Camping De Duinpan

36 reviews over Camping De Duinpan in het Nederlands

Voldoet als uitvalsbasis

Siekm
26-8-2018

Om de plekken staan grote coniferenhagen, dit geeft veel privacy maar daardoor wordt het ook heel onpersoonlijk. Er is geen contact met andere campinggasten.

De afwatering van de plekken is uitstekend.

Het sanitair is zeer eenvoudig, geen wc-rol, geen afgesloten cabine met een wasbak, geen zeep, geen papieren handdoekjes, geen toiletemmer.

Afstand tot het strand is meer dan 2km.

Voor tieners is er niets te doen. Er is een klein speeltuintje voor de kleintjes. Geen animatie, pingpongtafel ed. Er is geen campingwinkel.

Er zijn fietsen te huur. Vanaf de camping fiets je zo de bollenvelden in.

Goede en schone camping voor een redelijke prijs.

Ineke Moerland
11-8-2018

Goede royale staanplaatsen voor caravan/tent.

Sanitair is schoon maar er is geen toiletpapier en bij de wasbakken geen papieren handdoeken, dus handen droog laten waaien. In beschrijving staat dat het naar het strand 1 kilometer lopen is, in de praktijk is het ongeveer 2,5 kilometer lopen. Er is geen campingwinkeltje voor dagelijkse boodschapjes. Wel kan je ‘s avonds van tevoren broodjes voor de volgende ochtend bestellen maar dit is vrij prijzig. Er is geen animatie en geen restaurantje voor een gezellig kopje koffie.

Fietsen zijn er wel te huur!

Na een storing super geholpen door eigenaar

Vrieswijk
18-5-2018

Erg behulpzaam. Super verblijf

Beter dan daar kan het niet.

Loes Veenstra
24-5-2017

Hoe schoon en gastvrij het is

schone camping en heel gastvrij

tineke
10-12-2016

het ligt op loop afstand van zee en heerlijk bij de duinen zodat je prachtig kan fietsen en wandelen.

Grote steden liggen op korte afstand zoals Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.

Erg beschutte veldjes, luxe sanitair!

A. Aarnoutse
15-10-2016

De veldjes voor 3 vakantievoertuigen zijn door de hoge coniferenhagen "hokkerig" en dat vindt niet iedereen een pluspunt; kijken naar de gaande en komende man is niet aan de orde.

Een pluspunt is het mooie sanitair!

Handig is dat het dorp Noordwijkerhout met een veelzijdig winkelarsenaal op slechts een paar km afstand ligt.

De wifi is gratis en heel behoorlijk.

Fietsen in de regio is top; in de herfst is met name het duingebied een aanrader, en in april/mei zit je op een ereplaats in de bollenstreek.

Prima camping

Alja
11-9-2016

Vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie.

Het is de bedoeling dat je meteen naar je plaats rijdt met de caravan en daarna pas incheckt. Er is geen opstelstrook voor caravans/ campers.

De veldjes voor 3 caravans zijn omsloten door coniferenhagen voor wel heel veel privacy. Vonden wij niet prettig, maar blijkbaar vinden veel mensen dit prima want de camping was helemaal vol.

Sanitair is in orde, alleen het ontbreken van toiletpapier is niet van deze tijd!

Geweldige camping

L huizeling
22-7-2016

Dicht bij de kust en zeer netjes.

Ideaal om daar fietsen te huren.

Goede camping, maar....

RoWe
25-6-2016

Camping De Duinpan ligt mooi centraal aan de kust. Je bent in ca. 3 kwartier in Rotterdam en in ruim een half uur in Amsterdam. Ideaal voor zowel een strandvakantie als een active vakantie waarin je o.a. steden bezoekt. Omdat wij in de meivakantie 2 weken zijn geweest met een eerste week waarin het weer op z'n zachtst gezegd wel wat te wensen overliet was dit ideaal. Wij hebben ons uitstekend vermaakt.

De camping zelf is zeer netjes onderhouden. Je staat op kleine veldjes met 3 of 4 caravans/tenten naast elkaar die worden omzoomd door goed onderhouden coniferen hagen. Hoewel wij zelf een veldje waar je rondom heen staat gezelliger vinden, was het nu met soms stormachtig weer erg prettig. De wind werd door de hagen goed gebroken.

Ook het sanitair was zeer netjes. Altijd schoon en voldoende.

Zijn er dan geen minpunten? Jawel: Bij aankomst er er helaas geen goede opstelplaats. Je staat eigenlijk midden op de hoofdweg van de camping. Wat ons erg tegenviel: Geen toiletpapier! Erg jaren 70. Dit hadden wij niet verwacht van een 4 sterren camping. Niet heel erg, maar toch...

Relaxed

Loman
5-9-2015

Een schone camping met een fijn ontvangst. Mooie uitvalbasis om heel veel plaatsen te bezoeken, Delft, Den Haag, Amsterdam ect ect. Het is een camping waar veel rust heerst. Op wat kleine kinderen na veelal 50+ gasten. De campingplaatsen zijn ruim waar 3 caravans/tenten op staan. Wat ik een groot minpunt vind zijn de storende coniferen waar je tegen aan kijkt, ik wist dat natuurlijk toen ik de site bezocht. Ik heb dat nu ervaren en vind dat niet prettig hou meer van open velden. Een fiets is een pre, je kunt ze daar ook huren. Al met al een relaxte camping maar meer reuring op de camping zou ik prettig vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinpan in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinpan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.