Hotel De Baak Seaside

Hotel De Baak Seaside
6,4

35 reviews over Hotel De Baak Seaside in het Nederlands

Prima, maar kan op kleine punten verbeteren

Iris Bosch-Hoekstra,
21-10-2018

Pluspunten: goed ontbijt, goede bedden, prima afstand tot strand/boulevard. Minpunten: er staat op de site dat er een restaurant is waar je een goed diner kunt krijgen. Dat is niet het geval. Tevens wordt er momenteel verbouwd maar nergens wordt verteld wat er wordt gedaan en tot wanneer dit duurt. Als laatste is de kamer prima wanneer je met je partner bent maar als je met iemand anders dan je partner bent en je hebt een open raam van badkamer naar slaapkamer dan is het niet heel prettig dat je de ander dan onder de douche ziet staan. Zo zijn er nog wat kleine details die net het verschil kunnen maken tussen een goed en een prima hotel. Verder wel een heerlijk weekend gehad samen. Top plekken om te eten zijn: De Lamme goedzak en Het prominent in (officieel een hotel maar in het restaurant van dit hotel mag je ook als "buitengast" eten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Perfect met mooi zomerweer en fijn strand

Fam. Van Asten,
30-7-2018

Prima locatie.dicht bij strand en strandtent de zeester. Goede bedden.uitgebreid ontbijt. Gehele dag gratis koffie en thee.prima medewerkers.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvriendelijk personeel!

N.,
29-7-2018

Service is echt vreselijk! Kan nog geen lachje af achter de receptie. Helpen met parkeren Ho maar. Eerder inchecken, niet mogelijk. Belangrijke spullen (die groter zijn dan hun inimini kluisje) kan je nergens opbergen!Om 13.00 u. kwamen wij aan bij het Hotel, de eerste reactie van de receptionist was je kan nog niet inchecken, ik heb geen lijsten liggen. Ze heeft niet gevraagd op welke naam er gereserveerd is ze heeft ons totaal niet welkom geheten. We mochten beneden onze spullen (onbewaakt) neerzetten.. Wij hadden een tas met belangrijke spullen, te groot voor het inimini kluisje dat je mag gebruiken bij de receptie. Toen we vroegen aan de heer achter de receptie waar wij deze tas konden laten werd ons verteld dat hij het in ieder geval niet bij zijn receptie wou neerzetten. Maar meedenken aan een ander idee kon hij ook niet!

Kortom; meest onvriendelijke personeel ooit. Wij gaan hier nooit meer naartoe.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar

Anne,
14-7-2018

Mooie locatie, het bed en het ontbijt waren prima. Echter de kamer maakte een sombere indruk, alles bruin en uitzicht op een blinde muur.

Gereisd met partner in juli 2018

Spijt van boeking, geen 2e x meer.

Smittenaar,
12-7-2018

Opzich prima hotel, maar voor mij erg tegen gevallen. Waarschijnlijk omdat ik anders gehoopt had. Had beter moeten checken. Hotel is vooral voor zakelijke doeleinden en erg steriel/zakelijk ingericht. Ontbijt valt tegen, vooral als ik lees van andere dat het zo goed en compleet is. Geen vleeswaren geen bacon, zelf je tafel dekken. Douche zonder gordijn/muurtje, alles wordt nat. Geen spiegel in kamer, wel in badkamer maar weinig plek voor je toilet spullen. Geen stopcontact naast het bed. Deur valt niet in het slot. Stukje lopen naar het bruisende gedeelte. Dit alles vind ik de prijs kwaliteit niet waard in vergelijking met de andere hotels die meer aan de boulevard zitten voor dezelfde prijs. Personeel is vriendelijk.parkeren prima, als er plek is, hierin denken/helpen ze wel mee. We zijn verder weinig in het hotel geweest overdag en savonds om te zeggen wat verder goed is of beter kan. 1 ding zeker, Voor ons zeker geen 2e keer meer.

Gereisd met partner in juli 2018

Aangenaam verblijf vlak aan zee

Nillesen,
7-12-2017

Het ontbijt is super, de parkeervoorziening beperkt en prijzig

Gereisd met partner in oktober 2017

Fijn hotel, vlak bij zee

Gerda,
25-9-2017

Ligging perfect met groot terras, aan de boulevard, uitgebreid ontbijtbuffet. Eigen parkeerplaats. Enige minpunt : er zijn ook kamers met glazen wand in douchecabine, geen privacy, niet alle kamers overigens.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

nooit meer onvriendelijk aan de balie

henri,
17-9-2017

we werden nadat we een klacht hadden over het nachtlawaai (duurde van1h30 tot4h30) gewoon weggelachten aan de balie en ze gaven als commentaar ja we kennen die persoon.heel fijn als je een weekend wil uitwaaien en dan met zo een nachtje achter de rug maar van een compensatie was geen spraken (we hebben er zelf niet naar gevraagd

Gereisd met vrienden in september 2017

Fijn hotel met super ligging

Helen Heuvels,
30-8-2017

Hotel De Baak is een super fijn hotel. Niet al te ver van centrum van Noordwijk en met uitzicht op zee. Vlakbij mooie strandtenten. Vriendelijk personeel. Kamer strak/eenvoudig maar schoon. Kleine opmerking: vreemd die doorkijk-luikjes tussen kamer en badkamer. En ontbijt was heel goed. Alleen vreemd dat er geen vleeswaren lag. Later zagen we dat er gasten naar vroegen en het achter bij de bar konden pakken. Maar verder niets op te merken. Heel fijn hotel!

Gereisd met partner in juli 2017

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Gideon,
21-8-2017

Parkeerkaart bij hotel verkrijgbaar zodat je 24 uur kunt parkeren voor €7.50. Heerlijke gratis koffie/thee in de lounge/restaurant verkrijgbaar alsmede lectuur en kranten. Prima ontbijt met veel keus en steeds goede aangevuld, bij mooi weer kun je lekker buiten zitten met zeezicht. Lichte ruimtes, ruimtelijk en schoon. Ligging is perfect, geen lawaaioverlast en toch vlakbij het centrum en aan de boulevard en zee. Geen balkons en airconditioning op de kamers helaas.Kan ook niet voor deze prijs.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Baak Seaside in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Baak Seaside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.