Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf

Tonen op kaart

73 reviews over Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf

• 2019
    2Suzy Koneeuw21-08-2019

Afgeleefd huisje voor veel geld

Het huisje (type Oester) was uitgeleefd. De kastjes waren beschadigd, er hingen geen schilderijen meer aan de haakjes, de gordijnen waren verkleurd en stonken naar rook. Toen we aankwamen, zat er een scheur in de bank. Nadat we hadden geklaagd, is die wel vervangen. De dekbedden bleken na verwijdering van de hoezen, erg vies. Toen we vertrokken, kregen wíj́ controle om te zien of we iets hadden stuk gemaakt!!! Zo zout hadden we het nog niet eerder gegeten. De borg werd pas twee dagen later terug betaald, nadat ik erover had gebeld. We betaalden voor dit alles 904 euro voor 4 dagen.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    1Gerrit18-12-2018

Never nooit meer

Zeer slecht, meubels oud, mini tv, en dat voor 280 euro voor 2 dagen. De man die in de bediening staat bij de receptie is echt niet normaal hoe onbeschoft chagrijnig hij is, alleen maar te grommen en boos kijken.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Oude reviews

6Bert Homan04-11-2017

Niet spectaculair

Het is een vrij nieuw park. Ons gehuurde huis stond (m.i.) te dicht aan de weg, waardoor het vrij lawaaierig was helaas (veel last v.h. verkeer). Het park zelf heeft niks te bieden, je moet het hebben van de omgeving. Je kunt heerlijk wandelen in de het duingebied 1 km verderop. Tevens ligt hier een ATB route. Het huisje was niet geheel schoon en dat was jammer omdat je wel verplicht bent om dure schoonmaakkosten te betalen (90 euro) dan mag je ook wat verwachten toch? Wij vonden de faciliteiten in het huisje goed, al moesten we voor de gashaard betalen indien we die aan wilden. gezien de prijs had alles wel 100% voor elkaar mogen wezen en dat was het helaas niet. Moderne inrichting met goede bedden. Andere parken in de omgeving van Noordwijk (bv tulp aan zee) bieden bijna hetzelfde voor een betere prijs. De receptie van het park was keurig voor elkaar, we werden netjes geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Parken vergelijken in de buurt van Noordwijk is aan te raden.

• 2Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9De regt18-07-2017

Meer dan goed .........uitstekend

De ontvangst was vriendelijk en zeker spontaan dus de vakantie begint goed We kregen een upgrade en wat voor een Het park heeft een aantal nieuwe bungalows die zeker in deze tijd voldoen aan het eisenpakket van de gast van nu We komen zeker terug en dan gaan we meteen voor het nieuwe type bungalow En belofte maakt schuld we nemen dan zeker een Limburgse vlaai mee Bedankt !!!

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Therus Oostdam21-03-2017

Prima accomodatie

Gerenoveerde woning met nieuwe keuken en nieuwe doucheruimte. Gratis Wifi. Ruime kavel met grote tuin. Netjes en proper.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 4De Wit, Geldrop01-11-2016

Slecht schoongemaakt!

De omgeving is super maar de bungalow Oester was erg slecht gepoetst, voor € 62,00 schoonmaakkosten mag je wel een schoon huisje verwachten. Ook de dekbedden waren vies, vol met vlekken en er hing een nare geur in de bungalow. Jammer want met wat meer zorg zou dit een ideaal verblijf zijn in een mooie omgeving.

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 3Pieter31-10-2016

80 % huurders waren geen recreanten maar Polen

compleet huisje wel basic Ver van vakantie voorzieningen, chagrijnige sleutelbeheerder, geen vakantie gevoel, constant inkijk van overburen, die ook vaak met zijn alle buiten staan te roken (gordijnen vaak dicht gelaten)

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 4L.Pruis15-10-2016

Mooie omgeving.

Bij de receptie zat een bok van een vent,wij hadden huisje 67 want een villa kun je het niet noemen.Diverse lampen waren defect en de stoelen begaven het bijna,na dit bij de receptie gemeld te hebben is het "gerepareerd". Alle meubels zijn aan vervanging toe en voor een 6 persoons huis is 1 wc te weinig.Een wasbak op de slaapkamers zou zeer welkom zijn. Divers keukengerei is aan vervanging toe. De bedden waren wel van goede kwaliteit.Voor het geld dat wij hebben betaald kun je op een ander park beter terecht.

• 3Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 5Peter van gastel30-09-2016

Redelijken kwaliteit

Redelijken kwaliteit. Maar wel vies en slecht schoongemaakt

• 5Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 2Sjaak Mertens25-09-2016

On-voor-stel-baar slechte service: laatste keer

Uiterst onvriendelijke receptie, bijna snauwend. Direct in de aanval bij gewone vragen. Smerig huis, pas vanaf 16U open en volgende dag moet je bij voorkeur om 9 uur "oprotten". Mag later vertrekken voor EUR 50 extra. Al gaven ze ons dat bedrag om later te vertrekken, dan hadden we het niet gedaan. Onvoorstelbaar door hier EUR 545 voor twee nachten voor te vragen.

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2016

7 tips over Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf

• BB, 27-09-2013

Restaurant " De Zilvermeeuw" in Noordwijk is top.

• marion, 30-04-2013

Centrale ligging je bent zo in Den Haag musical bezocht, boulevard in Scheveningen en Noordwijk erg leuk. Nu zit je in de tijd dat de bloembollen bloeien een prachtig gezicht. Leuke fietsomgeving.

• p.osewoudt, 21-10-2012

huisje nemen met zicht op de bollenvelden

1 vraag over Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf

• Maarten, 15-06-2011

Is er wifi op het park aanwezig?

saskia de groot, 08-12-2011

Ja. Elke bungalow heeft WIFI

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Afstand tot strand1.5 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen