Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• 1dijkstra01-12-2008

nooit maar dan ook nooit meer

Erg gehorig antiek hotel , slecht onderhoud van de kamers en niet schoon , vieze kitranden in de badkamer smerige gordijnen etc...eten slecht echt onder de maat en erg duur. Komen hier nooit mer terug was te erg voor woorden.

• 8Danisa23-06-2008

Heerlijk weekendje Noordwijk in Mercure

Net terug van dit leuke hotel. Vriendelijke medewerkers (jonge mensen). Ontbijt: yoghurt, vla met cereals, allerlei soorten zoet beleg (apart verpakt), kleine ronde brie per stuk verpakt, jus d'orange, multi-vitamine, grapefruit-sap, kleine warme worstjes, warme tomaten, witte bonen in tomatensaus, fruitcocktail, vers fruit, div. ei, veel soorten vleeswaren en kaas, veel soorten brood en crackers/koeksoorten, melk, karnemelk. Grote familiekamer met groot balkon (met 2 stoelen) en fantastisch zeezicht. De kamervloeren bewegen een beetje en zijn gehorig. Kleine badkamer (kamer 207). Zwembad geweldig, met eucalyptus-stoombad, sauna, mooie douches, kleedhokje, er liggen handdoeken die je kunt gebruiken en manden om ze weer in te doen na gebruik. Koffie- en thee-faciliteiten op onze kamer.

• 8Petra Greven-Daniels08-05-2008

Kamers wat verouderd,maar wel schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt en diner ook goed.Service perfect!

• 8D. Kauwenbergh16-10-2007

ontzettend goede service, ligt mooi aan de kust (hoewel we daar nu niet veel van te zien kregen vanwege werkzaamheden, vonden wij op zich niet erg) we waren in een niet-rokenkamer ingedeeld, maar aangezien we allemaal roken zagen we dat toch niet zo zitten. het was geen enkel probleem om een andere kamer te gebruiken (terwijl het hotel toch behoorlijk vol zat). ook op andere vragen kregen we netjes en goed antwoord. rolstoelvriendelijkheid prima, alhoewel de lift wat krap is (1 rolstoeler+3 pers.=VOL) maar met een beetje puzzelen lukte dat prima. Het ontbijt was ook ruim voldoende; er was volop en veel variatie. we zijn even wezen kijken in het 'relaxcentrum', hoewel dit niet geschikt is voor rolstoelers en niet zo groot is, zag het er mooi uit. wegens tijdsgebrek hebben we dit niet meer uit kunnen proberen. het nadeel was dat de bedden vrij zacht zijn, ongeschikt voor mensen met rugproblemen, en het interieur mag wel eens vernieuwd (is oubollig) douche was schoon en netjes.

• 9Schipper24-06-2007

Heel goed hotel waar ik al heel vaak ben geweest met mijn zus en met mijn gezin, we komen er steeds weer terug omdat het er gewoon heerlijk vertoeven is! We hebben ook al een paar keer de steldloper kamer gehad dat is de penthouse geweldig gewoon !!! de landzicht kamers zijn inderdaad geen aanraders dan krijg je meteen een heel andere indruk van dit toch zo mooi hotel aan een heel gezellig sfeervol centrum en heerlijk aan zee. Zeer vriendelijk personeel vooral ARJAN echt een toppertje !!!

• 9Kenboul14-04-2006

Een fantastisch hotel dat prachtig gelegen is vlak aan zee. Lekker eten, goede service en prima zwembad en sauna. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Bovendien is er in de buurt heel wat te bezoeken en te bezichtigen. Wij gaan zeker nog eens terug!

24 tips over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Fam. de Rijk, 04-05-2012

Indien men overdag uitstapjes gaat maken, is het voordeliger om de auto (s'avonds/s'nachts)voor de deur van het hotel te parkeren, betaald parkeren tussen 10 en 21 u (€2 per uur), parkeergarage welke door hotel wordt aangeboden kost €15 per dag/nacht.

• Huiting, 07-04-2014

Vraag om een duidelijke uitleg hoe en waar de auto te parkeren. Op het bordje naast het hotel staat dat het een doodlopende weg is; dit is niet zo! Dus gewoon inrijden [vraag het hotelpersoneel] Anders moet je omrijden, beetje zonde met al die éénrichtings wegen.

• katia, 15-04-2014

Probeer zeker eens het chinees restaurant,super lekker !!!

3 vragen over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Toos Vonk, 21-06-2018

Prijs ,graag

Wat is de prijs van een kamer met balkon voor 3nachten. 040918 ? Zeezijdeof landzijde?

• Muller H.J., 08-01-2018

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt. Wij komen met de trein. Moeten in Leiden de bus nemen. Rijdt deze bus tot kort aan het hotel??

• a.goemaat, 14-06-2014

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren?

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren/

[email protected], 08-09-2014

Er is een inpandige afsluitbare ruimte!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald