Géén boekingskosten

Meer camping info

69 Reviews over De Wulp

• 7Henriëtte Aaij30-08-2021

Prima camping

Mooi aangelegde camping, keurig onderhouden. Caravan wordt netjes op je plek gezet. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is erg eenvoudig. Ruimte is klein, waardoor weinig privacy. Geen aparte wascabines. Douches met muntjes. Locatie is ook prima. Mooie fietstochtjes te maken vanaf de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Hans en Connie10-05-2021

Camping zoals het hoort

Het personeel is erg aardig en zeer behulpzaam. Fijne rustige camping waar smorgens om half negen de bakker klingelt met zijn verse broodjes.

• 10Piet19-04-2021

Lang weekend op camping de Wulp geweest.Mooie fietstocht door de bollenstreek gemaakt en de volgende dag heerlijke strandwandeling gemaakt.Bij strand opgang 25 is het niet druk en er is een ongerepte natuur hier kun je lekker uitwaaien en genieten van de prachtige vergezichten.De camping is erg verzorgd en beschikt over prima toiletgebouw.Onze caravan werd volledig op de plaats gezet en zelfs tv voor ons aangesloten.Complimenten team de Wulp voor jullie gastvrijheid en service 👍Een echte aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Tijs01-08-2020

Fijne ligging en rustige plekken

Geen auto’s toegestaan op de camping, wat zorgt voor extra rust. Persoonlijk vind ik dat altijd erg fijn, karretjes om je spullen op het campingterrein te brengen zijn praktisch. Net sanitair, wel moet je betalen voor de douches, gelukkig zijn de douches wel het geld waard. Al met al, een fijne, rustige camping waar men rust als oogpunt heeft. Ook zijn alle voorzieningen goed bereikbaar met de fiets. Fietsenverhuur op de camping is ook ideaal.

• 8JP27-07-2020

Prima nette, schone en gezellige camping

Wat een heerlijk rustige, nette en gezellige camping. Sanitair wordt 3x per dag goed schoon gemaakt. Douchen gaat met 7 minuten muntjes en het water is elke keer prima van temperatuur. Animatie is ook goed verzorgd en afwisselend. Geheel autovrij (bagage breng je met bolderkarretjes naar je plaats) Afstand naar het strand is wel verder dan aangegeven. Supermarkt op auto/fiets afstand. Prima camping voor een heerlijke week (weken)

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Maria van Tubergen06-11-2019

Prima camping!

Kamperen op De Wulp in de maand oktober. Door het natte weer deze maand was het heerlijk rustig op de camping. Een camping met een prachtig onderhouden grasmat en verzorgde omheining. Iedere ochtend kwam de bakker met verse broodjes langs. Wij hebben heerlijk gekampeerd op deze mooie camping met vriendelijk personeel. Op 27-10-2019, waren wij de laatste die weer richting huis gingen.

• 9Harry Gerda Huijsmans24-09-2019

Fantasie

Wij vonden het een prachtige camping , mooi gras veld ,goed sanitair . Vriendelijke mensen , je kunt van uit de camping heerlijk fietsen en strand . Een aanrader 👍

• 9Van Roon21-08-2019

Heerlijke camping, rustige ligging en prima uitvalsbasis voor een dagje strand, fietsen door de prachtige duinen of een bezoekje aan Den Haag, Leiden, Delft, Katwijk of Zandvoort. Reeds voor de 4e keer hier. Autovrije camping met perfect onderhouden gazon en ruime staanplaatsen. Vriendelijke eigenaar die de camping goed beheert. Schone sanitaire voorzieningen . Kortom genieten.

• 7Eetgelegenheden
  • 2Wijngaard20-07-2019

Nooit meer

Wegens ziekte moesten we naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis. Bij de beheerder van de camping was er totaal geen medeleven, alleen zeer zakelijk gesprek dat er geen restitutie voor teveel betaalde campinggelden mogelijk was. Erg onvriendelijk. Komen hier zeker nooit meer terug.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Paul van den Burg, Eigenaar, 23-07-2019

Wij vinden het heel vervelend dat u uw vakantie wegens ziekte voortijdig moest onderbreken. Wat betreft restitutie hebben wij van tevoren kenbaar gemaakt dat u zich hiervoor kunt beroepen op uw reisverzekering.

• 9van28-05-2019

De omgeving is prachtig. Strand en bollenvelden!

We hebben de voorjaarsvakantie doorgebracht met ons gezin op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Camping De Wulp info