Camping De Wulp

7,9

44 reviews over Camping De Wulp in het Nederlands

Goeie ligging, weinig sfeer

Carin, 24-2-2018

mooie ligging met zowel het strand als een leuk dorpje (Noordwijkerhout) op fiets afstand. Camping is netjes maar weinig sfeervol. Sanitair prima. Bakker komt elke ochtend met vers brood op de camping. Cafetaria was gesloten helaas waardoor je op de camping niet even iets kon eten/drinken.

Saai geen aanrader

Fam Janssen, 19-11-2017

Geen aanrader ondanks rustige ligging. Café. Patatbar was dicht. Onvriendelijk personeel. Autistisch gedoe met tractortje je caravan plaatsen mag je niet zelf doen. Te weinig parkeerruimte. Vieze oude toilet en douches. Je mag niet leuk recreëren want dan maak je teveel herrie en ben je tot overlast. Leuke camping, voor ouderen zonder kinderen. Ligging is goed maar dat is dan ook het enige positieve.

fantastische, erg rustig en prima georganiseerd

fam creijghton, 30-7-2017

kinderspel gedeelte was super, jammer dat het cafe niet open was

Niet met kinderen heen gaan

Dijkshoorn, 14-7-2017

Op zich een prima camping maar er is geen plek voor kinderen. Op het veld magniet gevoetbalt worden en 22.00 moet alless stil zijn.

Voor pubers is hier echt niets.....

Leuk voor ouderen mensen zonder kinderen.

Toiletruimte te klein voor alle gasten, er zijn slechts 4 douches en 6 Toiletten.

Personeel is niet erg vriendelijk er is geen winkel of broodjes service. Douchen moet met een betaald munt.

De wifi is goed.

Leuke gezinsvakantie!

Rico Kramers, 30-5-2017

In de meivakantie een bezoek gebracht met het gezin. Goed verzorgde camping en vernieuwde speeltuin waar de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. En natuurlijk de heerlijke ligging in de buurt van grote steden als Amsterdam, Haarlem en Den Haag.

Voor herhaling vatbaar

Fam Maes, 2-5-2017

Zeer centraal gelegen camping voor dagtochten in de randstad.

Amsterdam, Strand, Bollenvelden allemaal nabij.

Nette camping en caravan wordt fijn voor je op de plek gezet erg makkelijk.

Mooie nieuwe speeltuin niet heel groot.

We hadden een comfort plek erg rustig. Electra, water en afvoer allemaal in goede staat. Sanitair wordt meerdere keren schoon gemaakt en is echt schoon.

Wil je een de randstad verkennen en kort bij strand zijn is dit een prima camping

Heerlijk uitwaaien in Noordwijk

rubenvdd@hotmail.com, 21-12-2016

Eenvoudige camping in een schitterende omgeving. De camping ligt dichtbij duin, strand en heerlijke wandelpaden. Een erg mooie omgeving dus.

Wij stonden op een speciale tentplek en gaf ons de rust die we zochten. Het sanitair is goed en redelijk schoon. Daarnaast viel het vriendelijke personeel ons erg op. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Uitstekend!

Dhr. Felahi, 9-11-2016

Als echte wandelliefhebber heb ik mij laten aanpraten de omgeving van Noordwijk eens te ontdekken. En met succes. Na mijn tentje opgezet te hebben op Camping de Wulp ben ik de gehele dag erop uitgetrokken. De camping ligt echt op een uitstekende locatie omringt door een fantastische omgeving. Aan het einde van de dag, nadat ik voldaan terugkeerde heerlijk mijn tentje ingekropen. Wat mij vooral opviel aan deze camping is de rust die er op deze camping heerst. Top als je lekker wilt bijkomen na een dag wandelen!

Verrassend!

Mario, 19-10-2016

Zelf wonend in Veghel zien wij niet vaak strand, zee en duinen. Dit is in Noordwijk echter wel het geval! Wij hebben genoten van de omgeving en het weer zat voor de maand oktober ook nog eens erg mee. Een topweekend. Bovendien stonden wij versteld van het behulpzame personeel. Onze caravan werd keurig door hen op een rustige plaats neergezet, terwijl wij lekker konden ontspannen in de recreatieruimte.

Aanrader!

Bart, 29-9-2016

Afgelopen weekend via een last minute boeking verbleven op Camping de Wulp. Met zulke weersvoorspellingen zou je gek zijn om er niet op uit te gaan, toch? Werkelijk genoten van de omgeving die de camping rijk is. De kinderen vermaakte zich prima op het strand en wij hebben genoten van de vele rustgevende wandelpaden die Noordwijk kent! Top weekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wulp in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wulp scoort een 7.88 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: