Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• 9Jean-Pierre Vos29-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Super ligging, goed ontbijt, mooie kamers en betaalbaar

Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 02-06-2019

Hartelijk dank voor u fijne review.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

• 2018
    9Warris28-05-2018

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-06-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

• 8Ina03-03-2018

toplocatie

net gerenoveerde kamers met super uitzicht en heel dichtbij het strand/ heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 06-03-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf in één van onze gerenoveerde kamers en van het uitzicht. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

• 2017
    3LS02-05-2017

Nooit weer

Alles is oud, vies, gedateerd en absoluut niet 4 sterren waardig. De kamers zijn dusdanig klein dat je er met 2 personen amper kan zijn. De badkamer is een hokje waar je in de douche binnenstapt en het toilet staat voor de wastafel. De bedden zijn slecht evenals het ontbijt. Gelukkig is de ligging van het hotel goed en direct aan zee.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 09-05-2017

Beste heer, mevrouw,

Allereerst vinden wij het jammer te lezen dat uw ervaring bij ons in het hotel niet is wat u had verwacht.

Ons hotel is het oudste hotel op de boulevard van Noordwijk. Het karakteristieke pand bestaat al 120 jaar. Het gebouw bestaat uit verschillende kamer types, waaronder ook ruime zeezijde kamers. Graag adviseren wij u bij het maken van een volgende boeking om een kamer met zeezicht te reserveren.

• Oude reviews

10Marion Spanjers01-08-2016

In een woord geweldig!!!! Wij komen zeker nog eens terug. Super leuk weekend gehad👍🏼

Supervisor Front Office, General Manager, 15-08-2016

Beste mevrouw Spanjers, hartelijk dank voor uw positieve review en het fantastische cijfer waarmee u ons heeft beoordeeld. Wij willen uw positieve review delen met ons team. Graag tot ziens in Golden Tulip Noordwijk Beach,

• 8Fam van Gastel20-06-2016

Prima verblijf!

Lokatie was prima, kamers wel wat gedateerd; maar netjes en schoon. Ontbijt en Diner waren heel goed.

Jennifer de Lange (Supervisor Front Office), General Manager, 21-06-2016

Dank u wel voor uw review. Wij zijn blij om te zien dat u ons heeft beoordeeld met het cijfer 8! Uw complimenten met betrekking tot het ontbijt en diner zullen wij aan ons team verspreiden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 8Jetty en Ingrid Volger16-01-2016

super voor een weekend weg

Keurig verouderd schoon hotel met een mooie kamer aan zeezijde Personeel super vriendelijk.....zwembad erg veel gloor.sauna keurig netjes. Hete stoomcabine rook niet erg fris. Geen 4 sterren waard maar wel een dikke 3

• 6Caro11-05-2015

Nooit meer

Vriendelijk personeel. Erg kleine kamer en bed. Bed van zeer slechte kwaliteit. Budget-kamer geboekt, maar moet het bed dan ook budget zijn?

• 7Familie Strijbos26-02-2014

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Met een arrangement van touroperator hier neergestreken voor 2 nachten met ons gezin (3 dochters). De jongste gratis. We zaten in kamers 154 (ouders) en 158 (een prima ruime kamer voor onze 3 dochters). Een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, een prima arrangement-diner van 3 gangen op de eerste avond, vriendelijk personeel, direct aan het strand en vlakbij de winkelstraat. Ondanks de opmerkingen die we hebben, was het alleszins waar voor ons geld.

• 9Fam. de Rijk04-05-2012

Aanrader!

Arrangement van 2 dagen geboekt, 2 volw.+ 2kind. 12 +14, op famileikamer, zeezijde. Diner en ontbijt prima!, personeel vriendelijk, zwembad+sauna aan de kleine kant, maar heerlijk om een uurtje in te vertoeven. Kamers verder groot genoeg, en netjes ingericht (ook badkamer), wel wat gehorig, maar niet hinderlijk. Voor ons voor herhaling vatbaar!!

24 tips over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Fam. de Rijk, 04-05-2012

Indien men overdag uitstapjes gaat maken, is het voordeliger om de auto (s'avonds/s'nachts)voor de deur van het hotel te parkeren, betaald parkeren tussen 10 en 21 u (€2 per uur), parkeergarage welke door hotel wordt aangeboden kost €15 per dag/nacht.

• Huiting, 07-04-2014

Vraag om een duidelijke uitleg hoe en waar de auto te parkeren. Op het bordje naast het hotel staat dat het een doodlopende weg is; dit is niet zo! Dus gewoon inrijden [vraag het hotelpersoneel] Anders moet je omrijden, beetje zonde met al die éénrichtings wegen.

• katia, 15-04-2014

Probeer zeker eens het chinees restaurant,super lekker !!!

3 vragen over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Toos Vonk, 21-06-2018

Prijs ,graag

Wat is de prijs van een kamer met balkon voor 3nachten. 040918 ? Zeezijdeof landzijde?

• Muller H.J., 08-01-2018

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt. Wij komen met de trein. Moeten in Leiden de bus nemen. Rijdt deze bus tot kort aan het hotel??

• a.goemaat, 14-06-2014

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren?

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren/

[email protected], 08-09-2014

Er is een inpandige afsluitbare ruimte!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald