Hotel Fletcher Badhotel Noordwijkstersterster

4.1Onvoldoende

Nederland, Zuid-Holland, Noordwijk / Noordwijk aan Zee

4.1Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Noordwijk voor je op een rij gezet:

736 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk

• 4Brinke26-10-2019

Nope....

Hotel is enorm verouderd, kamer is voorzien van behang uit de tweede wereldoorlog. Om in het tweede wereldoorlog thema te blijven hangt er een niet werkende radiowekker uit die tijd..

Douche voorzien van flink wat schimmel in de voeg, en de tegels komen uit het jaar nul.

Twee losstaande bedden die bij enig bewegen uit elkaar schuiven, een bezoekje aan je partner wordt door het hele hotel gehoord, haha.

Het behang laat op veel plekken los en er ligt een aardig laagje stof op de radio plank.

Enige fijne aan dit hotel is het feit dat deze vlakbij de zee ligt en het centrum.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5willem02-10-2019

nooit meer

het positive is; vriendelijk personeel.goed en uitgebreid ontbijt.verder is het een heel oud hotel. echt gedateerd.verder vragen ze een veel te hoge prijs voor dit gedateerde hotel. eigenlijk schandalig veel.het hotel is moeilijk te vinden, omdat het in een woonwijk, nogal achteraf ligt, reserveer het hotel nooit via een cadeau bon [zoals wij hadden gedaan ] ,want dan ben je helemaal duur uit.je kunt dan alleen maar via deze site reserveren .en zij moeten er natuurlijk ook wat aan verdienen.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Bert Van Vlasselaer30-09-2019

Nooit meer

Te goor hotel nooit meer vieze kamer stonk er onvriendelijk personeel badkamer vuil geen 3 sterren waard eender 1 ster zijn de zelfde dag vertrokken

Gereisd met partner in september 2019

• 4-11-08-2019

We zijn niet eens gebleven

Oh my God, dat dit hotel nog bestaat!!!!!! Echt te erg!! Vieze vloerbedekking, vieze geur op de kamer... Alsof je oude oma de hele dag met haar parfum spuit... De badkamer is ook echt uit het jaar nul... Wij zijn thuis aan het verbouwen, huis uit het jaar 1900, die badkamer is nog hipper....

Uiteindelijk konden we naar Fletcher hotel de witte raaf, veel beter!! En goed opgelost!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Prins27-07-2019

Nooit meer

Nooit weer. Een zeer verouderd, slecht onderhouden hotel. Dat er geen airco op de kamers was, wisten we maar dat er geen hor aanwezig was voor het raam is onbegrijpelijk, de gordijnen waren op. Het beddengoed was niet schoon. De badkamer was gedateerd , een douchewand hing los in de rail. Een föhn was afwezig. En ja, een minibar op de kamer mag je voor deze prijs ook verachten. Als slechtziende moet je hier beslist niet komen. Donkere gangen met schaarse verichting en diverse verraderlijk trapjes. Onbegrijpelijk dat dit een Fletcher hotel is.

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Berends27-07-2019

Echt nooit maar dan ook nooit meer.

Slechte ontvangst. Kamer zwaar gedateerd. Geen airco. Dat wisten we maar zorg dan dat er een hor voor het raam is. De dekbedden waren ronduit goor. De douchecabine hing van ellende aan elkaar. Toen wij om 22.00 uur nog iets wilden drinken kon dat niet meer. Zorg dan dat er een minibar op de kamer aanwezig is. Ook miste ik een föhn. Ronduit slecht. Wij waren hier zo’n 15 jaren geleden ook. Toen was het nog goed. Er is volgens mij daarna niets meer aan gedaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Rinus Oosdijk15-04-2019

fantastisch

Prachtig hotel Goede service Goed eten
    Echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2017

• 3Rebekka15-03-2019

Nooit meer!

Dit was één keer en nooit meer. Wat een achterstallige bende! Raam kierde zo erg dat de gordijnen, nou ja... gordijnen meer een verkleurde vieze stoffige lap stof, er heen en weer van wapperde. Als er ergens nog behang op de muren zat zat het los. Oude douche met alles krakkemikkig werkend. Vies tapijt op de vloeren, lekkende wc waar je niet van kan slapen. Mega gehorige kamers. Echt een ramp, 75 euro voor betaald, een schande! Dit hotel zou niet meer open mogen zijn. Plat gooien die bende.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Willy Buddingh10-02-2019

tot de volgende keer

Vriendelijk personeel, kamer iets gedateerd maar schoon, fijne bedden, lekker eten en een goed ontbijtbuffet. Wij hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    5Monique Geurtsen31-12-2018

Nooit meer

Hotel erg gedateerd nodig gerenoveerd worden. Kamer vies, tapijt vol vlekken, stofvlokken aan het plafond. Vitrage vies en kapot. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ligging prima.

Gereisd met partner in december 2018

36 tips over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk

• A.C.M.T van Iersel van Dun, 03-04-2014

Hotel ligt op een korte afstand van de keukenhof

• J. van der Hooft, 12-02-2012

Bij aankomst kan je het best eerst even de bagage uitladen en vervolgens de auto naar de parking brengen. Wij zijn vanaf Noordwijk volledig binnendoor naar Scheveningen gereden. Dat is een echter aanrader. Nooit verwacht dat er zoveel "wilde" natuur in die streek aanwezig is.

• R. Bouwens, 03-05-2014

Op site aangeven dat parkeren een stukje verderop in de wijk is en via receptie de sleutel verkregen kan worden. Kaartjes voor arrangement opsturen. Nu moesten we ze eerst gaan ophalen voordat we naar Keukenhof konden.

2 vragen over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk

• Jos, 25-10-2018

Zeer slecht

Zeer slecht hotel en service.Een comfortkamer deluxe geboekt met ligbad.We kregen een zeer oude kamer met vieze vloerbedekking, een kleine gedateerde badkamer met douche.Er is geen andere kamer beschikbaar.Ondanks dat het al 21uur is besluiten we om te vertrekken.Dit hotel kan echt niet meer.Na zeker 1 uur praten en bellen met collega's krijgen we schriftelijke bevestiging dat we het geld terug zouden ontvangen.Daarna heeft het nog bijna 2 weken geduurd voordat we ons geld terug hebben gekregen

• C van Geelen, 15-05-2017

Waar kan ik de auto parkeren