Camping De Grienduil

Camping De Grienduil
8,7

10 tips over Camping De Grienduil

Rob, 31-7-2014
Van hieruit kun je mooie uitstapjes maken naar bijvoorbeeld Gorinchem, Woudrichem en Leerdam.
NS , 8-7-2014
Vergeet absoluut geen pizza te eten op vrijdagavond, ik heb nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten!!
TR, 5-7-2014
Vraag fiets routes bij de receptie, reserveer tijdig een plaats voor de pizzaavond. Zaterdag ochtend gratis koffie drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor De Grienduil voor je op een rij gezet:

C, 25-12-2013
    Je kan heerlijk eten bij het pannenkoekenhuis.
    Anneloes, 14-6-2013
    De camping is mooi landelijk gelegen en mooi aangelegd, net een park.
    Gerard de Vries, 17-9-2012
    Restaurant het brughuis is een aanrader. Lokaal eten door een zeer ervaren kokkin bereid.

Jeffrey, 17-9-2012
    De patat en de pizza smaken erg goed op de camping. Zeker een aanrader. De glasblazerij is zeker een bezoek waard. Fietsen in de omgeving is zo rust gevend
    G.H.Eggink, 2-8-2012
    bezoek vanuit de camping Leerdam en Gorinchem op fietsafstand
    Menno, 5-7-2012
    Pannekoekenrestaurant/Brasserie "Onder de Pannen" te Leerbroek (3 min. v/a de camping);
    mevr. de hoog, 15-6-2012
    Reserveren en vergeet geen patat te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Grienduil voor je op een rij gezet: