Camping Het Groene Hart

0Tonen op kaart

14 Reviews over Het Groene Hart

• 9Rob van den Bosch01-09-2021

De moeite waard

Zeer ruime plaatsen; geen water en afvoer op de plaats. Eenvoudig schoon sanitair. Veel aandacht voor Corona maatregelen. Gemaaid gras wordt niet opgevangen…….wat dat betekent voor de inloop in caravan en toiletgebouw laat zich raden. Koelkast, vriezer, wasmachine en droger aanwezig. De laatste 2 uiteraard tegen een geringe vergoeding. Prachtig groot landgoed met een kinderboerderij en speeltuintje. Enorm restaurant, voorheen een personeels kantine, voor gebak uit eigen bakkerij…….lunches ook mogelijk. Ontvangst door vrijwilligers hartelijk; informatiemap wordt uitgereikt. Grote Coop. aan het einde van het landgoed. Leuke fietsomgeving. Prijs voorde overnachting…….goedkoop. Doel van de opbrengst van de camping fantastisch. Bepaalde uren veel vliegverkeer.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Fam v Tol03-09-2019

fantastisch

We gingen een nachtje kamperen met een tent en kinderen tussen de 6-12 jaar. Onder het opbouwen van de tent gingen de kinderen het terrein al over. Kinderboerderij, meerder speeltuinen, meerdere voetbal gelegenheden, vis gelegenheid. Heerlijk veld, we mochten zelf onze (ruime) plek uitzoeken. Fantastische beheerders. Bereid te helpen, gastvrij, zeer vriendelijk. De vertrekdag stond ik met autopech en zelfs daarbij werd ik weer op weg geholpen. Mijn zoon van 8 zei zelfs: mam, dit was de beste camping. (Terwijl we van de zomer op een camping met zwembad, animatieteam, alles er op er eraan verbleven) Dus....

• 8Elise van Os25-08-2019

Echt aanrader voor een mini vakantie!

We hebben spontaan een nachtje gekampeerd met de tent met de kinderen. Heel gezellig en erg gastvrij ontvangen! Kinderen hebben zich goed vermaakt met vissen, voetballen en de kinderboerderij! Echt aanrader voor een mini vakantie!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9ria schuurmans18-08-2019

het was geweldig wij komen zeker terug.

dit is een super mini camping die beheerd word door vrijwilligers. voor gezinnen met kleine kinderen een geweldige camping en voor mensen die van rust en fietsen houden. ook is er een kinderboerderij en klein speeltuintje. wij komen hier regelmatig en hebben het super naar ons zin. geweldige beheerders die erg behulpzaam zijn.

• 9Jan Hoornstra05-08-2019

Hele fijne rustige camping met aardige beheerder

Alles staat keurig omschreven, niets aan toe te voegen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Dobma15-07-2018

Fantastisch!

We hebben een supervefblijf gehad op deze camping. Het ligt op een landgoed wat een onderdeel is van een instelling voor verstandelijk beperkte bewoners. De kleine camping is enorm volledig en wordt gerund door vrijwilligers. Dit keer waren dat Wil en Joop 👍. Alle onderdelen zijn als zeer goed te beoordelen. Van ontvangst tot en met het uitzwaaien tot je de bocht om bent 😉Service is top. Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk voor het meenemen van je spullen maar als je dan perongeluk wel de parasol hebt meegenomen maar de voet vergeten bent wordt er naar een oplossing gezocht 😀. Voor kinderen ook een erg leuk terrein. Kleintjes kunnen zich goed vermaken in de schone speeltuin en iets grotere kinderen kunnen net buiten de camping in het park/bos zich vermaken in de waterspeeltuin, speel/trimtoestellen, kinderboerderij en terras. Het sanitair is gedateerd maar zeer schoon! Wij komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Peggy26-06-2018

Heerlijke plek!

Weekend hier geweest met kleine kinderen. Wij verbleven in een blokhut. Heerlijke plek! Veel ruimte, vriendelijke en erg gastvrije beheerders, erg veel speelgelegenheden voor onze kindjes - naast een speeltuintje op de camping beschikt het terrein over vele speeltuintjes, waaronder ook een waterspeeltuintje. Op de camping vrijwel geen en op het terrein zelf erg weinig auto's, dus kinderen kunnen hun gang gaan. Goed sanitair en ruime plekken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Leo van vliet05-08-2017

Heerlijke rustige camping

Als je van rust, kleinschalig en natuur houd moet je op deze camping zijn

• 7Eetgelegenheden
  • 10Lian24-08-2015

Top camping

Een kleine zeer gemoedelijke camping gerund door vrijwilligers. Echt een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Cleo01-10-2013

Camping op prachtig landgoed

We hebben een weekend op deze camping gestaan. Camping ligt achteraan op een prachtig landgoed van instelling Ipse de Bruggen. Dit is een instelling voor verstandelijk gehandicapten. De camping is rustig en netjes met vriendelijke beheerders als vrijwilligers (petje af!) die ons zelfs koffie aanboden toen we aankwamen. Sanitair is eenvoudig maar prima en heel schoon. De sfeer vonden wij erg gemoedelijk, voor herhaling vatbaar!

Camping Het Groene Hart info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50