Pension De Zonnester

Pension
Pension De Zonnester
9,5

2 reviews over Pension De Zonnester in het Nederlands

Noordwijk is altijd goed!

Jeroen
10-12-2017

Prima pension. Geen luxe maar verder goed. Je wordt hartelijk ontvangen en Janny de eigenares komt met leuke tips wat te doen. Ontbijt is ook goed verzorgd.

heerlijk en gastvrij!

familie roesink
4-8-2015

we hebben een heerlijke overnachting gehad, een echte aanrader!

ook onze kinderen waren erg enthousiast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Zonnester in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Zonnester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.