Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag23°12°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

super service

E Heideveld
23-2-2017

Bij aankomst op de kamer bleek er een twijfelaar te staan ipv een 2pers.bed. het baliepersoneel deed erg haar best om dit voor ons op te lossen. We kregen een kamer met gescheiden 2 pers. bedden. Super, wat een service

Gereisd Anders in februari 2017
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 18-3-2017

Beste familie Heideveld,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Fijn om te lezen dat uw verblijf in ons hotel zo goed bevallen is. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team Golden Tulip Noordwijk Beach

Genoten

AJM Bastiaanssen
31-1-2016

Het waren 2 heel fijne dagen in een ontspannen sfeer in het hotel hebben heerlijk uitgewaaid

Gereisd Anders in januari 2016
Jennifer de Lange (Supervisor Front Office), General Manager, 10-2-2016

Dank u voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u 2 fijne dagen heeft gehad. Graag tot ziens in Golden Tulip Noordwijk Beach.

prijs/kwaliteit te duur

nancy winnepenninckx
14-5-2015

Het hotel is prachtig gelegen op de dijk van Noordwijk . Personeel aan de balie was vriendelijk. Parkeren is mogelijk op een betaalparking in de buurt ( 15 euro voor 24 uur ) , een samenwerking met het hotel en af te rekenen aan het hotel.( omdat we geen 24 uur gebleven zijn was het personeel vriendelijk genoeg om te melden dat we beter aan de kassa van de parking zelf betaalden, want dat kwam goedkoper uit ( 11 euro ). Dat was Top ! Maar de prijs van de kamers is veel te duur !! zeker géén 4 sterren waard ! Véél te kleine badkamer , handzeep was niet aangevuld ! Vast tapijt, vreselijk stoffig! Muffe geur, onfrisse indruk. Ontbijt was niet inbegrepen !

Gereisd Anders in april 2015

2008

3 nachten geweest

jan willem
3-1-2008

3 nachten geweest.23,24,25 dec.Kamer met twee apparte bedden geboekt ivm zeer been.was niet geregeld maar werd ter plekke meteen gedaan.Prachtige kamer(voor 4 pers)Echt super nr 158. Personeel zeer vriendelijk.Ontbijt was zeer goed met veel keuze.prijzen bar en rest wat hoog. Leuk zwembadje en sauna. Perfecte ligging.Komen terug

Gereisd Anders in januari 2008
2007

Een voortreffelijk hotel met een uitstekende ligging het

Sabine en Marc
6-4-2007

Een voortreffelijk hotel met een uitstekende ligging vlakbij het strand. Wij hadden een mooie, ruime kamer met zeezicht. Het ontbijt en het diner waren van goede kwaliteit. Alleen op zondagavond waren de wachttijden voor het diner abnormaal lang, misschien omdat het aanwezige personeel onervaren was. Al bij al kijken wij zeer tevreden terug op dit weekend in Noordwijk aan zee.

Gereisd Anders in Fri Apr 06 2007 00:12:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel met goede ligging, direkt aan het strand en in

Wolf
12-3-2007

Leuk hotel met goede ligging, direkt aan het strand en bijna in het centrum. Kamers zijn niet zo groot, badkamer is netjes maar wel oud. Ontbijt en dinerbuffet is goed, a la carte ook prima. Kortom gezellig en gemoedelijk hotel niet luxe.

Gereisd Anders in Mon Mar 12 2007 13:52:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn van 18/2 t/m 20/2 in dit hotel geweest

nicole en andre
22-2-2007

wij zijn van 18/2 t/m 20/2 in dit hotel geweest. kamer was erg klein, badkamer heel klein en de douche zag er niet fris uit. wel goede service, we kregen van de receptie meteen een familie kamer toen we dit meldde. terwijl we maar met 2 personen waren. deze kamer had een grote zithoek met een ruime badkamer met ligbad en wel erg schoon. bedden zijn oud en erg door gelegen. eten was matig!

Gereisd Anders in februari 2007

Helemaal niet tevreden

Josée
1-2-2007

Helemaal niet tevreden. Kamer was zéér klein, een hele vieze badkamer met een rioolgeur. eten was voor een 4 sterrenhotel ook ondermaats. Hadden een weekend geboekt en zijn na 1 nacht zelfs naar huis gegaan omdat ik ziek was en de stank in de badkamer niet te houden was. Dit hotel ziet mij nooit meer terug.Wat bediening betreft was men wel vriendelijk, ook aan het onthaal. Wij hebben achteraf wel een schadevergoeding ontvangen.d

Gereisd Anders in februari 2007

Wij hebben genoten van een arrangement in dit hotel

Lia en Peter
31-1-2007

Wij hebben genoten van een arrangement in dit hotel. Wij hebben het geweldig gehad. Onze boeking van een kamer-landzijde was opgewaardeerd naar kamer met zeezicht en dit was een grote verrassing. We hadden een heerlijk ruime kamer met fijne fauteuils, een schone badkamer met ligbad. Het ontbijt was prima en voldoende keus. het driegangen-diner smaakte goed, maar de gangen werden wel erg snel achter elkaar geserveerd. Aan ons verzoek om met het dessert even te wachten werd vriendelijk voldaan. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en onze fietsen mochten binnen geplaatst worden. Kortom, voor ons is het een goed weekend geweest.

Gereisd Anders in januari 2007

We zijn net terug van hotel Mercure en ik moet zeggen, het

Harry
28-1-2007

We zijn net terug van hotel Mercure en ik moet zeggen, het is een lekker ouderwets aandoend hotel waar het goed toeven is. Het eten was lekker en goed te doen, vooral het diner buffet. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar het was dan ook een verblijf uit een aanbieding en dan kun je geen bruidssuite verwachten. Ook zag ik dat er veel aan brandpreventie is gedaan wat wel zo veilig is voor ons als hotelgast. Kortom een keurig hotel.

Gereisd Anders in Sun Jan 28 2007 21:20:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.