Géén boekingskosten

Hotel Alexander

NederlandZuid-HollandNoordwijk / Noordwijk aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Alexander voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 67 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 67 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

71 Reviews over Alexander

• 10Jolanda lindeman20-02-2022

Fantastisch hotel

Wat een mooi hotel!! Hele fijne mooie kamer en een heerlijk bed! Ontbijt super! Heel vriendelijk personeel en locatie top!

• 10Paul de la Bruyere23-08-2021

Het beste hotel ooit!!!

Perfect Hotel!! Geen minpunten kunnen ontdekken.

• 9Ellen18-08-2021

prima hotel, zeker een aanrader.

Prachtig hotel, mooie kamers en heerlijk ontbijt. Alles op loopafstand van het strand. We hebben het hoogzomerarrangement geboekt en dit was echt top. Heerlijk gegeten in restaurant en in de beachclub en prachtig wellness centrum bezocht op iets minder zonnige dag. Kortom; echt een aanrader!

• 10Astrid van der Sterren09-08-2021

Fantastisch!

Heerlijk hotel!Al zo vaak geweest en blijft een aanrader. Hebben net een renovatie achter de rug van de hotelkamers. Deze zijn erg mooi geworden. Heerlijke bedden en fantastische douche. Het diner werd geserveerd voor de deur en was zoals altijd van uitstekende kwaliteit. Het "ontbijt in a box" was meer dan voldoende en allemaal erg lekker. We hebben weer genoten van het mooie stadje Noordwijk aan Zee en een strandwandeling naar Katwijk. De beachclubs zijn open voor TO GO en dat maakt het feest toch weer compleet. Een echte aanrader dus voor als je er samen even tussenuit wilt.

• 9chrisje Giepmans van der Vleuten07-09-2020

het is een fantastisch hotel .

geen min punten alleen + zoals het ontbijt, daar is goed over na gedacht dus geen angst voor corona besmetting.

• 9Fam kc de Boer18-08-2020

goed hotel goede service en vriendelijk personeel

Door corona was er geen buffet maar werd het ontbijt aan tafel geserveerd en dat was perfect geregeld.er was voldoende te eten.het personeel is vriendelijk en deed zijn/haar best om het ons naar de zin te maken. Het avond eten in het Dylans restaurant is prima en van goede kwaliteit.ook de alexander beach club is aan te bevelen Wij komen al 15 jaar in dit hotel en elk jaar gaan we weer tevreden naar huis. Onze complimenten aan iedereen in het hotel voor de goede en vriendelijke service. Dus hopen wij nog jaren te kunnen genieten in dit hotel

• 10pauw-lippets07-08-2020

We hebben genoten!

wij hebben 2 nachten geslapen in het alexander hotel. Wat een mooi hotel! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers met een erg lekker bed. Mooie ruime badkamer. Lekker ontbijt en mooi restaurant. De welness was ook heel mooi en lekker. Perfecte ligging. Vlak bij het strand, vlak bij de winkel straat en bij de restaurants en café's. Wij hebben een super verblijf gehad en komen hier zeker terug!

Dit was onze 1e keer in noordwijk en hiervoor gingen wij naar het kurhaus in scheveningen. Wat ons betreft is het alexander hotel veel beter. En mogen zei 5 sterren krijgen.

• 9Toon07-06-2020

Gastvrij en opgewekt op mooie plek in Noordwijk

• Hartelijke staf ontvangt je gastvrij
    • Kamers zijn groot en comfortabel
    • Gratis parkeren, ook bij vroege aankomst en dag van vertrek na uitchecken
    • Mooi strandpaviljoen met uitstekende voorzieningen
    • Geen airco, en iets te lawaaiig aan de voorzijde om met de deur open te kunnen slapen (maar we hadden er zelf om gevraagd vanwege het uitzicht...)
  • 8Erik van04-06-2020

Prima hotel, helaas geen airco wat jammer was

Goed verblijf gehad was jammer van de hitte in de kamer en de bouw achter het hotel wat veel geluidsoverlast gaf

• 8Marlies en Ernst22-05-2020

Vriendelijk en gastvrij

We hebben nu 2x in korte tijd genoten van dit mooie hotel en gastvrije vriendelijke medewerkers. Zij doen op natuurlijke wijze hun best om het hun gasten naar de zin te maken. Ook voor hen is het wennen in deze tijd van Corona maatregelen, maar top hoe ze hier mee omgaan! Het eten in Dylans restaurant is een aanrader en barman Paul en zijn collega's doen hun uiterste best om je een fijne avond te bezorgen

Hotel Alexander info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden