Vakantiehuis De Barnhoeve

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag14°11°

1 review over Vakantiehuis De Barnhoeve in het Nederlands

Met jonge kinderen

heerlijk huis om met een groep te verblijven

j Grevink
7-9-2016

genoeg ruimte ook buiten en overal dicht bij.Grote kamers en overdekte fietsen stalling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Barnhoeve in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Barnhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.