Camping De Carlton

Camping De Carlton
6,9

12 reviews over Camping De Carlton in het Nederlands

Prima camping als uitvalsbasis voor diverse activiteiten zoals fietstochten of museumbezoek. Op fietsafstand van Noordwijk. Sanitair wat verouderd maar schoon. Opvallend dat er geen toiletpapier aanwezig was, dit is niet echt meer van deze tijd. Geen campingwinkel aanwezig.

erg naar onze zin

lenders
5-8-2018

na lang rondgereden te hebben zoekende naar een plaatsje met onze camper..druk druk wegens bouwvaktijd......hier 3 dgn kunnen staan.

in een woord geweldig.

goed gevoel camping ....prachtig schoon sanitair....zo bij de boulevard van noordwijk.

zeker voor herhaling vatbaar.

groetjes uit limburg.

Vreselijk

Fam. Boymans
1-5-2018

Overnacht in trekkershut. Goedkoop maar zelfs voor die prijs kan dit echt niet meer. Oud en vies. Alles plakkerig. In de nacht liep het water in stralen langs de wanden in de bedden door de regen. Camping oogt troosteloos. Geen beschutting. Eigenares niet toeschietelijk. Camping ligt wel gunstig tov duinen en strand.

K van kesteren
24-2-2018

Staanplaats..het is een super mooie schone en rustige camping ..mooie toilet gebouwen ..altijd super schoon ..spoelkeuken ook super schoon ..wij gaan er super graag naar toe ..en heel dicht bij het mooie strand van Noordwijk aan zee

"Topcamping"

Fam.Koning
23-9-2013

Deze camping ligt vlakbij de Noordwijkse zee en duinen, in de kop van Zuid-Holland.

Op korte afstand van Leiden,Haarlem en Delft.

Zeer klantvriendelijk, met een juiste Prijs/Kwaliteit verhouding.

Een ideale plek voor de wat oudere kampeerder.

Nette camping met weinig faciliteiten

Sander
13-9-2013

De camping ziet er keurig onderhouden uit. Sanitair is schoon. Het zwembad water is schoon maar heel koud. Er is een speeltuintje. Maar dat zijn de enige activiteiten voor op de camping.

Het strand is lekker dichtbij. 15-20 min lopen.

De gastvrouw is nietpraats. Waardoor we de eerste avond niet konden douchen omdat er muntjes in de douche moeten. Waardoor de douche erg duur zijn.

Perfect

ben
4-8-2013

Afgelopen weken met mn vriendin hier op de camping gestaan in noordwijk. Een heerlijke camping met keurig sanitair dat goed werd schoongehouden, een maatstaaf die voor ons zeer belangrijk is. Verder is het een relatief kleine, rustige camping, die weinig voorzieningen treft voor de kleintjes. Er is een zwembad aanwezig, maar geen activiteiten. Iets wat wij wel prettig vonden.. De dagelijks verse bakker rond 9u op de camping was ook zeer prettig!

Mooie plek, maar slecht sanitair.

sam
25-10-2012

Wij hebben een blokhut gehuurd voor 37 euro per nackt op camping de carlton. Wij vonden dat er stromend water was in de blokhut geweldig, maar de vloer was van tapijt tegels die los lagen en steeds verschoven. Ook lag er een dode mug in de koelkast. De stapelbedden zagen er niet egt degelijk uit en waren zelfgemaakt. De bedden stonden ook scheef maar daar hebben we geen last van gehad.

Voor kinderen was er een speeltoestel. In het hoogseizoen is er geen ruimte om te voetballen, maar wij waren buiten het hoogseizoen en er was dus voor kinderen genoeg ruimte om te voetballen. De camping is niet begaanbaar met de auto, die moet je parkeren buiten de camping en met bagagekarren je bagage naar je Caravan/tent/stacaravan/blokhut brengen. Dit was erg rustig maar ook erg hinderlijk en onhandig. De liggen was mooi, dicht bij zee. Het sanitair was erg slecht, voor douchen moet je bijbetalen, wc's stonden en waren erg vies en werden toen wij er waren geen enkele keer schoongemaakt.

niet gezellig

tess
14-6-2012

ondanks dat de camping dicht bij de zee is, is de camping niet gezellig, de eigenaar is niet klantvriendelijk, want wij wouden gaan douche en dachten dat er 50cent in moest, maar dat is niet zo er moet muntjes van de camping in en dat had de eigenaar niet zegt. als we vroegen of we nog wat te doen was zei ze mee maar een boekje mee, er staat dat er een snackbar is maar die is niet open. het huisje was wel naar ons zin,

Geweldig fijne camping

Linda van breugel
27-4-2011

De Carlton is een erg fijne camping in een fantastisch gebied. De beheerster is vriendelijk en behulpzaam en het sanitair is goed verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Carlton in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.