Vakantiepark Duinruststersterster

Contact

316 reviews over Vakantiepark Duinrust

• 9Lucia en Gerrit26-11-2019

GrandiooZ

Prachtige ligging, dicht bij de duinen en de zee en ook zijn de historisch gezien interessante steden als Leiden, Delft, Den Haag en Haarlem makkelijk bereikbaar. En een hele fijne hartelijke ontvangst.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 10Frans Verbeek24-11-2019

Genieten van zon zee en wind aan het brede strand

Prima locatie en bungalows tegen de duinen aan. Ideaal voor mensen met een hond. Enigste minpuntje dat wij gezien hebben is een ouderwetse koffie machine. Een Nespresso zou het verblijf compleet maken. Verder is alles in de bungalow netjes, schoon en voorzien van alles zoals wasmachine, droger en vaatwasmachine. Wat wil een mens nog meer

Gereisd met partner in november 2019

• 8Fransbergen29-09-2019

Heerlijk huisje rustig , schoonmaak netjes alleen handdoek pakket waardeloos niet netjes verpakt

• 7Activiteiten

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 25-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u genoten heeft. De handdoeken worden bij ons op het park zelf gewassen, vandaar dat ze niet verpakt zijn. Wij hopen u nogmaals op ons park te verwelkomen

• 9Jos29-09-2019

Mooie huisjes netjes verzorgd en schoon

Voor de rust gekomen en gekregen

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 25-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn om te horen dat u zo genoten en bij ons de rust heeft gevonden die u zocht. Wij hopen u nogmaals op ons park te verwelkomen.

• 10Tonny Willemsen25-09-2019

Een fantastische ontspannende vakantieplek .

Huisjes zijn erg confortabel ingericht,een prachtige omgeving alles in loopafstand ,supermarkt op korte afstand van het park. Al met al een mooie lokatie om met of zonder hond je vakantie door te brengen.😍❤️ Komen graag het volgend jaar weer terug.

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 27-09-2019

Beste familie Willemsen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Heel fijn om te horen dat u genoten op ons park, van de mooie bungalow en de prachtige omgeving.
    Wij kijken er naar uit u volgend jaar weer op ons park te verwelkomen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Annelies Rubrech23-09-2019

Eenmalig.

Rustig park. Verder niets. Alleen broodjesservice. Wel iedere dag naar Noordwijk zelf geweest. Daar kan je de auto meenemen. De zee bij Duinrust te ver lopen voor mijn man. De bossen en duinen ideaal. Verder heel netjes park.

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 27-09-2019

Goedendag mevrouw Rubrech, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de rust op ons park en de bossen en duinen. Wellicht zien wij u nogmaals terug.

• 9Elly08-09-2019

Top kwaliteit

Mooi kleinschalig park, prachtig huisje met eigen tuin. Veel ruimte, rust en privacy. Alles schoon, nieuw en van uitstekende kwaliteit. Broodjesservice is erg handig. Vriendelijke mensen bij de receptie. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen in de natuur.

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 12-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn om te horen dat u zo genoten heeft op ons park, van de broodjesservice, de mooie bungalow met de omheinde tuin en de mooie omgeving. Wij kijken er naar uit u weer op ons park te verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Freek04-09-2019

Fantastisch!

Naast het voortreffelijke weer dat we hadden, was het verblijf in ons chalet ook prima. Het chalet is van alle gemakken voorzien en zag er keurig uit.

• 6Activiteiten

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 12-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn te horen dat u tijdens het heerlijke weer zo genoten heeft in uw chalet op ons vakantiepark.
    Wij hopen u snel weer terug te zien.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9wim27-08-2019

prachtig verblijf en vriendelijke medewerkers

genoten van een heerlijke week in een ruim, schoon en keurig onderhouden woning. Ook complimenten voor het onderhoud van het terrein. Duinen direct na oversteken van de weg en strand ongeveer 30 minuten.

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 30-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn om te horen dat u genoten heeft in de bungalow, van de mooie omgeving en het strand. Wij hopen u nog een keer op ons park te mogen ontvangen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Moniek27-08-2019

Super! Voor herhaling vatbaar!

We waren hier een week, het was fantastisch! Centrale ligging en zo de duinen in naar het strand.

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 30-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u genoten heeft op ons park en van het strand. Wij hopen u nog een keer op ons park te mogen ontvangen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

6 tips over Vakantiepark Duinrust

• Mayke Herberts, 02-12-2019

Vakantiepark Duinrust Uitgerust ontwaken met het gezang van vogels. Genieten van het natuurschoon, de ruimte en de rust. Vakantiepark Duinrust in Noordwijk is dé plek voor een rustige vakantie in Zuid Holland.

• Willem en Hanneke Kamphuis, 30-06-2014

Tip voor de hondenbezitter. Ruim ook in en om het park de ...... op die uw hond heeft achtergelaten. Het is zo'n kleine moeite en je verpest het voor anderen als je het niet doet. Niet overal zijn huisdieren welkom, dus daarom hou het schoon

• Arthur van Wijk, 12-11-2013

Een bezoekje aan de omliggende steden is ook aan te bevelen. Goed te bereiken met auto of fiets. Buiten het seizoen mogen de honden vrij van de lijn rond lopen in het bos en op het strand.

2 vragen over Vakantiepark Duinrust

• Jannie van Vliet, 04-06-2017

hond

Mag de hond mee naar het park

• C. Gordijn, 21-07-2016

Restaurants

Zijn in de buurt ook restaurants

Maren und Frank, 24-10-2016

Restaurants beginnen 100 Meter vom Platz aus