Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag23°16°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jenny Lucas
16-4-2019

Super hotel, klantvriendelijk, perfecte ligging, super ontbijt

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 2-6-2019

Hartelijk dank voor u review.

Een cijfer 9 daar zijn wij heel erg blij mee.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

Grandioos! Fijne lokatie met tóp service. Genoten!

Marleen
13-1-2019

Twee overnachting met een aanbieding van touroperator.

Gereisd Met vrienden in januari 2019
Front Office Manager, General Manager, 15-1-2019

Beste Marleen, hartelijk dank voor uw fijne review! De omschrijving "grandioos" is heel leuk om te lezen. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Heerlijk

Mevr. Smith
9-1-2019

Heel gezellig hotel, kleine maar mooie kamers. We hadden kamer met zeezicht en balkon. Heerlijk ontbijt en diner in het hotel. Lekker uitwaaien op strand, daarna opwarmen bij de openhaard in het hotel.

Gereisd Met vrienden in januari 2019
Front Office, General Manager, 15-1-2019

Beste mevrouw Smith, hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u na een stevige strandwandeling, heerlijk heeft kunnen opwarmen bij de open haard. Wij hopen u nogmaals terug te zien in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Zeer goed verzorgd !

M.J. Swinkels
8-11-2018

Uitstekend hotel, gunstig gelegen direct aan de boulevard, met mogelijkheid tot parkeren , prijs kwaliteit uitstekend ! Echte aanrader

Gereisd Met vrienden in november 2018
Front Office Manager, General Manager, 19-11-2018

Beste familie Swinkels, hartelijk dank voor uw positieve review naar aanleiding van uw verblijf. Het is fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en u heeft kunnen genieten van de ligging en de service. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Twijfelachtig

M Bosshard
14-7-2018

Goed en net hotel, slecht diner, goed ontbijt, uitgebreid. Last van blaffende hond naast ons in de hotel kamer, jammer.

Gereisd Met vrienden in juli 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 21-7-2018

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf in Noordwijk. We zullen uw punten van kritiek bespreekbaar maken binnen het team en hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

heel gezellig

Emil
18-5-2018

zeer klantvriendelijk personeel, kamer aan de krappe kant en gedateerd Eten uitstekend

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn verblijd te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zullen uw complimenten betreft het personeel en het eten met het team delen en we hopen u nog eens te mogen ontvangen in Noordwijk.

Het was er super!

Anneke Roovers
15-3-2018

Hotel uitstekende service, netjes, heerlijk gegeten en aan de boulevard gelegen. Helaas zwembad en sauna was niet toegankelijk vanwege werkzaamheden.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office Manager, General Manager, 28-3-2018

Beste mevrouw Roovers, hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer 9 waarmee u uw verblijf heeft beoordeeld. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Onze excuses voor het ongemak dat u geen gebruik heeft kunnen maken van ons wellness faciliteiten. Wij hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

nooit meer

roos
17-11-2017

Het personeel was attent maar de rest laat te wensen over al veel op reis geweest maar nog nooit zo een kamer gekregen veel veel te klein en gedateerd

Gereisd Met vrienden in november 2017
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-11-2017

Ik wil u bedanken voor het schrijven van een review. Prettig te zien dat de service u goed bevallen is. Wat jammer dat de kamer niet helemaal naar wens was. Wij hebben veel verschillende type kamers in het hotel. We hebben kamers in onze toren, standaard één en tweepersoonskamers, kamers met uitzicht op zee en familie kamers. Naast het uitzicht op zee zit er ook verschil tussen de grote van de kamer. Wanneer u nog eens bij ons wenst te verblijven informeert u dan gerust over de verschillende opties. Zo kunnen we beslissen welke kamer het best bij u past.

Met vriendelijke groet,

Een geweldig hotel voor een geslaagd weekendje weg

Diana gerrits
5-11-2017

Wat een geweldig hotel. Een smoothie bij het inchecken. Kamers keurig schoon en gezellig ingericht. Wel gehorig, maat dat hoort ook bij de oudheid van het gebouw. Ontbijt lunch en diner waren keurig verzorgd en smaakten heerlijk. We komen zeker eens terug.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 13-11-2017

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat geweldig om te zien dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf en alle faciliteiten. We zien er naar uit u weer te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Zeer vriendelijk,schoon heerlijk slapen en eten.

Miranda
29-9-2017

We hebben heerlijk geslapen in een pas gerenoveerde kamer. Het is een wat ouder hotel, maar alles is keurig schoon. Zeer vriendelijk personeel Het eten is voortreffelijk diner in buffetvorm. Zeer royaal en veel lekkere gerechten. Ook bij het ontbijtbuffet was een ruim en gevarieerd aanbod. Het is een mooie locatie aan de zee. Duin oversteken en je staat aan de zee.We komen er graag terug. Een aanrader dus, gewoon een prima hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2017
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 1-10-2017

Hartelijk dank voor uw fantastische review! Wij zien u graag terug bij ons in het hotel.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.