Landhuis Sint Nicolaashoeve ***

Landhuis Sint Nicolaashoeve
Landhuis Sint Nicolaashoeve
9,6

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Sint Nicolaashoeve voor je op een rij gezet:

17 reviews over Landhuis Sint Nicolaashoeve in het Nederlands

fantastisch en gastvrij weekend gehad.

familie Dekker, 30-9-2017

Met onze zoons en schoondochters zijn we hartelijk en gastvrij door Gerard en Eveline Hartveld van de St. Nicolaashoeve ontvangen. De mooie ruime appartementen waren voorzien van een volledige inventaris en met heerlijke (lange) bedden. We hebben genoten van de rust, het boerenbedrijf en het landelijke leven in de nabijheid van de dorpskern Nieuwveen. We hebben allen, 8 volwassenen, onze boerendiploma gehaald onder de deskundige begeleiding van boer Gerard. In de Regentenkamer (gezelschapsruimte) hebben we een gezamenlijke joga-les beoefend.

Op de Nieuwkoopse plassen hebben we via een sup work-out genoten van de uitgestrekte mooie natuur.

Kortom een fantastische plek om te verblijven. Een aanrader voor gezinnen, families en groepen.

Heerlijk genieten!

Fam. Wisselink, 21-8-2017

We hebben hele fijne dagen gehad. Appartement was schoon en goed ingericht. Maar vooral buiten was het een paradijs voor de kinderen. Iedere avond mochten ze mee helpen voeren en melken, ze glunderen nu nog als ze er over praten. Ook een ideale uitvalsbasis om dingen te gaan bezichtigen of te doen, zoals Schiphol en de kust. Een aanrader!

Fantastisch verblijf!

Lisette, 20-8-2017

We hebben genoten van onze vakantie op en in de omgeving van de boerderij. Mooi en schoon appartement, fijne bedden en goede douche. De kinderen hebben veel gespeeld; tafeltennis, trampoline, skelters, de fietjes, enz. Daarnaast natuurlijk knuffelen met de konijntjes, de hond, de koeien en kalfjes.

Fijne plek om nog eens naar terug te gaan

Diana Heijmans, 8-7-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze mooie boerderij. Het appartement is ruim en goed verzorgd en boer Gerard gaf ons een heel welkom gevoel. Het uitzicht op de weilanden en dorpjes is prachtig. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het erf met de skelters, de trampoline en natuurlijk met de hond en de koeien. Wij komen graag terug.

Mooi en rustgevend

Fam. De Rore, 6-6-2017

Een mooi verblijf in een prachtige streek . Perfect voor onze uitstappen met de fiets via het fietsroutenetwerk . Gerard en Evelyne ontvingen ons met open armen op hun boerderij . Een aanrader voor een tussendoor vakantie !

Wat een rust en verzorging

Carmen Karsters, 30-3-2015

Dank jullie voor het geweldige verblijf bij jullie. De locatie was perfect voor deze retraite voor 18 personen. Heerlijke rustige omgeving en fijn landelijk. De verschillende appartementen waren zo mooi, met liefde ingericht en schoon. De grote ruimte waar wij gebruik van konden maken was heerlijk ruim en licht. En jullie liefdevolle en behulpzame aanwezigheid heeft het helemaal af gemaakt. Nogmaals dank en tot volgend jaar!

Mooie plaats voor vakantie !

VAN LOON, 30-6-2014

Het koetshuis is een mooie ruime vakantiewoning.

Friendelijk en Fraai

Joanne , 8-10-2013

Bij Sint Nicolaas hoeven waren we uitermate vriendelijk ontvangen, de omgeving is zeer rustgevend maar toch is Amsterdam gemakkelijk bereikbaar met auto of openbaar vervoer.

Het enigste dat ik er tegen zou kunnen zeggen is dat we geen bedlampen hadden, maar anders was alles gewoon goed verzorgt.

Vooral het verse melk vondt ik gewldig.

Dat we ook nog het gebruik had van een wasmachine en droger was ook fijn.

Zou ik hier weer verblijven? Zeerbeslist.

Een zeer geslaagde vakantie

Rolf, 9-9-2013

We verbleven of boerderij voor 9 dagen met 3 kleine kinderen. Voor de kinderen was het de eerste keer op een boerderij. Zij vonden het geweldig: in de stallen of op de weilanden met de koeien of (proberen) te fietsen (er zijn een ruim assortiment fietsen beschikbaar). Gedurende ons bezoek zijn er ook nog 4 kalven geboren.

De appartementen en bedden zijn netjes en schoon met een goede keuken en de gastheer/vrouw Gerard en Evelyn doen het zeer leuk.

Sint Nicolaashoeve is zekere een aanrader.

geweldig!

paulien rous, 14-8-2012

omgeving en uitzicht is echt heerlijk.

het is een rustige buurt.

de eigenaar en zn vrouw zijn enorm klantvriendelijk en behulpzaam.

je slaapt op keurige boxsprings, netjes ingerichte kamers.

het is een enorm kindvriendelijke acc. mooie omgeving, beesten op de boerderij natuurlijk en een ritje mee op de grote tractor!! er staan (trap)fietsjes te leen, stepjes, skelters.

er staat een wasmachine en droger te leen, speelgoed wat je kunt pakken.

wij hebben omdat ook het weer meezat een geweldige vakantie meezat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Sint Nicolaashoeve in Nieuwveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Sint Nicolaashoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Sint Nicolaashoeve scoort een 9.6 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: