Hotel Alexander

56 reviews over Hotel Alexander in het Nederlands

Hotel👍🏼Locatie👍🏼restaurant👍🏼personeel👍🏼!

Sebastiaan & Angela
27-1-2018

Mooi hotel, heerlijk restaurant, toplocatie, fantastisch personeel!

Absoluut een GO!

fantastisch

johan
24-8-2017

fantastisch hotel met balkon.

eten super

Zeer compleet met beachclub en welness

Marie-Louise
26-6-2017

Heel fijn hotel met fantastische beachclub Alexander op loopafstand en gratis gebruik van wellness Azurro, ook heel dichtbij. (met massage bedden, tennis, squash, sauna, stoombad, bubbelbaden, zwembad, koffie en thee inclusief. wel 18+!) Halfpension arrangement gehad 1 x eten in eigen restaurant en 1 x in beachclub. Heerlijk gegeten! Eigen fietsverhuur.Toplocatie. Zeer uitgebreid ontbijt. Service erg goed, personeel heel erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!! Kan wat lawaai geven vanwege ligging in het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander voor je op een rij gezet:

Een mooi hotel dichtbij het strand en gratis parkeren bij het hotel.

Nette kamer, prima matrassen. Heel hygiënisch.

Zeer uitgebreid ontbijt en vriendelijke, gastvrije bediening.

De bar/lounge is prachtig en modern en barman Paul is een sympathieke, vriendelijke man die zijn werk met passie doet.

Het was een fantastisch weekend om in dit hotel te mogen verblijven.

Warme en lawaaiige kamer

Maite
25-3-2017

Wij hadden een kamer op de 3e verdieping, maar je ligt hier gewoon tot 12 uur in de herrie van een feest dat beneden in de lobby aan de gang is. Niets rustige bijslapen dus. We deden een klacht ervan bij de receptie maar de receptionist zei dat we het er maar mee moesten doen. Niet voor herhaling vatbaar dus! Informeer eerst naar hun feestprogramma alvorens je hier boekt voor je rust!

geweldig

Fam janssen
1-3-2017

Heel mooi hotel.

Personeel heel vriendelijk.

Ontbijt heel goed.

Avondeten heel goed.

Kamers heel erg schoon.

super gastvrij en lekker eten.

Dan
29-8-2016

Dicht bij strand mooi restaurant en bar.zeer vriendelijke bediening.ja en het eten was top.

Prima

Robert
27-7-2016

Vriendelijk personeel, kamer in orde, schoon. Ontbijt uitstekend. Wifi op kamer slecht.

Geweldig goed hotel!

Ineke
10-7-2016

Hotel is geweldig goed,kamer schoon zoals het hoort,goede bedden,lekker ontbijt,

super vers allemaal, kortom ,we komen zeker nog eens terug.alleen jammer dat de wellness niet open was i.v.m onderhoud.

Heerlijk verblijf

M. Kerssens
22-5-2016

Prachtige ambiance, dichtbij het strand, dichtbij het centrum met leuke winkeltjes, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.