Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag20°12°
Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach
8,2

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in het Nederlands

Vergane glorie..?

Tineke
31-5-2011

Mijn collega en ik hadden beide een kamer in het torentje. Volgens mij zijn dit vroeger personeelskamers geweest. Er was een hele stijle trap naar boven (erg handig met je koffer..) en geen lift! Mijn kamer was erg klein en benauwend. De badkamer was een toilet met een douche van ongeveer 40 bij 30 cm. Het was echt veel te klein. De kamer was echt veel duur voor wat het was. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Het ontbijt was acceptabel.

Gereisd Zakelijk in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet erg bijzonder

F.Wieringa
23-5-2011

Het hotel ligt directt aan zee midden in het dorp. De kamers zijn wel aan een update toe, vooral de badkamer kan wel een facelift gebruiken. Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats, je auto moet op de boulevard.

Gereisd Zakelijk in mei 2011

Mooi gelegen aan de boulevard

gijs
16-7-2009

Hotel is iet wat gedateerd, al is het er prima vertoeven. Kamers in de het oude gedeelte zijn voorzien van alle gemakken, maar komen toch wat sjofel over. Ligging is prachtig. Je loopt zo het strand op. Voor het aprkeren moet je wel een eindje lopen nadat je bent ingecheckt. Service is prima en ook het eten in het restaurant is goed verzorgd. Al met al geen topper maar gewoon goed.

Gereisd Zakelijk in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.