Camping De Wulp

Camping De Wulp
7,9

57 reviews over Camping De Wulp in het Nederlands

Met jonge kinderen

Uitstekend, komen graag terug.

Bert van Oosterom
21-9-2018

Zeer vriendelijke maar ook behulpzame medewerkers. Tussen de middag waren ze gesloten maar wij zijn toch geholpen en de caravan is netjes op zijn plaats gezet. Mede omdat er niet met auto's naar de kampeerplaatsen gereden mag worden waren de plaatsen mooi groen en niet kapotgereden.

Omdat wij er in het najaar waren (en dus geen volle camping)hebben wij geen last gehad van te weinig toiletruimte e.d. Alles was perfect schoon.

Het restaurant was dicht dus kunnen wij niet beoordelen.

Voorwaarden aanpassen....

Lanser
28-8-2018

Mooie plaats, gescheiden door hagen, te weinig douches (waar je 70 cent voor moet betalen) en toiletvoorzieningen, sanitair verouderd, wel schoon, camping s'avonds slecht verlicht!!! Geen service van een winkeltje, wel cafetaria met lekkere snack, raar dat het om 20.00 sluit!!! Je kunt bij de borrel geen snack halen, vreemde openingstijden.... en voor het laag tarief ingaat 1 september, betaal je de volle mep voor geen service meer, dus geen krant,die moet je bij een andere camping halen, net als de broodjes,want de bakker komt ook vanaf 26 augustus niet meer....dus laag tarief in laten gaan derde week augustus!!!!

Niet voor herhaling vatbaar

Jessica
18-8-2018

Ik vond de camping erg tegenvallen. We stonden erg alleen, niet op het veldje, wat we erg jammer vonden. Personeel achter de receptie was slecht te verstaan en wisten niet direct wat je bedoelde als je wat kwam vragen. Sanitair was prima voor elkaar, wel weinig douches ten opzichte van het aantal gasten op de camping. De camping is een uitvalsbasis voor als je hele dagen dingen wilt bezichtigen of naar het strand wilt. Op de camping zelf kun je niet hele dagen vertoeven.

Mooie plaats voor kampeervakantie

L. Sundquest
13-8-2018

Mooie grote plekken voor caravans , vouwwagen en campers , goede voorzieningen als water, stroom en vuilwaterafvoer. Vriendelijk personeel. Zeer goede schoonmaak.

top vakantie

ilse
5-8-2018

De eigenaar is zeer vriendelijk, toen we aankwamen en vonden de plek niks heeft die voor ons een andere plek gezocht wat top was. de wc’s en douche’s waren schoon. alleen jammer dat er geen camping winkeltje zit waar je even snel wat kan halen, ( dat zit ongeveer 3km van de camping af)

leuk kinder animatie ( elke dag is er veel te doen voor de kinderen)

ik en mijn partner zouden hier vaker terug komen!

Aanrader

Pierre
28-7-2018

Dicht bij het strand ! Gezellig eetgelegenheid en vrindelijk bar personeel !

Top camping!

Fam. Jansen
27-7-2018

Top camping. Blij dat we nog een plekje met onze tent hebben kunnen bemachtigen. Super locatie, schoon sanitair, 's ochtends komt de bakker en middags kan je in de cafetaria een frietje eten. Op deze camping is het goed toeven. Ook voor kinderen een moderne speeltuin en animatie aanwezig!

Genieten!

Mevrouw de Jong
26-7-2018

Mooie camping en super locatie! De camping ligt aan de bosrand van Noordwijk en vlakbij het strand. Wij hebben een lang weekend genoten van het heerlijke weer in Noordwijk op camping de Wulp. Het was gezellig druk en ook voor kinderen worden er activiteiten georganiseerd. In de middag kan je lekker op het terras zitten van de cafetaria, kortom top! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

ik ga hier niet nog een keer naar toe

Thomas
25-7-2018

- Drukke camping

- Gaat hier vooral om veel mensen op de camping en veel geld verdienen

- Veel tenten op een klein stukje gras

- Weinig faciliteiten op de camping

- Douchemuntjes nodig voor 70ct

+ Ligging (redelijk dicht bij strand)

Topklasse en super gezellig

W van der Beek
21-7-2018

Wow, wat een supercamping. En wat een behulpzame eigenaar, niets is te veel voor hem. Hele lieve mensen en alles is er.

Een klasse keuken en bar, lekker eten en genoeg te doen. Fietsen te huur plenty.

Wij komen hier zeker vaker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wulp in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.