk dank voor u review.

Wat fijn te lezen dat u zo tot rust bent gekomen bij ons. Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

• 2018
    7Marty Lucas19-09-2018

Weet niet of ik hier een volgende keer zal boeken

Kleding en vriendelijkheid personeel en de keuken verdienen wel 4 sterren. Verder een aardig hotel, zeer gedateerd, kapot behang, roest, vuile ramen, zeer goedkoop en slecht/dun toiletpapier (een luchtverfrisser in de toiletruimte zou geen overbodige luxe zijn). Tijd is ook wel een issue: wekservice gevraagd om 07.30 en de eerste dag werd dat bijna 8 uur. Diner gereserveerd om 18.30 en pas 20 minuten later kwam er iemand vragen wat ik wilde drinken (niet omdat het druk was, er waren op dat moment slechts 5 tafels bezet). Toilet bij brasserie is op maandag in het geheel niet schoongemaakt. Gelukkig was het schitterend weer en was er nauwelijks verblijf op de kamer nodig.

Front Office Manager, General Manager, 07-10-2018

Beste Marty Lucas, hartelijk dank voor uw beoordeling en de complimenten met betrekking tot de service van ons personeel en de liggen van het hotel. Noordwijk is een fijne locatie om heerlijk uit te waaien aan het strand. Onze excuses voor het ongemak dat de wekservice niet helemaal juist is gegaan en de bediening tijdens het diner lang op zich heeft laten wachten. Deze punten zullen wij met elkaar bespreken en hier verbetering in brengen. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

• 8Lydia de Ruiter25-02-2018

Voor herhaling vatbaar

Alles perfect, ligging goede bedden

Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 28-02-2018

Beste mevrouw de Ruiter, hartelijk dank voor uw positieve review en het mooie cijfer 8 waar u ons mee heeft beoordeeld. Wij zullen uw feedback delen met ons team. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

• 2017
    9Willie04-08-2017

Goede tijd gehad met heerlijk uitzicht.

Het personeel is ontzettend vriendelijk. De kamer was mooi. Ik had zeezicht voor een eenpersoonskamer. Was stekker vergeten voor ipad. Deze hadden ze ook een.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 10-08-2017

Dank u vriendelijk voor het plaatsen van een beoordeling over uw verblijf. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van u tijd bij ons. Wij doen onze uiterste best elke gast zo goed mogelijk te helpen, en vinden het erg fijn dat u dit als prettig heeft ervaren. We zien u graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet,

24 tips over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Fam. de Rijk, 04-05-2012

Indien men overdag uitstapjes gaat maken, is het voordeliger om de auto (s'avonds/s'nachts)voor de deur van het hotel te parkeren, betaald parkeren tussen 10 en 21 u (€2 per uur), parkeergarage welke door hotel wordt aangeboden kost €15 per dag/nacht.

• Huiting, 07-04-2014

Vraag om een duidelijke uitleg hoe en waar de auto te parkeren. Op het bordje naast het hotel staat dat het een doodlopende weg is; dit is niet zo! Dus gewoon inrijden [vraag het hotelpersoneel] Anders moet je omrijden, beetje zonde met al die éénrichtings wegen.

• katia, 15-04-2014

Probeer zeker eens het chinees restaurant,super lekker !!!

3 vragen over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Toos Vonk, 21-06-2018

Prijs ,graag

Wat is de prijs van een kamer met balkon voor 3nachten. 040918 ? Zeezijdeof landzijde?

• Muller H.J., 08-01-2018

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt. Wij komen met de trein. Moeten in Leiden de bus nemen. Rijdt deze bus tot kort aan het hotel??

• a.goemaat, 14-06-2014

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren?

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren/

[email protected], 08-09-2014

Er is een inpandige afsluitbare ruimte!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald