Camping De Wulp

64 reviews over Camping De Wulp

• 2019
    9Maria van Tubergen06-11-2019

Prima camping!

Kamperen op De Wulp in de maand oktober. Door het natte weer deze maand was het heerlijk rustig op de camping. Een camping met een prachtig onderhouden grasmat en verzorgde omheining. Iedere ochtend kwam de bakker met verse broodjes langs. Wij hebben heerlijk gekampeerd op deze mooie camping met vriendelijk personeel. Op 27-10-2019, waren wij de laatste die weer richting huis gingen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Harry Gerda Huijsmans24-09-2019

Fantasie

Wij vonden het een prachtige camping , mooi gras veld ,goed sanitair . Vriendelijke mensen , je kunt van uit de camping heerlijk fietsen en strand . Een aanrader 👍

Gereisd met partner in september 2019

• 9Van Roon21-08-2019

Heerlijke camping, rustige ligging en prima uitvalsbasis voor een dagje strand, fietsen door de prachtige duinen of een bezoekje aan Den Haag, Leiden, Delft, Katwijk of Zandvoort. Reeds voor de 4e keer hier. Autovrije camping met perfect onderhouden gazon en ruime staanplaatsen. Vriendelijke eigenaar die de camping goed beheert. Schone sanitaire voorzieningen . Kortom genieten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2Wijngaard20-07-2019

Nooit meer

Wegens ziekte moesten we naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis. Bij de beheerder van de camping was er totaal geen medeleven, alleen zeer zakelijk gesprek dat er geen restitutie voor teveel betaalde campinggelden mogelijk was. Erg onvriendelijk. Komen hier zeker nooit meer terug.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Paul van den Burg, Eigenaar, 23-07-2019

Wij vinden het heel vervelend dat u uw vakantie wegens ziekte voortijdig moest onderbreken. Wat betreft restitutie hebben wij van tevoren kenbaar gemaakt dat u zich hiervoor kunt beroepen op uw reisverzekering.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9van28-05-2019

De omgeving is prachtig. Strand en bollenvelden!

We hebben de voorjaarsvakantie doorgebracht met ons gezin op de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Bert van Oosterom21-09-2018

Uitstekend, komen graag terug.

Zeer vriendelijke maar ook behulpzame medewerkers. Tussen de middag waren ze gesloten maar wij zijn toch geholpen en de caravan is netjes op zijn plaats gezet. Mede omdat er niet met auto's naar de kampeerplaatsen gereden mag worden waren de plaatsen mooi groen en niet kapotgereden. Omdat wij er in het najaar waren (en dus geen volle camping)hebben wij geen last gehad van te weinig toiletruimte e.d. Alles was perfect schoon. Het restaurant was dicht dus kunnen wij niet beoordelen.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Lanser28-08-2018

Voorwaarden aanpassen....

Mooie plaats, gescheiden door hagen, te weinig douches (waar je 70 cent voor moet betalen) en toiletvoorzieningen, sanitair verouderd, wel schoon, camping s'avonds slecht verlicht!!! Geen service van een winkeltje, wel cafetaria met lekkere snack, raar dat het om 20.00 sluit!!! Je kunt bij de borrel geen snack halen, vreemde openingstijden.... en voor het laag tarief ingaat 1 september, betaal je de volle mep voor geen service meer, dus geen krant,die moet je bij een andere camping halen, net als de broodjes,want de bakker komt ook vanaf 26 augustus niet meer....dus laag tarief in laten gaan derde week augustus!!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Jessica18-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ik vond de camping erg tegenvallen. We stonden erg alleen, niet op het veldje, wat we erg jammer vonden. Personeel achter de receptie was slecht te verstaan en wisten niet direct wat je bedoelde als je wat kwam vragen. Sanitair was prima voor elkaar, wel weinig douches ten opzichte van het aantal gasten op de camping. De camping is een uitvalsbasis voor als je hele dagen dingen wilt bezichtigen of naar het strand wilt. Op de camping zelf kun je niet hele dagen vertoeven.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10L. Sundquest13-08-2018

Mooie plaats voor kampeervakantie

Mooie grote plekken voor caravans , vouwwagen en campers , goede voorzieningen als water, stroom en vuilwaterafvoer. Vriendelijk personeel. Zeer goede schoonmaak.

• 10Staat v/h sanitair

• 9ilse05-08-2018

top vakantie

De eigenaar is zeer vriendelijk, toen we aankwamen en vonden de plek niks heeft die voor ons een andere plek gezocht wat top was. de wc’s en douche’s waren schoon. alleen jammer dat er geen camping winkeltje zit waar je even snel wat kan halen, ( dat zit ongeveer 3km van de camping af) leuk kinder animatie ( elke dag is er veel te doen voor de kinderen) ik en mijn partner zouden hier vaker terug komen!

Camping De Wulp info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200