Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag12°5°
Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Noordwijk voor je op een rij gezet:

728 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk in het Nederlands

Nooit meer!

Rebekka,
15-3-2019

Dit was één keer en nooit meer. Wat een achterstallige bende! Raam kierde zo erg dat de gordijnen, nou ja... gordijnen meer een verkleurde vieze stoffige lap stof, er heen en weer van wapperde. Als er ergens nog behang op de muren zat zat het los. Oude douche met alles krakkemikkig werkend. Vies tapijt op de vloeren, lekkende wc waar je niet van kan slapen. Mega gehorige kamers. Echt een ramp, 75 euro voor betaald, een schande! Dit hotel zou niet meer open mogen zijn. Plat gooien die bende.

Gereisd met partner in maart 2019

tot de volgende keer

Willy Buddingh,
10-2-2019

Vriendelijk personeel, kamer iets gedateerd maar schoon, fijne bedden, lekker eten en een goed ontbijtbuffet. Wij hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer

Monique Geurtsen,
31-12-2018

Hotel erg gedateerd nodig gerenoveerd worden. Kamer vies, tapijt vol vlekken, stofvlokken aan het plafond. Vitrage vies en kapot. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ligging prima.

Gereisd met partner in december 2018

Zeer slecht/oud/vies hotel

Janssen,
25-11-2018

Oud hotel, Zeer gedateerde kamer (kamer 12) Jaren 70 badkamer,

zonder deur naar de slaapkamer . Kapotte douchetegels. De slaapkamer en (badkamer) werden afgesloten door een soort gordijntje. Vieze douche. Wastafel op de slaapkamer.?? Geen nachtkastje aanwezig. Spinnenweb goed vertegenwoordigd.

Ontbijt niet tijdig\goed bijgevuld.

Receptie is een soort plankje op een muurtje. Je moet op een belletje drukken(die je eerst moet zoeken) voor de receptioniste.

Helaas hier komen wij nooit meer. Het leek wel Fawlty towers. We zijn beter gewend van fletcher hotels

Gereisd met partner in november 2018

Zoek iets anders...

Adam,
27-10-2018

Het heel vriendelijke personeel kan niet opboksen tegen de muffe geur, het gedateerde interieur, de vervallen kamers (de kamer die wij hadden (17) had een kamerdeur die rechtstreeks aansloot op de badkamer?!) en de jaren 70 look van het hotel. Dat Fletcher zijn naam aan dit “hotel” verbindt is een raadsel.

Het was oké.

Larisa Derikx,
21-10-2018

Terug in de tijd in dit hotel (leek wel Falwty Towers maar dan zonder John Cleese). Je gaat hier niet voor de gezelligheid en drankje drinken. Verder was de kamer wel netjes en schoon. De bedden waren veel te zacht en gebruikte glazen werden niet verwisseld voor schone. Qua prijs zouden ze hier niet nog meer voor mogen vragen.

Slecht hotel.

Ak Kerkhof,
20-10-2018

zeer slecht hotel. Vieze vloerbedekking. Oude troep. Eten was slecht, het ontbijt matig Personeel was wel vriendelijk. Bij de balie was weinig ruimte. Al met al Ik zou zeggen alles vernieuwen op nieuw in de verf vloerbedekking er uit.

Lift er in, want de trappen zijn vreselijk.

Oké voor een nachtje

Annie,
1-10-2018

Goed ontbijt, fijne bedden. De kamers zijn zeer gedateerd. Op sommige plekken liet het behang los, en de gordijnen waren helemaal afgerafeld. Badkamer is klein en oud.

Zeer goede ligging t.o.v. centrum en strand.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Damen-Beckers,
18-8-2018

Hebben nog nooit zo een slecht en vies hotel gehad.

Het behang zat los, stucwerk aan plafond liet los,ramen gingen niet goed open,op foto was kamer mooi en groot (van meerdere mensen vernomen dat fletcher misleidende fotos gebruikt), slaapkamer was zeer klein,douche was oud en w.c. bleef door lopen.

Vloerbedekking was overal vies en oud.

Wij hadden voor de eertste avond een drie gangen diner bijgeboekt voor 27.50 euro p.p. maar het was niet te eten voor dat geld(vrouw is de hele avond ziek geweest).

Als wij kwamen voor het ontbijt dan waren er geen broodjes meer,en eieren en geen bekers meer voor koffie( antwoord was dan alles is op en pak maar thee glas)

Wat wij betaald hebben voor Twee overnachtingen was veel te duur,voor zo een hotel.

Nooit meer,er zijn daar betere hotels te vinden ook voor te eten zijn de prijzen en gerechten op de boulevard veel beter en goed koper.

Wij zullen hier nooit meer boeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Verschrikkelijk zou gesloten moeten worden.

Ilse en Sylvia,
17-8-2018

Wat een slecht hotel. We kregen een kamer waar het behang van de kamer afgescheurd was. Schimmel plekken op de muren en kozijnen waar nog kozijn aanwezig was de rest was al weggerrot. Dat je hier nog mensen in durft te zetten is echt schandalig. Bij de receptie een klacht ingediend over de kamer het meisje moest wat lachen en zei lacherig dat het hotel op de nominatie staat voor renovatie. Uiteindelijk kregen we een andere kamer volgens haar de beste kamer van het hotel! Nou het was iets beter maar nog droevig gesteld.

Gereisd met partner in maart 2018

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.