Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast In den ouden vesting in het Nederlands

Leuke b&b

Marinka Dam
21-6-2016

Een hartelijk welkom in deze gezellig ingerichte b&b met eigen ingang én keuken. Ontbijt is uitgebreid en wordt met aandacht uitgeserveerd. We bleven maar 1 nacht, maar hadden graag langer gebleven.

Gereisd met partner in juni 2016

hele mooie omgeving

E. Verkade
23-3-2011

Bed en breakfest in den ouden vesting is echt wat de naam zegt. Een hele oude vesting, weinig winkelmogelijkheid, maar schitterende omgeving !

Gereisd met partner in januari 2010

Sfeervolle b&b

Rita
24-2-2010

De B&B is leuk ingericht in wit en blauw, romantisch en gezellig. Met een eigen keuken en badkamer. Er is een open haard en het bed is lekker. Spelletjes en boeken zijn aanwezig.

Het ontbijt is heerlijk aan een mooi gedekte tafel. Koffie en thee kun je zelf zetten en is inclusief. Er is een eigen terras.

De gastvrouw is erg aardig en behulpzaam. De katten en het konijn lopen in de tuin rond.

Nieuwpoort is een mooi vestingstadje met een gezellig en prima eetcafé vlakbij de B&B.

Dit is een leuke plek om een paar dagen (of langer) heerlijk te ontspannen en verwend te worden.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast In den ouden vesting in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast In den ouden vesting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.