Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag17°14°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,1

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Heerlijk hotel

Anoniem
1-9-2019

Parkeer mogelijkheden, De hotel hanteer best duurdere prijzen voor parkeren

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019
Golden Tulip Noorwijk Beach, General Manager, 9-9-2019

Hartelijk dank voor u review.

Een mooi cijfer een 8 hartelijk dank. Wij hebben verschillende parkeermogelijkheden in Noordwijk. Echter heeft het hotel geen eigen parkeerplek.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

Voor herhaling vatbaar

Jean-Pierre Vos
29-4-2019

Super ligging, goed ontbijt, mooie kamers en betaalbaar

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 2-6-2019

Hartelijk dank voor u fijne review.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

Goed, fijn

Elisabeth Rothuizen- Kooistra
21-4-2019

Goed hotel, mooie ligging, mooi strand, alleen duur met parkeren.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Met vriendelijke groet ,

HotelSpecials.nl

Top vakantie echt genoten!

Kelly can Uem
26-3-2019

Ik had geboekt voor mij eentje om tot rust te komen de mensen die daar werkte waren super aardig. 2 jongens die daar werkte heb ik de helenacht nog mee staan kletsen hun waren van de beveiliging. Overdag kon ik naar het strand dat was maar 5 min lopen echt super fijn! Ook Hadde ze een zwembad binnen wat ook erg fijn was. Ik ben daar 5 dagen geweest en heb echt genoten ik ben ook echt tot rust gekomen en door deze ervaring wil ik dit jaar weer alleen op vakantie ❤️

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Hartelijk dank voor u review.

Wat fijn te lezen dat u zo tot rust bent gekomen bij ons. Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

Weet niet of ik hier een volgende keer zal boeken

Marty Lucas
19-9-2018

Kleding en vriendelijkheid personeel en de keuken verdienen wel 4 sterren. Verder een aardig hotel, zeer gedateerd, kapot behang, roest, vuile ramen, zeer goedkoop en slecht/dun toiletpapier (een luchtverfrisser in de toiletruimte zou geen overbodige luxe zijn). Tijd is ook wel een issue: wekservice gevraagd om 07.30 en de eerste dag werd dat bijna 8 uur. Diner gereserveerd om 18.30 en pas 20 minuten later kwam er iemand vragen wat ik wilde drinken (niet omdat het druk was, er waren op dat moment slechts 5 tafels bezet). Toilet bij brasserie is op maandag in het geheel niet schoongemaakt. Gelukkig was het schitterend weer en was er nauwelijks verblijf op de kamer nodig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office Manager, General Manager, Sun Oct 07 2018 08:26:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marty Lucas, hartelijk dank voor uw beoordeling en de complimenten met betrekking tot de service van ons personeel en de liggen van het hotel. Noordwijk is een fijne locatie om heerlijk uit te waaien aan het strand. Onze excuses voor het ongemak dat de wekservice niet helemaal juist is gegaan en de bediening tijdens het diner lang op zich heeft laten wachten. Deze punten zullen wij met elkaar bespreken en hier verbetering in brengen. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Warris
28-5-2018

Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

toplocatie

Ina
3-3-2018

net gerenoveerde kamers met super uitzicht en heel dichtbij het strand/ heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 6-3-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf in één van onze gerenoveerde kamers en van het uitzicht. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar

Lydia de Ruiter
25-2-2018

Alles perfect, ligging goede bedden

Gereisd Alleenreizend in februari 2018
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 28-2-2018

Beste mevrouw de Ruiter, hartelijk dank voor uw positieve review en het mooie cijfer 8 waar u ons mee heeft beoordeeld. Wij zullen uw feedback delen met ons team. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Goede tijd gehad met heerlijk uitzicht.

Willie
4-8-2017

Het personeel is ontzettend vriendelijk. De kamer was mooi. Ik had zeezicht voor een eenpersoonskamer. Was stekker vergeten voor ipad. Deze hadden ze ook een.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 30 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, Thu Aug 10 2017 09:57:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank u vriendelijk voor het plaatsen van een beoordeling over uw verblijf. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van u tijd bij ons. Wij doen onze uiterste best elke gast zo goed mogelijk te helpen, en vinden het erg fijn dat u dit als prettig heeft ervaren. We zien u graag nog eens terug.

Nooit weer

LS
2-5-2017

Alles is oud, vies, gedateerd en absoluut niet 4 sterren waardig. De kamers zijn dusdanig klein dat je er met 2 personen amper kan zijn. De badkamer is een hokje waar je in de douche binnenstapt en het toilet staat voor de wastafel. De bedden zijn slecht evenals het ontbijt. Gelukkig is de ligging van het hotel goed en direct aan zee.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, Tue May 09 2017 15:04:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste heer, mevrouw,

Allereerst vinden wij het jammer te lezen dat uw ervaring bij ons in het hotel niet is wat u had verwacht.

Ons hotel is het oudste hotel op de boulevard van Noordwijk. Het karakteristieke pand bestaat al 120 jaar. Het gebouw bestaat uit verschillende kamer types, waaronder ook ruime zeezijde kamers. Graag adviseren wij u bij het maken van een volgende boeking om een kamer met zeezicht te reserveren.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.