Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag24°12°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jean-Pierre Vos
29-4-2019

Super ligging, goed ontbijt, mooie kamers en betaalbaar

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 2-6-2019

Hartelijk dank voor u fijne review.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Warris
28-5-2018

Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

toplocatie

Ina
3-3-2018

net gerenoveerde kamers met super uitzicht en heel dichtbij het strand/ heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 6-3-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf in één van onze gerenoveerde kamers en van het uitzicht. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Nooit weer

LS
2-5-2017

Alles is oud, vies, gedateerd en absoluut niet 4 sterren waardig. De kamers zijn dusdanig klein dat je er met 2 personen amper kan zijn. De badkamer is een hokje waar je in de douche binnenstapt en het toilet staat voor de wastafel. De bedden zijn slecht evenals het ontbijt. Gelukkig is de ligging van het hotel goed en direct aan zee.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 9-5-2017

Beste heer, mevrouw,

Allereerst vinden wij het jammer te lezen dat uw ervaring bij ons in het hotel niet is wat u had verwacht.

Ons hotel is het oudste hotel op de boulevard van Noordwijk. Het karakteristieke pand bestaat al 120 jaar. Het gebouw bestaat uit verschillende kamer types, waaronder ook ruime zeezijde kamers. Graag adviseren wij u bij het maken van een volgende boeking om een kamer met zeezicht te reserveren.

Marion Spanjers
1-8-2016

In een woord geweldig!!!! Wij komen zeker nog eens terug. Super leuk weekend gehad👍🏼

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Supervisor Front Office, General Manager, 15-8-2016

Beste mevrouw Spanjers, hartelijk dank voor uw positieve review en het fantastische cijfer waarmee u ons heeft beoordeeld. Wij willen uw positieve review delen met ons team. Graag tot ziens in Golden Tulip Noordwijk Beach,

Prima verblijf!

Fam van Gastel
20-6-2016

Lokatie was prima, kamers wel wat gedateerd; maar netjes en schoon. Ontbijt en Diner waren heel goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Jennifer de Lange (Supervisor Front Office), General Manager, 21-6-2016

Dank u wel voor uw review. Wij zijn blij om te zien dat u ons heeft beoordeeld met het cijfer 8! Uw complimenten met betrekking tot het ontbijt en diner zullen wij aan ons team verspreiden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

super voor een weekend weg

Jetty en Ingrid Volger
16-1-2016

Keurig verouderd schoon hotel met een mooie kamer aan zeezijde Personeel super vriendelijk.....zwembad erg veel gloor.sauna keurig netjes. Hete stoomcabine rook niet erg fris. Geen 4 sterren waard maar wel een dikke 3

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Nooit meer

Caro
11-5-2015

Vriendelijk personeel. Erg kleine kamer en bed. Bed van zeer slechte kwaliteit. Budget-kamer geboekt, maar moet het bed dan ook budget zijn?

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Familie Strijbos
26-2-2014

Met een arrangement van touroperator hier neergestreken voor 2 nachten met ons gezin (3 dochters). De jongste gratis. We zaten in kamers 154 (ouders) en 158 (een prima ruime kamer voor onze 3 dochters). Een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, een prima arrangement-diner van 3 gangen op de eerste avond, vriendelijk personeel, direct aan het strand en vlakbij de winkelstraat. Ondanks de opmerkingen die we hebben, was het alleszins waar voor ons geld.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

Aanrader!

Fam. de Rijk
4-5-2012

Arrangement van 2 dagen geboekt, 2 volw.+ 2kind. 12 +14, op famileikamer, zeezijde. Diner en ontbijt prima!, personeel vriendelijk, zwembad+sauna aan de kleine kant, maar heerlijk om een uurtje in te vertoeven. Kamers verder groot genoeg, en netjes ingericht (ook badkamer), wel wat gehorig, maar niet hinderlijk. Voor ons voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.