Appartement Newhouse Logies

Contact

120 reviews over Appartement Newhouse Logies

• 2019
    9Anne02-01-2019

Wij zijn samen met ons dochter (20 maanden) een paar nachten in appartement Doré geweest. Ik had zowel Doré boven als beneden geboekt (2 appartementen met tussendeur) voor net wat meer ruimte. En beide appartementen hebben plus- en minpunten. Plus boven is: een afsluitbare slaapkamer (beneden staat het bed in de woonruimte)en boven is een grotere badkamer. Plus beneden is: meer leefruimte en direct uitzicht op het erf + klein terras aan het erf (boven zitten alleen dakramen en een klein raampje wat op de schuur kijkt). De afsluitbare slaapkamer was fijn voor onze dochter. 2 volwassenen en een campingbed op die slaapkamer vonden wij aan de krappe kant. We hebben erg genoten van het verblijf. Onze dochter heeft het nu dagelijks over 'boerderij' en 'koeien'. Ze keek steeds door de ramen op het erf en bij de koeien en andere dieren kijken was super. Alles zag er keurig en schoon uit, we misten alleen thermostaatkranen bij de douches.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    10Boy Schouten20-09-2018

Ontzettend fijn!

Wij verbleven in appartement Nicola. Een schoon, net en verzorgd appartement, van alle gemakken voorzien. Een ruime woonkamer, met een zeer complete keuken. De slaapkamers zijn tevens ruim en voorzien van prima bedden. Wij verbleven hier met zijn drieën, waaronder onze dochter van 5. Zij heeft hier een ontzettend leuke tijd gehad. Grote omheinde speeltuin, met glijbanen, schommels en klimrekken. Maar vooral de dieren waren in trek. Kippen, konijnen en in onze periode ook lammetjes en kuikens. Echt heel leuk. Ook een eigen terras erbij waarvandaan we onze dochter goed in de gaten konden houden. Zo kom je zelf ook nog aan wat verdiende rust toe. De badkamer is niet groot, maar wel van alles voorzien. Voor ons was het in ieder geval voldoende. Twee toiletten en zelfs een eigen wasmachine waren aanwezig. Ontvangst en vertrek waren ook perfect. Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Hannelore Jäggle01-09-2018

Prima en alles goed geregeld

Dat alles in het appartementje Doré voorbereid was, en je daardoor je eigen welkom en verwacht voeldeecht wlkom gehten woord De kamer is schoon, als je wat nodig heb kann je er om vragen (net als een strijkbout). Ik voel mij prima daar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Dylan27-08-2018

Fantastisch verblijf

Heerlijk! 3 jaar op rij met een groep vrienden een weekend doorgebracht in het appartement Asterix. Heel mooi appartement, erg groot en super schoon. Gastvrouw Neli is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Niks op aan te merken! Wij geven Newhouse Logies 5 sterren!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Rien en Mary21-08-2018

Fantastisch!!

Door vervelende omstandigheden waren wij genoodzaakt om 8 mnd in Newhouse Logies te verblijven. Maar het was helemaal niet vervelend om daar te zijn. Wat een warm bad. Zo vriendelijk, behulpzaam, meelevend en nog veel meer. Ideaal om de winkel naast de deur te hebben met verse landproducten. De appartementen zijn schoon, heel ruim en hebben alles wat je nodig hebt. Een prima speelweide voor kinderen of kleinkinderen. Ook heel leuk om te zien wat er op een boerderij moet gebeuren. Wij kunnen deze lokatie iedereen aanraden, voor vakantie of tijdelijke woonruimte. Ik zeg: gewoon doen!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Joost Siereveld24-05-2018

geweldig.

appartement Bintje is geweldig. Prachtig uitzicht. appartement Dore vonden we wat minder, maar door uitzicht op de boerderij een goede indruk gekregen van het (vele) werken op de boerderij. Mensen vriendelijk en behulpzaam, ook in de landwinkel.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Fam. Kuijpers29-12-2017

Fantastisch! Echt even eruit!

Prachtig appartement, heerlijke speeltuin voor de kinderen. Alle ruimte in het moderne appartement.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Ronald en Marjolein23-10-2017

Aanrader !!

Wij hebben hier 11 maanden gewoond in twee verschillende appartementen. Wij kijken met veel plezier terug op de periode dat we hier waren. Het zijn nette huizen van deze tijd. De mensen zijn erg gastvriendelijk en staan altijd voor je klaar . Ook de landwinkel is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Marion15-09-2017

Geweldig verblijf gehad

Ik heb hier zes maanden gewoond in diverse appartementen toen ik mijn huis had verkocht. Vanaf dag 1 voelde ik mij thuis en welkom. Appartementen zijn zeer comfortabel, het uitzicht prachtig en de landwinkel op het erf erg handig. Gastvrouw Neli, de dames in de winkel, de dames van de huishoudelijke dienst en de familie Nieuwenhuizen zorgen ervoor dat je eigenlijk niet meer weg wilt! Warm aanbevolen dus!

Alleen gereisd in september 2016

• 9Herman + Augusta15-07-2017

De derde keer voor ons : nog beter !!

De gast verblijven zijn gezellig gemeubileerd and het hele appartement is schoon en wel onderhouden. De Newhouse Logies is deel van een boerderij en onze kleinkinderen vonden het prachtig dat er schapen , konijnen , varkens en kippen waren .

De lokatie van Newhouse logies is een beetje afgelegen , niet dicht bij een grote stad . Als men van de rijksweg afkomt ( van Gouda of Amsterdam ) is het zeker 20 minuten rijden door een landelijke omgeving om bij Newhouse logies te komen..

De winkel , deel van de boerderij , is een uitkomst omdat alle levensmiddelen te koop zijn dus men hoeft niet in de auto te stappen .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

6 tips over Appartement Newhouse Logies

• Marion Zonneveld, 08-06-2014

Wij hebben gevaren op de Nieuwkoopse plassen, 1km en op het veldje kunnen allerlei spellen worden gedaan. In hartje zomer is het misschien lekker om een klein zwembadje te plaatsen, maar wij hebbe hem niet gemist.

• Michèle Lebelle -Bontron, 09-05-2014

Voor een groot gezelschap is de mogelijkheid van een goed traiteur High Tea bij Galerij RIJLAARSDAM is een top moment Aalsmeer , Flora Holland biedt een combi ticket : veiling, Historical Tuin, en vaarttocht zeer interessant. N'a kunnen je lunchen in een typische eetcafé in het centrum van Aalsmeer en bezoeken in de buurt het Cruquius Muséum.

• v.d. Hoorn, 04-11-2011

Leuk om met de kinderen de boerderijdieren te verzorgen/knuffelen enín de morgen een vers eitje te rapen uit het kippenhok!

1 vraag over Appartement Newhouse Logies

• mientje, 11-09-2012

weekendje newhouse

graag prijsbijlage iweekend 21 tm 23december

mvg, miemtje Leka

Ina Kacani, 18-09-2012

There are several apartments of different sizes and prices. I had a small apartment (which is quite roomy) and paid about Euro 64 per night

Neli v.d. Hoorn, hostess, 08-11-2012

Beste Mientje, Hartelijk dank voor uw vraag. Ik wil u graag van dienst zijn maar dan heb ik voor het weekend in december wat meer informatie van u nodig om dit correct te kunnen doen. Wilt u mij aub informeren over het aantal gasten? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet Neli v.d. Hoorn, hostess

Appartement Newhouse Logies info

• Aantal sterrenstersterstersterster