Camping Het Groene Hart

8 reviews over Camping Het Groene Hart in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Dobma
15-7-2018

We hebben een supervefblijf gehad op deze camping. Het ligt op een landgoed wat een onderdeel is van een instelling voor verstandelijk beperkte bewoners.

De kleine camping is enorm volledig en wordt gerund door vrijwilligers. Dit keer waren dat Wil en Joop 👍. Alle onderdelen zijn als zeer goed te beoordelen. Van ontvangst tot en met het uitzwaaien tot je de bocht om bent 😉Service is top. Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk voor het meenemen van je spullen maar als je dan perongeluk wel de parasol hebt meegenomen maar de voet vergeten bent wordt er naar een oplossing gezocht 😀. Voor kinderen ook een erg leuk terrein. Kleintjes kunnen zich goed vermaken in de schone speeltuin en iets grotere kinderen kunnen net buiten de camping in het park/bos zich vermaken in de waterspeeltuin, speel/trimtoestellen, kinderboerderij en terras.

Het sanitair is gedateerd maar zeer schoon!

Wij komen zeker terug!

Heerlijke plek!

Peggy
26-6-2018

Weekend hier geweest met kleine kinderen. Wij verbleven in een blokhut. Heerlijke plek! Veel ruimte, vriendelijke en erg gastvrije beheerders, erg veel speelgelegenheden voor onze kindjes - naast een speeltuintje op de camping beschikt het terrein over vele speeltuintjes, waaronder ook een waterspeeltuintje. Op de camping vrijwel geen en op het terrein zelf erg weinig auto's, dus kinderen kunnen hun gang gaan. Goed sanitair en ruime plekken.

Heerlijke rustige camping

Leo van vliet
5-8-2017

Als je van rust, kleinschalig en natuur houd moet je op deze camping zijn

Top camping

Lian
24-8-2015

Een kleine zeer gemoedelijke camping gerund door vrijwilligers. Echt een aanrader.

Camping op prachtig landgoed

Cleo
1-10-2013

We hebben een weekend op deze camping gestaan. Camping ligt achteraan op een prachtig landgoed van instelling Ipse de Bruggen. Dit is een instelling voor verstandelijk gehandicapten. De camping is rustig en netjes met vriendelijke beheerders als vrijwilligers (petje af!) die ons zelfs koffie aanboden toen we aankwamen. Sanitair is eenvoudig maar prima en heel schoon. De sfeer vonden wij erg gemoedelijk, voor herhaling vatbaar!

onze droomplek

hetty thiessen
28-4-2013

We gaan al 5 jaar naar de camping en huren dan steeds de blokhut Roepie Roepie. Deze hut is helemaal geisoleerd en bevat alles wat je nodig hebt om een fijne vakantie te beleven. Het park Ursula alwaar de camping deel van is, is super mooi,prachtige natuur,wandelpaden,kinderboerderij en speeltoestellen. De bewoners van Ursula kom je overal tegen op het park en wij vinden dit erg fijn en emotioneel. Zondags gaan we naar de kerk op het park en dit is een aanrader. Je komt dan weer met beide voetjes op de grond terecht super mooi... Het sanitair is heel netjes,ik maak gebruik van het invalidentoilet/douche. De beheerder Johan is een correcte man die alles in het werk stelt om het zo aangenaam mogelijk te maken. Het is een fijne omgeving en er is van alles te doen,maar houd je meer van rust, dan kan dat ook. Het is een kleine gezeliige camping en we komen er graag terug..........alsof je thuiskomt .Petje af voor dit park

Fantastische plaats

J.Oosterveen
13-10-2010

Het is een fijne camping met niet te veel plaatsen goede sanitaire voorzieningen

het is wel wennen aan de vliegtuigen

2008

Kleine camping van de SVR, 10 plaatsen en 3 kampeerbungalows, gelegen op terrein van instelling voor verstandelijk gehandicapten en officieel in eerste instantie bedoeld voor familieleden van bewoners. Maar iedereen kan er terecht.Vooral bezocht door caravans en een enkele keer een vouwwagen of tent. Keurig veld met in het midden een zandbakje voor de kinderen, net sanitair. Campingbeheer wordt verzorgd door vrijwilligers. Af en toe komt een aantal bewoners even 'buurten' maar dat is niet vervelend! Terrein van de instelling is prachtig,parkachtig. Er is ook een kinderboerderij en een theehuis. De omgeving is heel geschikt om te fietsen bijvooorbeeld naar de Nieuwkoopse plassen. Prima camping, aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Groene Hart in Nieuwveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Groene Hart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.