Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°9°
Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Noordwijk voor je op een rij gezet:

720 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk in het Nederlands

Nooit meer

Damen-Beckers
18-8-2018

Hebben nog nooit zo een slecht en vies hotel gehad.

Het behang zat los, stucwerk aan plafond liet los,ramen gingen niet goed open,op foto was kamer mooi en groot (van meerdere mensen vernomen dat fletcher misleidende fotos gebruikt), slaapkamer was zeer klein,douche was oud en w.c. bleef door lopen.

Vloerbedekking was overal vies en oud.

Wij hadden voor de eertste avond een drie gangen diner bijgeboekt voor 27.50 euro p.p. maar het was niet te eten voor dat geld(vrouw is de hele avond ziek geweest).

Als wij kwamen voor het ontbijt dan waren er geen broodjes meer,en eieren en geen bekers meer voor koffie( antwoord was dan alles is op en pak maar thee glas)

Wat wij betaald hebben voor Twee overnachtingen was veel te duur,voor zo een hotel.

Nooit meer,er zijn daar betere hotels te vinden ook voor te eten zijn de prijzen en gerechten op de boulevard veel beter en goed koper.

Wij zullen hier nooit meer boeken.

Verschrikkelijk zou gesloten moeten worden.

Ilse en Sylvia
17-8-2018

Wat een slecht hotel. We kregen een kamer waar het behang van de kamer afgescheurd was. Schimmel plekken op de muren en kozijnen waar nog kozijn aanwezig was de rest was al weggerrot. Dat je hier nog mensen in durft te zetten is echt schandalig. Bij de receptie een klacht ingediend over de kamer het meisje moest wat lachen en zei lacherig dat het hotel op de nominatie staat voor renovatie. Uiteindelijk kregen we een andere kamer volgens haar de beste kamer van het hotel! Nou het was iets beter maar nog droevig gesteld.

Prijs kwaliteit staat NIET in verhouding

Jut&Jul
23-7-2018

Vriendelijk personeel. Perfecte ligging. Parkeren is goed geregeld. Maar verder is het geen kwaliteit prijs verhouding! Het hotel is veel te gedateerd voor die prijs. Geen koelkast of fohn op de kamer. Maar 1 handdoek per persoon. Badkamers zijn oud, wc loopt en kranen druppen. Behang laat los, gordijnen zijn stuk. Het is klein, gehorig en muffig. Vieze vloerbedekking in de gangen. Nu helaas, geen succes. Als het goedkoper was, prima.

Nooit meer

Margrit
20-7-2018

Nooit meer. Vieze vloerbedekking, gatjes in de gordijnen, buitenaanzicht heel slecht onderhouden, onvriendelijke personeel, honden mogen overal in het hotel zo rondlopen - ook in de keuken. Wij hebben een 3 personenkamer geboekt, waar een bed was bijgesteld - handdoeken en glazen was voor 2 personen! Manager de ons vertelde dat het geen nut heeft om recensie te schrijven omdat hun toch in 2019 renoveren. -Touroperator heeft mijn beoordeling helaas niet geplaatst.

Nooit meer.

Nico Valckx
17-7-2018

Zin in n dagje strand met overnachting. Dit hotel zeker geen aanrader. Oudbollig, is in de jaren 70 blijven hangen. Personeel niet erg vriendelijk. Vettige gordijnen. Snik heet op de kamer. Geen airco, geen koelkast op de kamer. Enigste pluspunt was het ontbijt.

Parkeren voor 10€ op afgesloten parkeerplaats is wel prima geregeld

Redelijk tot slecht

Joyce
10-7-2018

Erg oude hotel kamers. Die echt aan vervanging toe zijn. Schoon was het wel! Maar de behang liet los aan de muren.ook vlekken op het behang. Ook de meneer die voor aan de bali zat was niet echt service vriendelijk! We verbleven hier 1 nacht met vroege checkin (wat we online betaald hadden en wat meneer nogmaals bij ons in rekening wou brengen) alleen 1 overnachting ( langer moet je hier ook niet blijven.) . 10€ per dag parkeren op parkeergelegenheid in de buurt. Ontbijt matig tot slecht.

Prima hotel!

Marnix Steenbrink
29-6-2018

Mooi hotel, alleen wat verouderd. Wel lekker eten!

Dit kan toch niet serieus genomen worden?

Fam.baas
19-3-2018

Als je hier naar binnen loopt , word je in gedachten meteen terug geworpen naar de jaren 70. Dat klinkt heel leuk maar in het geval van dit hotel is het minder gunstig. Een zeer smalle tochtige gang waar je moet in en uitchecken. De baliemedewerkster loopt in een gedateert outfitje en rent tussen balie en restaurant wat ze blijkbaar in haar eentje runt. De kamer is klein en het behang en de tegeltjes zouden niet misstaan in een museum over de oudheid. De gordijnen zijn ongelijk en als je in en uit bed wilt schuiven ze open omdat je maar een heel smal looppad hebt. In het restaurant konden we niet terecht voor 1 van de weinig aantrekkelijke simpele menu’s omdat de kok maar in zijn eentje was en ze dat niet konden bolwerken. Parkeren kost je 10 euro per dag.

Nooit meer!

Dirk
23-2-2018

Hier overnacht, idd oud hotel. Kamers redelijk schoon maar erg gedateerd. Vloerbedekking in restaurant vies. Menu erg beperkt, weinig keuze. Voor ons niet nog een keer.

waardeloos hotel

henk en ma
22-2-2018

Onze ervaringen waren zeer slecht in dit hotel. Het was er steen koud ze stoken daar ijsblokjes 's avonds moesten een extra truien en kleren over onze benen voor de kou.

Verder was de kamer wel naar behoren.

Het diner was 10x niks, gewoon bagger, kip waar het bloed nog in zat, half rauwe aardappelen, voor wildschotel moest er weer 2,50 worden bij betalen en een bord tomatencreme soep per persoon 5,50 dus ook weer 11 euro niet eens stokbrood erbij. Ik stop nu maar maar in dat hotel nooit meer.

Dit was echt geen prijs kwaliteit verhouding

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.