Bed and Breakfast De Sfeerstal

7 tips over Bed and Breakfast De Sfeerstal

Tineke, 10-11-2015
Mooie fietsroutes (knooppunt)in de omgeving
krisje peeters, 31-5-2015

Neem je eigen drank mee.

Vraag bij je reservatie na of er die avonden feestjes gepland zijn zodat je weet of je al dan niet kan slapen.

John en Jose, 21-5-2015
Ga er ook eens lunchen of met een stel vriendinnen een High Tea doen. Geniet van het buitenterras.

We hebben een aantal aanbieders voor De Sfeerstal voor je op een rij gezet:

jan onderwater, 19-5-2014

Gebruik gemaakt van de de bed en breakfast

de volgende morgen heerlijk op het terras ontbijten.

Claudia, 18-12-2012

Dichtbij de Nieuwkoopse plassen waar je heerlijk kunt varen, boot huren kanoën enz. Vlakbij Amsterdag, er gaat een bus vanuit het dorp richting Amsterdam. Genoeg te doen in de buurt zoals Avifauna vogelpark. Digros is vlakbij, kleinere supermarkt in het dorp. Inchecken kan ook na 18.00 uur , gewoon even bellen of mailen.

Henk, 18-12-2012
Op 500 mtr afstand is een openlucht zwembad, deze is in de zomermaanden open.

Henk, 18-12-2012
Bij de Sfeerstal kun je ook fietsen huren, wel even een paar dagen vooraf reserveren.

We hebben een aantal aanbieders voor De Sfeerstal voor je op een rij gezet: