Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag19°13°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jean-Pierre Vos
29-4-2019

Super ligging, goed ontbijt, mooie kamers en betaalbaar

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 2-6-2019

Hartelijk dank voor u fijne review.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

we hebben genoten en gaan ieder jaar zeker 2 keer.

Noortje lekkerkerker
24-4-2019

fantastisch hotel!!!heel behulpzaam personeel en schitterende kamers!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 2-6-2019

Hartelijk dank voor u mooie cijfer 9. Wij zijn blij te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulp Noordwijk Beach

Neem oordopjes mee!

Swart
23-2-2019

Kamer 101 (familiekamer zeezicht eerste verdieping) is zo gehorig dat wij helaas geen oog dicht hebben gedaan. De vloeren van de kamers kraken ontzettend, net als de bedden en wanden. Geloop op de eigen kamer maar ook op de buurkamers is zo storend dat wij er niet van konden slapen, om nog maar niet te spreken van andere nachtelijke geluiden. Ook toiletbezoek en douchen van de buren is helaas zeer duidelijk hoorbaar. Wij komen tamelijk vaak in hotels maar hebben dit nog nooit meegemaakt. Heel jammer want het drukt direct een stempel op onze weekendtrip

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Front Office Manager, General Manager, 26-2-2019

Geachte heer Swart, hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf. Wij horen ook graag waar we ons hotel in kunnen verbeteren. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij persoonlijk contact met u opgezocht en wij hopen dat wij u hiermee een volgende keer mogen laten zien dat het verblijf dik in orde kan zijn en u hier ook bent voor uw welverdiende nachtrust. Onze excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

HotelSpecials.nl

Degelijk compleet hotel, dikke prima

Fam Altena
7-1-2019

Drie daags arrangement geboekt vanwege de handige ligging ten opzichte van Den Haag en Haarlem. Dit was inclusief ontbijt (druk, rommelig maar prima) en diner (druk, lang wachten maar lekker). Drankjes zijn vrij prijzig. Kamers zonder zeezicht zijn vrij klein, de natte groep (douche, toilet) ook. Bedden liggen prima. Schoonmaak is ook prima. De Wellness vonden onze kinderen geweldig; klein zwembadje, sauna en turks stoombad, allemaal met badkleding :-) en de handdoeken liggen klaar. Je gaat de straat over en staat op het strand, voor de strandliefhebber (vooral met hond, veel aanwezig in het hotel) ideaal. Dit veroorzaakte wel een hoop zand overal. Vriendelijk personeel (op een bemoeizuchtige gastheer na). Nadeel: je kunt niet bij het hotel parkeren, wel in de buurt voor 17,50 per dag of je loopt 20 minuten en zet hem ergens in een woonwijk.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Front Office Manager, General Manager, 15-1-2019

Beste familie Altena, hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van het verblijf. Wij zullen uw punten m.b.t. het ontbijt en het diner bespreken met ons team. Hier kunnen wij zeker ons in verbeteren. Helaas beschikt het hotel niet over een eigen parkeergelegenheid. De optie voor € 17,50 is een mooi alternatief. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen zodat u weer kunt genieten van de omgeving en het prachtige Noordwijk!

Heerlijk weekend gehad!

Marcia
25-11-2018

Mooi hotel, mooie plek, schone kamer, luxe ontbijt, kamer met uitzicht op zee, veel restaurants in de nabije omgeving en een mooi winkelstadje.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018
Front Office Manager, General Manager, 28-11-2018

Beste Marcia, bedankt voor de fijne beoordeling naar aanleiding van uw verblijf. De ligging en service beoordeeld met een 10. Wij zullen dit met ons team delen. Graag tot ziens in Golden Tulip Noordwijk Beach.

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Warris
28-5-2018

Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

toplocatie

Ina
3-3-2018

net gerenoveerde kamers met super uitzicht en heel dichtbij het strand/ heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 6-3-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf in één van onze gerenoveerde kamers en van het uitzicht. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Leuk hotel direct aan het strand

fam. Goorman
5-8-2017

We hadden een familiekamer. Erg leuk. Met zicht op zee. Prachtig. Inderdaad is het hotel niet de jongste en hoor je wel eens wat maar dat is toch bijna in ieder hotel? Prima plek om te overnachten.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, Thu Aug 10 2017 09:30:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te zien dat u zo heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk. We zien u graag nog eens terug.

Nooit weer

LS
2-5-2017

Alles is oud, vies, gedateerd en absoluut niet 4 sterren waardig. De kamers zijn dusdanig klein dat je er met 2 personen amper kan zijn. De badkamer is een hokje waar je in de douche binnenstapt en het toilet staat voor de wastafel. De bedden zijn slecht evenals het ontbijt. Gelukkig is de ligging van het hotel goed en direct aan zee.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, Tue May 09 2017 15:04:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste heer, mevrouw,

Allereerst vinden wij het jammer te lezen dat uw ervaring bij ons in het hotel niet is wat u had verwacht.

Ons hotel is het oudste hotel op de boulevard van Noordwijk. Het karakteristieke pand bestaat al 120 jaar. Het gebouw bestaat uit verschillende kamer types, waaronder ook ruime zeezijde kamers. Graag adviseren wij u bij het maken van een volgende boeking om een kamer met zeezicht te reserveren.

Prima hotel om er even tussenuit te zijn!

Stefan
15-1-2017

Als eerste, of het nu om mensen van de frontdesk, de bar of de housekeeping gaat, allemaal zijn ze een uitstekend visitekaartje voor het hotel! Toen we na uitchecken en tijdens de terugreis ontdekten dat we iets op de kamer vergeten waren was een telefoontje voldoende om het op te lossen; wat we vergeten waren werd meteen door de housekeeping meegenomen en zonder kosten per post naar ons opgestuurd, top!

De locatie aan de boulevard is super! Het hotel ziet er netjes en verzorgd, maar een tikje gedateerd uit. Onze familiekamer was lekker ruim en goed schoon, maar de bedden (twijfelaar?) waren wel wat aan de smalle kant. Er is een gezellige bar, maar bij koud weer is het er ivm nabijheid van de hoofdingang niet echt aangenaam warm (behalve bij de open haard).

Verder is het zwembad met sauna een leuke extra faciliteit, ook hier weer netjes en verzorgd!

Een nadeel is dat het hotel geen eigen, gratis parkeerfaciliteit heeft. De parkeergarage kost EUR 15,= per 24 uur.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017
Supervisor Front Office, General Manager, 18-1-2017

Beste heer van Cleef, hartelijk dank voor uw positieve review naar aanleiding van uw verblijf. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u de gastvrijheid van ons hele team prettig heeft mogen ervaren. Golden Tulip Noordwijk Beach ligt aan een prachtige locatie aan de boulevard. Het hotel is al meer dan 100 jaar oud en heeft hierdoor zijn authentieke charme. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.