Géén boekingskosten

Meer camping info

18 Reviews over De Carlton

• 7Fam. Keersmaekers30-06-2021

Nette camping in Noordwijkerhout

Camping op laatste moment geboekt, zeer net en vriendelijk geholpen. Op camping werd er alles aan gedaan om volgens Corona regels te werken. Broodjes iedere dag vers door bakker verzorgt. Restaurants etc. makkelijk bereikbaar op aangrenzende Campings/parken. Jammer dat het zwembad dicht was ivm corona. Let op: er moet contant afgerekend worden. PIN niet mogelijk

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jan van Neerbos23-09-2020

Mooi gelegen achter de duinen

Camping de Carlton is een mooie rustige camping op steenworpafstand tot het strand. De camping verhuurt huisjes en heeft campingplaatsen voor tenten, caravans en campers. Wij hebben met onze caravan een maand op de camping gestaan. De plekken voor de caravans zijn erg mooi met goed verzorgd gras. het toiletgebouw (goed verzorgd) staat centraal en is van alle kanten goed bereikbaar. We hebben ook gebruik gemaakt van de wasmachine en droger die erg goed werkten. De ligging van de camping is erg centraal. Alle bezienswaardigheden in de bollenstreek zijn (m.n. per fiets) erg goed bereikbaar. Het is heerlijk wakker worden op de camping met het ruisen van de zee in de verte. Kortom, een echte aanrader voor de kampeerder!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7M. Kok06-09-2018

Prima voor een paar dagen. Camping zonder poespas.

Prima camping als uitvalsbasis voor diverse activiteiten zoals fietstochten of museumbezoek. Op fietsafstand van Noordwijk. Sanitair wat verouderd maar schoon. Opvallend dat er geen toiletpapier aanwezig was, dit is niet echt meer van deze tijd. Geen campingwinkel aanwezig.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8lenders05-08-2018

erg naar onze zin

na lang rondgereden te hebben zoekende naar een plaatsje met onze camper..druk druk wegens bouwvaktijd......hier 3 dgn kunnen staan. in een woord geweldig. goed gevoel camping ....prachtig schoon sanitair....zo bij de boulevard van noordwijk. zeker voor herhaling vatbaar. groetjes uit limburg.

• 9Staat v/h sanitair
  • 3Fam. Boymans01-05-2018

Vreselijk

Overnacht in trekkershut. Goedkoop maar zelfs voor die prijs kan dit echt niet meer. Oud en vies. Alles plakkerig. In de nacht liep het water in stralen langs de wanden in de bedden door de regen. Camping oogt troosteloos. Geen beschutting. Eigenares niet toeschietelijk. Camping ligt wel gunstig tov duinen en strand.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9K van kesteren24-02-2018

Staanplaats..het is een super mooie schone en rustige camping ..mooie toilet gebouwen ..altijd super schoon ..spoelkeuken ook super schoon ..wij gaan er super graag naar toe ..en heel dicht bij het mooie strand van Noordwijk aan zee

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam.Koning23-09-2013

"Topcamping"

Deze camping ligt vlakbij de Noordwijkse zee en duinen, in de kop van Zuid-Holland. Op korte afstand van Leiden,Haarlem en Delft. Zeer klantvriendelijk, met een juiste Prijs/Kwaliteit verhouding. Een ideale plek voor de wat oudere kampeerder.

• 7Sander13-09-2013

Nette camping met weinig faciliteiten

De camping ziet er keurig onderhouden uit. Sanitair is schoon. Het zwembad water is schoon maar heel koud. Er is een speeltuintje. Maar dat zijn de enige activiteiten voor op de camping.

Het strand is lekker dichtbij. 15-20 min lopen.

De gastvrouw is nietpraats. Waardoor we de eerste avond niet konden douchen omdat er muntjes in de douche moeten. Waardoor de douche erg duur zijn.

• 9ben04-08-2013

Perfect

Afgelopen weken met mn vriendin hier op de camping gestaan in noordwijk. Een heerlijke camping met keurig sanitair dat goed werd schoongehouden, een maatstaaf die voor ons zeer belangrijk is. Verder is het een relatief kleine, rustige camping, die weinig voorzieningen treft voor de kleintjes. Er is een zwembad aanwezig, maar geen activiteiten. Iets wat wij wel prettig vonden.. De dagelijks verse bakker rond 9u op de camping was ook zeer prettig!

• 7sam25-10-2012

Mooie plek, maar slecht sanitair.

Wij hebben een blokhut gehuurd voor 37 euro per nackt op camping de carlton. Wij vonden dat er stromend water was in de blokhut geweldig, maar de vloer was van tapijt tegels die los lagen en steeds verschoven. Ook lag er een dode mug in de koelkast. De stapelbedden zagen er niet egt degelijk uit en waren zelfgemaakt. De bedden stonden ook scheef maar daar hebben we geen last van gehad. Voor kinderen was er een speeltoestel. In het hoogseizoen is er geen ruimte om te voetballen, maar wij waren buiten het hoogseizoen en er was dus voor kinderen genoeg ruimte om te voetballen. De camping is niet begaanbaar met de auto, die moet je parkeren buiten de camping en met bagagekarren je bagage naar je Caravan/tent/stacaravan/blokhut brengen. Dit was erg rustig maar ook erg hinderlijk en onhandig. De liggen was mooi, dicht bij zee. Het sanitair was erg slecht, voor douchen moet je bijbetalen, wc's stonden en waren erg vies en werden toen wij er waren geen enkele keer schoongemaakt.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar