Hotel De Koningshof

24 reviews over Hotel De Koningshof in het Nederlands

Heel goed

Sybe de Vos
15-3-2018

Fijn kleinschalig hotel . Schone, nette kamer. Persoonlijke aandacht en vriendelijke bediening.

Superfijn, kleinschalig hotel. Aanrader!

Wilma Kroon en Marjan van der Bijl
25-11-2017

Het hotel ligt vlakbij zee, op loopafstand van het centrum en bushalte. Bushalte ongeveer 5 minuutjes, centrum ongeveer 10 a 15 minuten.

Ontbijt perfect. We kregen een upgrade, een dubbele zelfs, omdat het rustig is, zomaar. De gastheer is enorm vriendelijk en toegankelijk.

Iedere avond was het weer “thuiskomen”.

Kamer ruikt heerlijk bij aankomst.

Noordwijk is sowieso een erg vriendelijk dorp.

Geweldig hotel

Vliegen
10-10-2017

We kregen een gratis upgrade omdat het rustig was.

Leuk familiehotel, je wordt nog bediend aan tafel + een klein buffet. Schoonmaak was ook prima. Komen nog graag eens terug.

Super leuk hotel!

Melanie
7-8-2017

Het is een leuk en gezellig hotel. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. We zijn maar een nachtje geweest maar ik zou zo weer terug gaan.

Prima overnachtingshotel

Hans
2-8-2016

Kamer 7: Prima bedden, schone kamer en schone badkamer

Goed hotel, perfecte service, prima kamer (wij hadden een suite), warm ontvangst en geweldige tips. Gratis parkeren. Absoluut een aanrader voor mensen die van persoonlijke aandacht en kleinschaligheid houden.

klein hotel

HBN
26-7-2013

Wij hebben hier een ruime kamer geboekt en die was prima voor elkaar.

De douche was alleen wat minder (met een plak-douchegordijn!)

Het ontbijt werd aan de tafel gebracht.

Het hotel ligt iets buiten het centrum, maar dat maakt niet uit.

Is qua loop-afstand goed te doen.

Een gepassioneerd stel met een goed inzet

Rob de regt
13-6-2013

Er is veel ten goede verbeterd en de eigenaar weet van geen op houden

Het beste voor de gast lijkt het motto

Bedankt Jean Paul en Ellen zeker tot snel

Dit is een leuk klein hotel, met een moderne uitstraling en ook zo ingericht. Met goed ontbijt en leuke kamers met in ons geval 2 slaapkamers en een keuken/zitkamer. Bij aanmelding krijg je een parkeervergunning voor in de auto. Het hotel is rustig gelegen, ongeveer 200 meter van het strand. En ook de boulevard en winkelstraat zijn op loopafstand (10 a 15 minuten)

Waar voor je geld!

Corina
6-8-2012

De ontvangst en verdere service was uitmuntend. Hotel de Koningshof heeft 12 kamers, waardoor je al snel herkenning bij het personeel ziet. Het strand, de boulevard en de winkelstraat zijn op loopafstand, ideaal! Het ontbijt werd bediend, iets wat uitzonderlijk is. Alleen de muesli, yoghurt, etc. stond op een buffet. De eetzaal zag er werkelijk fantastisch uit en ook de kamers zijn precies zoals ze op de foto's zijn weergegeven. Ruim, schoon, comfortabel. Het enige minpuntje is de gehorigheid van de kamers. De geluiden van de douche/toilet dringen door het hele gebouw heen en ook de deuren slaan erg hard dicht.

Het was echt genieten om daar een nachtje te zijn en lekker aan het strand uit te waaien, een ware aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor De Koningshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koningshof in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koningshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.