Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• 5verheyen08-08-2019

geen 4sterren waard, verouderd hotel kleine kamer

zeer gehorig hotel , aan de balie vriendelijk, doch ander personeel in de bar of op terras zeer trage bediening. zwembad was vuil. ontbijt was uitstekend doch 3gangen was iets minder. zeer duur hotel volgens de kwaliteit bij aankomst gemeld dat douchezeep leeg was doch bij vertrek na 3 dagen nog steeds niet opgevuld

Golden Tulip Noorwijk Beach, General Manager, 09-09-2019

Hartelijk dank voor u review.

Wij vinden het jammer te horen dat u verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hebben dit intern opgenomen en streven ernaar in de toekomst hierin te verbeteren.

Met vriendelijke groet ,

Golden Tulip Noordwijk Beach

• 10r braase06-04-2019

geweldige ervaring ,ga snel weer

fantastisch hotel ,vriendelijke medewerker goede bedden goed ontbijtbuffet ,heerlijke omgeving, echt om te ontspannen per bus goed te bereiken, 3min van bushalte . dus ga er voor.

Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 02-06-2019

Hartelijk dank voor u review.

Wat zijn wij blij te horen dat u verblijf zo heerlijk is geweest. Bedankt voor u geweldige cijfer 10.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groet , Golden Tulip Noordwijk Beach

• 10Ria de Bruin14-02-2019

Komen weer

Vriendelijk personeel; vroege aankomst toegestaan,goed verzorgd ontbijt en goed diner

Front Office Manager, General Manager, 26-02-2019

Beste mevrouw de Bruin, hartelijk dank voor uw review. Het mooie cijfer 10 vinden wij super fijn om te ontvangen. Wij geven onze gasten graag een welkom gevoel en niets is ons teveel. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

• 2018
    4Leen05-11-2018

Het ergste hotel op de rij in Noordwijk

We waren op een tweedaagse aanbieding van touroperator, maar we zijn na één nacht gevlucht. Niemand had ons verteld dat de Tulip Inn gerenoveerd wordt en dat het overdag een geboor en getimmer van jewelste is. Verder zijn de kamers zeer gehorig. We hoorden de buurman boven de hele nacht heen en weer lopen over ons plafond. De kamer keek uit op de brandtrap en stonk erg naar schoonmaakmiddel. De wc is van de kamer gescheiden door een glazen deur, zodat je in de etalage zit te poepen. Door al het gebreek vliegen er veel rioolvliegjes rond. Deze zijn niet erg schuldig in de zin dat ze bijten, maar ze zitten, doordat ze uit het riool komen wel onder de bacterien natuurlijk. Gisteravond hadden we ook nog een, inbegrepen, driegangenmenu. Behalve dat de zeewolf niet gaar was, viel dat nog wel mee.

Voor ons niet meer. Bedankt ook touroperator voor de voorlichting. Ik begrijp best dat je voor 150 euro geen superkamer krijgt, maar dit...

Front Office Manager, General Manager, 12-11-2018

Geachte Leen, bedankt voor uw review naar aanleiding van uw verblijf. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat het verblijf niet naar wens is geweest. Onze excuses voor deze ongemakken die u heeft ervaren. Wij zullen intern bespreken hoe wij de gasten zo goed mogelijk kunnen informeren over de verbouwing. Het hotel beschikt over karakteristieke eigenschappen en deze willen wij voor onze gasten weer up-to-date maken. Zo ook de deur van de badkamer hebben wij nu naar aanleiding van feedback van onze gasten vervangen voor melkglas zodat u meer privacy heeft. Wij doen graag iets met de tips en feedback van onze gasten om ons product te kunnen verbeteren. Wanneer de verbouwing klaar is, hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel zodat wij u kunnen laten zien dat de service en kamers in orde is. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

• 8Marianne v. Hasselt Nelemans02-10-2018

Geweldig!

Dat het parkeren van je auto 15 euro per nacht kost.

Front Office Manager, General Manager, 07-10-2018

Beste mevrouw v. Hasselt Nelemans, hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen een beoordeling te plaatsen. U heeft uw verblijf samengevat als "Geweldig", dit is heel fijn om te lezen. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

• 8Marijke27-06-2018

Heerlijk genoten

Fijn verblijf direct aan het strand

Front Office Manager, General Manager, 05-07-2018

Beste Marijke, bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij met het cijfer 8 waarmee u uw verblijf heeft beoordeeld. Wij hopen u graag nog eens als gast te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Golden Tulip Noordwijk Beach

• 10Janny04-04-2018

Fantastie

Fijn hotel ,deze was geboekt via touroperator mooi arrangement van 3 dagen

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 13-04-2018

Hartelijk bedankt voor uw review en uw mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft kunnen genieten van de omgeving in Noordwijk. Weet u dat u ook fietsen bij ons kunt huren? Dan kunt u de omgeving van Noordwijk fietsend beleven! Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet,

• 8Hugo11-02-2018

Prima

Mooie ligging, ruime kamers, prima ontbijt en de hond mag mee. Prima bed maar wel gehorig door slechte isolatie tussen de kamers.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-02-2018

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf. Wij zijn verblijd te lezen dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en we hopen u nog eens te mogen ontvangen.

• 9Gerard09-02-2018

Zeer aangenaam

Vriendelijkheid personeel en de ligging.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 20-02-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat geweldig dat u zo heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk. We ontvangen u graag nog eens.

• 7Graaf28-01-2018

Voor herhaling vatbaaar

Mooie kamers, mooi uitzicht

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 28-01-2018

Ik wil u bedanken voor uw review. Fijn dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf en het prachtige uitzicht over de zee. We verwelkomen u graag nog eens in Noordwijk.

24 tips over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Fam. de Rijk, 04-05-2012

Indien men overdag uitstapjes gaat maken, is het voordeliger om de auto (s'avonds/s'nachts)voor de deur van het hotel te parkeren, betaald parkeren tussen 10 en 21 u (€2 per uur), parkeergarage welke door hotel wordt aangeboden kost €15 per dag/nacht.

• Huiting, 07-04-2014

Vraag om een duidelijke uitleg hoe en waar de auto te parkeren. Op het bordje naast het hotel staat dat het een doodlopende weg is; dit is niet zo! Dus gewoon inrijden [vraag het hotelpersoneel] Anders moet je omrijden, beetje zonde met al die éénrichtings wegen.

• katia, 15-04-2014

Probeer zeker eens het chinees restaurant,super lekker !!!

3 vragen over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

• Toos Vonk, 21-06-2018

Prijs ,graag

Wat is de prijs van een kamer met balkon voor 3nachten. 040918 ? Zeezijdeof landzijde?

• Muller H.J., 08-01-2018

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt. Wij komen met de trein. Moeten in Leiden de bus nemen. Rijdt deze bus tot kort aan het hotel??

• a.goemaat, 14-06-2014

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren?

Waar kan ik mijn eigen fiets parkeren/

[email protected], 08-09-2014

Er is een inpandige afsluitbare ruimte!

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald