Landhuis Sint Nicolaashoeve

Meer landhuis info
Tonen op kaart

50 reviews over Landhuis Sint Nicolaashoeve

• 10familie Dekker30-09-2017

fantastisch en gastvrij weekend gehad.

Met onze zoons en schoondochters zijn we hartelijk en gastvrij door Gerard en Eveline Hartveld van de St. Nicolaashoeve ontvangen. De mooie ruime appartementen waren voorzien van een volledige inventaris en met heerlijke (lange) bedden. We hebben genoten van de rust, het boerenbedrijf en het landelijke leven in de nabijheid van de dorpskern Nieuwveen. We hebben allen, 8 volwassenen, onze boerendiploma gehaald onder de deskundige begeleiding van boer Gerard. In de Regentenkamer (gezelschapsruimte) hebben we een gezamenlijke joga-les beoefend. Op de Nieuwkoopse plassen hebben we via een sup work-out genoten van de uitgestrekte mooie natuur. Kortom een fantastische plek om te verblijven. Een aanrader voor gezinnen, families en groepen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Fam. Wisselink21-08-2017

Heerlijk genieten!

We hebben hele fijne dagen gehad. Appartement was schoon en goed ingericht. Maar vooral buiten was het een paradijs voor de kinderen. Iedere avond mochten ze mee helpen voeren en melken, ze glunderen nu nog als ze er over praten. Ook een ideale uitvalsbasis om dingen te gaan bezichtigen of te doen, zoals Schiphol en de kust. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Lisette20-08-2017

Fantastisch verblijf!

We hebben genoten van onze vakantie op en in de omgeving van de boerderij. Mooi en schoon appartement, fijne bedden en goede douche. De kinderen hebben veel gespeeld; tafeltennis, trampoline, skelters, de fietjes, enz. Daarnaast natuurlijk knuffelen met de konijntjes, de hond, de koeien en kalfjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Diana Heijmans08-07-2017

Fijne plek om nog eens naar terug te gaan

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze mooie boerderij. Het appartement is ruim en goed verzorgd en boer Gerard gaf ons een heel welkom gevoel. Het uitzicht op de weilanden en dorpjes is prachtig. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het erf met de skelters, de trampoline en natuurlijk met de hond en de koeien. Wij komen graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Fam. De Rore06-06-2017

Mooi en rustgevend

Een mooi verblijf in een prachtige streek . Perfect voor onze uitstappen met de fiets via het fietsroutenetwerk . Gerard en Evelyne ontvingen ons met open armen op hun boerderij . Een aanrader voor een tussendoor vakantie !

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Carmen Karsters30-03-2015

Wat een rust en verzorging

Dank jullie voor het geweldige verblijf bij jullie. De locatie was perfect voor deze retraite voor 18 personen. Heerlijke rustige omgeving en fijn landelijk. De verschillende appartementen waren zo mooi, met liefde ingericht en schoon. De grote ruimte waar wij gebruik van konden maken was heerlijk ruim en licht. En jullie liefdevolle en behulpzame aanwezigheid heeft het helemaal af gemaakt. Nogmaals dank en tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9VAN LOON30-06-2014

Mooie plaats voor vakantie !

Het koetshuis is een mooie ruime vakantiewoning.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 10Joanne 08-10-2013

Friendelijk en Fraai

Bij Sint Nicolaas hoeven waren we uitermate vriendelijk ontvangen, de omgeving is zeer rustgevend maar toch is Amsterdam gemakkelijk bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Het enigste dat ik er tegen zou kunnen zeggen is dat we geen bedlampen hadden, maar anders was alles gewoon goed verzorgt. Vooral het verse melk vondt ik gewldig. Dat we ook nog het gebruik had van een wasmachine en droger was ook fijn.

Zou ik hier weer verblijven? Zeerbeslist.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Rolf09-09-2013

Een zeer geslaagde vakantie

We verbleven of boerderij voor 9 dagen met 3 kleine kinderen. Voor de kinderen was het de eerste keer op een boerderij. Zij vonden het geweldig: in de stallen of op de weilanden met de koeien of (proberen) te fietsen (er zijn een ruim assortiment fietsen beschikbaar). Gedurende ons bezoek zijn er ook nog 4 kalven geboren.

De appartementen en bedden zijn netjes en schoon met een goede keuken en de gastheer/vrouw Gerard en Evelyn doen het zeer leuk.

Sint Nicolaashoeve is zekere een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9paulien rous14-08-2012

geweldig!

omgeving en uitzicht is echt heerlijk. het is een rustige buurt. de eigenaar en zn vrouw zijn enorm klantvriendelijk en behulpzaam. je slaapt op keurige boxsprings, netjes ingerichte kamers. het is een enorm kindvriendelijke acc. mooie omgeving, beesten op de boerderij natuurlijk en een ritje mee op de grote tractor!! er staan (trap)fietsjes te leen, stepjes, skelters. er staat een wasmachine en droger te leen, speelgoed wat je kunt pakken. wij hebben omdat ook het weer meezat een geweldige vakantie meezat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

0 tips over Landhuis Sint Nicolaashoeve