Tijdelijk €25 aanbetaling

De Ruigenhoek

8.1FantastischScore uit 6 reviews

8.1FantastischScore uit 6 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over De Ruigenhoek

• 1Albert31-05-2022

Onbetrouwbaar

LET OP: het reserveringssysteem van de Stichting Gied Kamp is onbetrouwbaar! In februari boekten wij plek C27. Dit werd per email bevestigd. Bij aankomst bleek dit door de backoffice (lees: een lid van het bestuur) zonder overleg of communicatie gewijzigd. Toen wij protesteerden bleek de boodschap al snel: slikken of stikken. De vrijwilliger kon/wilde het niet terugdraaien. Achteraf bleek dit wel heel goed mogelijk! Tijdens ons verblijf hoorden wij 2 vergelijkbare ervaringen. Op onze email met een officiële klacht ontvingen wij geen reactie. Het roept de schijn op van vriendjespolitiek. Wij zijn zeer teleurgesteld. Na vele jaren de camping te hebben bezocht is ons plezier behoorlijk verpest. Stichting Goed Kamp zorgt niet Goed voor zijn klanten.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8J van Dijk13-07-2020

Fijn terrein,. maar vol met besmette teken

Het is een mooi terrein,. vriendelijke kampbeheerder.
    Vanwege Corona allerlei regels,. oké is duidelijk. Maarrr wat mij erg bevreemd is dat het daar stikt van de besmette teken,.. ik nu daar lyme opgelopen heb,.. en er daar dan weer totaal niet voor gewaarschuwd wordt. Ergo ik er een mail over stuur en ze niet eens de moeite nemen daar op te reageren,. nog wordt mn review hierover geplaatst,. slecht zaak Ruigenhoek, kwestie van kop in't zand steek beleid??? Lijkt mij toch echt gevaarlijker dan alleen de Corona regeltjes toepassen. Ik weet niet of je er veel aan kan doen,. maar zou op zn minst gewaarschuwd moeten worden op dit kinderrijk terrein dat er behoorlijk veel teken aanwezig zijn,.. dan laat je de mensen zelf de keus om al dan niet te komen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9S. Kooistra23-07-2019

Mooi en rustig gelegen camping.

Voor de tenten en caravans mooie ruime plaatsen in een mooie groene omgeving met bomen. Direct aan mooie fiets- en wandelroute. Nieuw en schoon sanitair. Nog geen 3 km van het strand of winkel. Het toegangshek is steeds gesloten.

• 8Mark Verkerk08-03-2018

Mooi , rustig en ruime plaatsen.

Het is een rustige natuurcamping. Maar wel gezellig , met s,avonds kampvuur met daarbij marshmallows roosteren. Er zijn vriendelijke beheerders die veel weten over Lisse , de Keukenhof en het nabijgelegen recreatiemeer : Het Oosterduinsemeer waar het goed zwemmen en windsurfen is. Boodschappen doen kan men in de nabij gelegen dorpen Lisse en / of Noordwijkerhout , beide op fietsafstand.

• 9Leen de Koning11-05-2017

Natuurlijk en rustig kampeerterrein

Ruigenhoek ligt aan de zuidrand van de Amsterdamse Waterleidingduinen.

Dit geweldige struingebied met zandige duinen, bossages en waterpartijen grenst direct aan het kampeerterrein en kan alleen te voet worden verkend. Een toegangskaart is verplicht en te verkrijgen bij de beheerder. Een toegang tot dit gebied ligt direct tegenover de achteruitgang van het kampeerterrein.

De wildstand bestaat uit reeën, damherten, vossen, marterachtigen en ruim 100 vogelsoorten vinden hier een leefgebied. Oude bunkers bieden onderdak aan vleermuizen.

Het ruime strand (bijvoorbeeld Langevelderslag) is met de fiets in minder dan tien minuten te bereiken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Daisy30-04-2017

Superleuke plek

Brood aan een stok. De kinderen hebben zich super vermaakt. Het hele gezin heeft genoten!

• 8Marja05-08-2015

Relaxed

Prachtig gelegen camping in de natuur. Heel rustig, terwijl het toch vol stond. Aardige mensen. Mooie omgeving om te fietsen naar strand of Noordwijk. Min punt: maar een toiletgebouw. 4 douches en 8 toiletten voor 90 plekken. En als je zoals wij dan ook nog achteraan staat, is het een hele wandeling. Ook weinig punten om water te tappen.

• 6Staat v/h sanitair

Camping De Ruigenhoek info