Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk ***

Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk
Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk
6,6

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Noordwijk voor je op een rij gezet:

709 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar👍

Heidi van bruggen, 16-2-2018

Was samen met een jongeman met autisme dus ;werk☺️We hebben zo genoten van de ontvangst het eten en vooral het zwemmen/sauna was de laatste dag er niet uit te krijgen dus mocht ik Mn boekje langer lezen .de combinatie zo vlak aan het strand om uit te waaien en te genieten was top.

Voor herhaling vatbaar.

Kooistra, 15-2-2018

Keurige kamer met goeie bedden. Vriendelijk en gehulpzaam personeel.

niet meer

Trudie, 16-1-2018

3-daags Oud-en Nieuw arrangement. (Vorig jaar goed bevallen bij ander Fletcher hotel) Hartelijke ontvangst, maar smalle entree die niet oogt. vloerbedekking met vlekken. Bed staat in smal deel van kamer, dwars lopen om er in te stappen. dan schuiven de zeer gedateerde veloursgordijnen weer open. Voor kantelraam hing vitrage los, voor grote raam helemaal geen vitrage. Behang oogt ook niet. Kopschot zag er niet uit. Lakens en badruimte wel schoon. Diner viel tegen. Kok voor de eerste keer in dienst, moet nog wel een en ander leren.

Ontbijt goed. Het LUXE oudejaarsavond diner werd in zeer vlot tempo geserveerd, smaakte goed, andere kok, maar luxe konden we niet stellen. Het Sylvesterdessert hadden we wat luxer gedacht. Om kwart over acht diner afgelopen en kachel ook al wat lager gedraaid leek wel. Werd ook geen gezellige muziek gedraaid dus zoek het maar uit. Bij nieuwjaarsontbijt niet de aangekondigde bubbels gezien.

Al met al flinke teleurstelling. Dit is Fletcher onwaardig. Gelukkig heerlijk gewandeld op strand dat niet ver weg is.

We gaan zeker niet weer voor een 2e keer!

Lammie, 14-1-2018

We kwamen op 25 december. Begonnen s’ avonds met het driegangen kerstdiner (superslecht) niet aan te raden. Het ontbijt was wel goed. Hotel gedateerd en echt aan onderhoud toe. Kamers gedateerd superslechte bedden. De kamers waren wel netjes. De ligging was perfect, 5 minuten van de zeekust. Ligging super, maar het hotel is niet aan te bevelen. We gaan er zeker niet voor een tweede keer naar toe.

🙈

Britt, 10-1-2018

Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt lekker 😆

De ligging is perfect, boulevard en strand zijn op loopafstand. Parkeerplaats is prima voor 10 euro (op straat parkeren kost 3 euro per uur, dag en nacht!)

Het hotel.....tja.......

Jaren 70 is op zich best nostalgisch.....en zou ook grappig zijn.......

Maar stukken behang die eraf zijn gescheurd, bedden die uit elkaar schuiven, een kast die naar riool ruikt, een trap die erg steil en smal is, vieze vloerbedekking, een verdwenen gordijn rails, een wc die bijna niet spoelt ......dat vind ik niet nostalgisch!!!

Maar wij hebben een heerlijk weekend gehad, aan het strand met gezellige strandtentjes, en terug in het hotel.....gewoon snel je ogen dicht doen 😴

Regelrechte belediging voor iedere gast!

Ruud, 17-12-2017

Regelrechte belediging voor iedere gast.

Ongelofelijk dat dit nog open is / mag.

Ik zou me kapot schamen om mensen hiervoor te laten betalen.

Vervallen, vies, gammel, schimmel enz...

En wanneer je er iets van zegt, durven ze nog te zeggen dat het voor t eerst dat het niet acceptabel is...

Klein voorbeeld: gedurende de hele zaterdag en zondag ochtend heeft er notabene vóór de “receptie” een vieze papieren zakdoek op de grond gelegen. Toen ik de receptioniste er op wees bij het uitchecken, gaf ze aan hem nog niet eerder gezien te hebben.

Lieve uitbaters van dit hotel: Zoek een andere baan, en stop met geldklopperij bij minder mondige bejaarden...

Schoon is een Plicht in de horeca!

Sonja, 10-11-2017

Op 6 november jl. logeerde ik een nacht in het Fletcher Badhotel in Noordwijk.

Wat een slechte zaak dat dit hotel de naam Fletcher draagt. Een oude zaak, dat is op zich niet erg maar het was er zo vreselijk vies en verveloos.

Het begint al in de hal, die is vies, met grote gore vlekken in de afgesleten vloerbedekking.

De kamer is klein en alles hangt schots en scheef.

Gordijnen uit de geleiders, lampenkappen half stok en het enige schilderij hang scheef en is klaar om naar beneden te vallen. De plinten zijn grijs van het stof en hier en daar komen geroeste pijpen uit de muur.

De badkamer is niet alleen erg gedateerd maar ook erg vies en ongezond.

Schimmels hebben er een eldorado, ook daar kabels uit de muur, de rail van de douche-schuifdeur is grijs/groen van de viezigheid en ik trof nog een dot zwart haar aan in de douche zelf. ( ik ben blond)

Ik vind het treurig dat mensen daar een vakantie boeken en hun spaarcentjes kwijt raken.

beslist eenmalig

Eric, 7-11-2017

Goed : ligging , personeel.

Niet goed : walgelijke rioollucht in gedateerde douche en op de kamer , behang op kamer los , kapot schilderij , auto op parkeerplaats kost €10,- per nacht , hygiëne laat te wensen over!

Wacht totdat het hotel gerenoveerd is!

Familie Weiman, 21-10-2017

Goed: Ontbijt was uitgebreid en lekker. Bedden lagen fijn. Terras ziet er prima uit.

Matig: Het Hotel is nogal oudbollig en gedateerd. Vieze en versleten vloerbedekking. Erg krappe entree.

Onze kamer (nr 7) was erg klein. Bijna geen plaats om de koffers neer te zetten. Spinnenwebben aan het plafond. Slecht werkende wifi.

Hotel is erg gedateerd!

Janneke, 15-10-2017

De ligging is heerlijk dicht bij zee. Maar het hotel valt erg tegen. Als je binnenkomt valt de vieze vloerbedekking je gelijk op. We hadden eerst een kamer die enorm stonk naar rook en de riolering. Gelukkig kregen we een andere kamer. Maar ook daar waren dingen kapot, zoals de gordijnen en geen ventilatie in de badkamer. Dit hotel is duidelijk aan vernieuwing toe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Badhotel Noordwijk scoort een 6.55 uit 10 op basis van 710 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: