Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag34°19°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jean-Pierre Vos
29-4-2019

Super ligging, goed ontbijt, mooie kamers en betaalbaar

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 2-6-2019

Hartelijk dank voor u fijne review.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

geweldige ervaring ,ga snel weer

r braase
6-4-2019

fantastisch hotel ,vriendelijke medewerker goede bedden goed ontbijtbuffet ,heerlijke omgeving, echt om te ontspannen per bus goed te bereiken, 3min van bushalte . dus ga er voor.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, Sun Jun 02 2019 19:05:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor u review.

Wat zijn wij blij te horen dat u verblijf zo heerlijk is geweest. Bedankt voor u geweldige cijfer 10.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

Komen weer

Ria de Bruin
14-2-2019

Vriendelijk personeel; vroege aankomst toegestaan,goed verzorgd ontbijt en goed diner

Gereisd Met partner in februari 2019
Front Office Manager, General Manager, 26-2-2019

Beste mevrouw de Bruin, hartelijk dank voor uw review. Het mooie cijfer 10 vinden wij super fijn om te ontvangen. Wij geven onze gasten graag een welkom gevoel en niets is ons teveel. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

HotelSpecials.nl

Het ergste hotel op de rij in Noordwijk

Leen
5-11-2018

We waren op een tweedaagse aanbieding van touroperator, maar we zijn na één nacht gevlucht. Niemand had ons verteld dat de Tulip Inn gerenoveerd wordt en dat het overdag een geboor en getimmer van jewelste is. Verder zijn de kamers zeer gehorig. We hoorden de buurman boven de hele nacht heen en weer lopen over ons plafond. De kamer keek uit op de brandtrap en stonk erg naar schoonmaakmiddel. De wc is van de kamer gescheiden door een glazen deur, zodat je in de etalage zit te poepen. Door al het gebreek vliegen er veel rioolvliegjes rond. Deze zijn niet erg schuldig in de zin dat ze bijten, maar ze zitten, doordat ze uit het riool komen wel onder de bacterien natuurlijk. Gisteravond hadden we ook nog een, inbegrepen, driegangenmenu. Behalve dat de zeewolf niet gaar was, viel dat nog wel mee.

Voor ons niet meer. Bedankt ook touroperator voor de voorlichting. Ik begrijp best dat je voor 150 euro geen superkamer krijgt, maar dit...

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office Manager, General Manager, Mon Nov 12 2018 10:05:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Leen, bedankt voor uw review naar aanleiding van uw verblijf. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat het verblijf niet naar wens is geweest. Onze excuses voor deze ongemakken die u heeft ervaren. Wij zullen intern bespreken hoe wij de gasten zo goed mogelijk kunnen informeren over de verbouwing. Het hotel beschikt over karakteristieke eigenschappen en deze willen wij voor onze gasten weer up-to-date maken. Zo ook de deur van de badkamer hebben wij nu naar aanleiding van feedback van onze gasten vervangen voor melkglas zodat u meer privacy heeft. Wij doen graag iets met de tips en feedback van onze gasten om ons product te kunnen verbeteren. Wanneer de verbouwing klaar is, hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel zodat wij u kunnen laten zien dat de service en kamers in orde is. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Geweldig!

Marianne v. Hasselt Nelemans
2-10-2018

Dat het parkeren van je auto 15 euro per nacht kost.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Front Office Manager, General Manager, 7-10-2018

Beste mevrouw v. Hasselt Nelemans, hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen een beoordeling te plaatsen. U heeft uw verblijf samengevat als "Geweldig", dit is heel fijn om te lezen. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Heerlijk genoten

Marijke
27-6-2018

Fijn verblijf direct aan het strand

Gereisd Met partner in juni 2018
Front Office Manager, General Manager, 5-7-2018

Beste Marijke, bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij met het cijfer 8 waarmee u uw verblijf heeft beoordeeld. Wij hopen u graag nog eens als gast te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Warris
28-5-2018

Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Fantastie

Janny
4-4-2018

Fijn hotel ,deze was geboekt via touroperator mooi arrangement van 3 dagen

Gereisd Met partner in maart 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 13-4-2018

Hartelijk bedankt voor uw review en uw mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft kunnen genieten van de omgeving in Noordwijk. Weet u dat u ook fietsen bij ons kunt huren? Dan kunt u de omgeving van Noordwijk fietsend beleven! Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet,

toplocatie

Ina
3-3-2018

net gerenoveerde kamers met super uitzicht en heel dichtbij het strand/ heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 6-3-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf in één van onze gerenoveerde kamers en van het uitzicht. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Prima

Hugo
11-2-2018

Mooie ligging, ruime kamers, prima ontbijt en de hond mag mee. Prima bed maar wel gehorig door slechte isolatie tussen de kamers.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, Tue Feb 20 2018 10:35:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf. Wij zijn verblijd te lezen dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en we hopen u nog eens te mogen ontvangen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.