Tijdelijk €25 aanbetaling

De Baak Seaside

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Baak Seaside voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 43 reviews
+12

8.3FantastischScore uit 43 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over De Baak Seaside

• 9Phineke12-10-2022

Nachtje geboekt. Fijne ontvangst. Kamer zag er prima uit met lekker bed. Alles was schoon. Hotel ligt aan het strand, het was prachtig weer, op het terras was het goed zitten. Binnen ziet het er heel gezellig uit,. Ontbijt was uitgebreid. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Erik24-10-2021

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

1 overnachting gedaan inclusief ontbijt. Kamer was schoon. Prima bed en goed en gevarieerd ontbijt. Ligging is perfect, direct aan zee.

• 7Suus05-12-2020

Goed, op doorkijk douche na.

Ligging en hotel is goed. Maar de doorkijkdouche is echt raar. Je staat voor een heel groot raam te douchen wat niet afgedekt kan worden. Dus uitzicht vanuit de kamer op diegene die onder de douche staat. Echt niet fraai.

• 4Anoniempje05-09-2020

Nooit meer.

Parkeren was een ramp. Het koste € 10,00 per nacht. Kamer was goed. Foto’s die hierbij staan zijn oud. I.v.m. Corona konden we niet alle, Maal bij elkaar zitten, dat snap ik. Diner, voorgerecht was goed, hoofdgerecht was niet super, ik had biefstuk, mijn partner had gekozen voor de Dorade file, als je het verschil zag sloeg dit nergens op, het was maar een klein stukje vis. Nagerecht was super zoet, een wafel met mango ijs en een hele zoete saus erover. De frietje duurde wel lang eer dat we ze hadden, maar waren wel goed, mayonaise, ketchup en een andere saus zaten in een zakje die wij niet open kregen. Ontbijt viel tegen. We moesten de avond er voor opgeven wat we als ontbijt wilde, nou dat liep dus in de soep. We hebben een aantal dingen, die we wel ingevuld hadden, niet gehad. Heel erg slecht organisatie.

• 6Jansen14-07-2020

Nooit meer

Heel slecht geregeld! Zonder een melding, staan er kwart voor acht bouwvakkers voor de deur om de deuren van hotelkamers te vernieuwen. Melding gemaakt bij receptie maar wordt niets aan gedaan. Vervolgens met uitlopen van hotel wordt je uitgelachen door personeel

• 9JP23-01-2020

Heerlijk hotel aan strand met uitgebreid ontbijt

Fantastisch hotel, aan het strand met heerlijk uitgebreid ontbijt. We waren een weekendje zonder kinderen op pad en hebben heerlijk genoten. Perfecte ligging aan het strand, wandel afstand van noordwijk maar ook katwijk ligt op loopafstand. Ontbijt erg goed en uitgebreid. Nette, schone kamers met een heerlijk groot bed. We komen zeker een keer terug in de zomer!!

• 6I.H. Damsma06-10-2019

Nooit meer

We hebben van 26 t/m 29 september in de mindervalide kamer gelogeerd. Helaas stond hiervan geen foto op de site, wat wel handig is voor rolstoelgebruikers is vanwege de groote van de kamer en de badkamer. Deze waren gelukkig zeer royaal. Minpunten: geen invalide toillet op de begane grond, te kleine lift ( zie foto), te zware dranger op de deur, waardoor het lastig was om binnen te komen en het geluidsoverlast gaf, geen haakjes in de kamer om je jas oid op te hangen en in de badkamer geen haakjes om je kleding op te hangen en geen plankje om je toilletspullen op te zetten. Pluspunt: het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

• 7Fam. Reiziger27-07-2019

Wanneer er geen airco komt, nee nooit meer. Jammer

Bijna perfect hotel. Pluspunten: gunstige ligging aan de boulevard/strand. Uitgebreid ontbijt. Oogt nieuw en modern. Minpunt: geen airco. Wij zijn een groen hotel werd ons verteld, maar met een hittegolf onder het platte dak slapen, geen doen. Zet op zijn minst een blower neer. Verrassend was het doorkijkje van de badkamer naar slaapkamer, maar nee toch liever niet. Deurtjes die na het openen zicht geven op het toilet, sorry. Iets meer privacy graag. Ik kan dit hotel niet aanbevelen vanwege de hitte op de kamer, ook met de deur open geslapen. Jammer, het overige meer dan prima.

• 7Iris Bosch-Hoekstra21-10-2018

Prima, maar kan op kleine punten verbeteren

Pluspunten: goed ontbijt, goede bedden, prima afstand tot strand/boulevard. Minpunten: er staat op de site dat er een restaurant is waar je een goed diner kunt krijgen. Dat is niet het geval. Tevens wordt er momenteel verbouwd maar nergens wordt verteld wat er wordt gedaan en tot wanneer dit duurt. Als laatste is de kamer prima wanneer je met je partner bent maar als je met iemand anders dan je partner bent en je hebt een open raam van badkamer naar slaapkamer dan is het niet heel prettig dat je de ander dan onder de douche ziet staan. Zo zijn er nog wat kleine details die net het verschil kunnen maken tussen een goed en een prima hotel. Verder wel een heerlijk weekend gehad samen. Top plekken om te eten zijn: De Lamme goedzak en Het prominent in (officieel een hotel maar in het restaurant van dit hotel mag je ook als "buitengast" eten.

• 9Fam. Van Asten30-07-2018

Perfect met mooi zomerweer en fijn strand

Prima locatie.dicht bij strand en strandtent de zeester. Goede bedden.uitgebreid ontbijt. Gehele dag gratis koffie en thee.prima medewerkers.

Hotel De Baak Seaside info

• AirconditioningNiet beschikbaar