Hotel Belvedere

7.7GoedScore uit 12 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 12 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Belvedere

• 7J.K. Sikkens Leek25-10-2013

goede prijs/ kwaliteitverhouding

Wij hebben in de herfstvakantie een familiekamer geboekt voor 1 nacht incl. ontbijt. De locatie is super, dicht bij het strand en het centrum van Noordwijk is lopend heel goed te bereiken. De familiekamer was schoon en ruim van opzet. De matrassen waren wel zacht. Het ontbijtbuffet was ins inziens uitgebreid. Wij hebben het hotel gebruikt na een bezoek te hebben gebracht aan het Louwman Museum in Wassenaar (een aanrader!!!!), de volgende dag hebben wij met de kinderen een bezoek gebracht aan het Archeon in Alphen aan de Rijn (ook heel leuk). Tussentijds zijn wij natuurlijk nog naar het strand geweest, heerlijk. Wat ons betreft een hotel waar de prijs/ kwaliteit verhouding goed is.

• 8doortje27-08-2012

netjes voor die prijs!!

dicht bij de zee, bijna alle kamers zeezicht, wij hadden een groot balkon, heerlijk, met zeezicht!! Zag er netjes uit, ontbijtbuffet vond ik ruim voldoende.

• 8Jane21-02-2012

Bijzondere locatie, prima bediening

Verzorgde indruk Prima locatie met mooie vergezichten Villawijk Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Positieve prijs-/kwaliteis verhouding

• 7Marc02-05-2011

Leuk hotel in Noordwijk

Dit hotel ligt in de duinen omringd door diverse luxe vakantiehuizen. Ongeveer een kwartier lopen van de boulevard van Noordwijk. De familiekamer is voorzien van 4 bedden en zeer geschikt voor een weekendje Noordwijk .

• 6karin k23-10-2010

Netjes hotel

2 nachten geslapen. Lekker gewandeld aan het strand. Is heel dichtbij het hotel. Lekker uitwaaien.

• 6A.B.12-04-2010

gedateerd

Net terug van een 3 daags verblijf in Hotel Belvedere. Het hotel is rustig gelegen, ongeveer een kilometer verwijderd van de boulevard en centrum van Noordwijk.

Het hotel is wat gedateerd, wel ruime kamers, maar sobere badkamer.

Het ontbijt was normaal, niets bijzonders. Had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen met bijvoorbeeld wat vers fruit, ipv fruit uit een blik.

Echt vriendelijk vonden wij de mensen van het hotel niet. Bij het uitchecken werd niets gevraagd over het verblijf, gewoon hier is de faktuur en betalen svp. Parkeren bij het hotel zelf is mogelijk tegen een dagtarief van eur 6. Is helemaal niet nodig, omdat je op 5 meter(!) afstand gratis de auto kunt parkeren. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Noordwijk is leuk, maar kan niet tippen aan Scheveningen. Grieks gegeten bij Manos. Was heerlijk met goede diening!

• 8Marjolein vd Berg17-08-2009

Goed hotel, rustige ligging.

• hotel ligt erg vlak bij de zee, wel een stukje lopen naar het centrum.
    • kamers zijn netjes, alles zit erin wat je nodig hebt. Alles is schoon.
    • hotel oogt wat ouder, verder ziet het er goed uit
    • ontbijt was goed, wat uitgebreider dan een standaard ontbijt. Was veel keuze.
    • goed hotel dus!
  • 8els17-05-2009

Nostagisch hotel

Het hotel heeft veel charme, ondanks dat het wat ouder is. Prima sfeer. Vriendelijke medewerkers en bediening. Prima ontbijt. Ligging is gunstig, in een rustige omgeving van Noordwijk. Fietsen die we meegebracht hadden konden in het fietsenhok geplaast worden. Kortom we bevelen dit hotel aan.

• 7D & J15-07-2008

Wij hebben hier met een klein kind overnacht. Een mooi pand maar wel gedateerd. Kleine badkamer. Niet echt een leuke gezellige sfeer op de kamer, heel simpel. Verder vriendelijke bediening. Ontbijt simpel maar goed. Het hotel ligt vlakbij de "stille boulevard" op een heuvel, mooie locatie. Een klein stukje lopen van het centrum.

• 8GJ21-10-2007

Leuk hotel met mooie kamer en balkon. Uitzicht op zee enigzins beperkt maar toch mooi. Vriendelijke mensen, lekker ontbijt. Niks spectaculairs, gewoon waar voor je geld. Tja en als dan de zon ook nog lekker schijnt in oktober wat wil een mens dan nog meer?

Hotel Belvedere info

Building information