Hotel De Ziende

7.6Goed

10 reviews over Hotel De Ziende

• 4Krisje11-09-2015

Trieste hotel accomodatie

Onpersoonlijke ontvangst, niemand aanwezig, sleutel in brievenbus. Je moet exact uur doorgeven voor zeer sober ontbijt. Ontbijt biedt geen enkele variatie, geen fruit. 1ste kennismaking met kamer waren spinnen en spinnenwebben. Daarna een halve centimeter stof op de kasten, lampjes. Piepkleine televisie: je kan tekst niet lezen. Beschimmeld douche matje in de piepkleine badkamer of beter gezegd douche cel Geen enkele toeristische info te vinden. Restaurant was gesloten op de dag van aankomst dus je moet dan maar zelf even uitzoeken waar je kan eten. Geen drank of flesje water verkrijgbaar op sluitdagen, geen minibar of mogelijkheid tot koelen van drank buiten de gebarsten lavabo. Uit 1 stopcontact vlogen de vonken.

Alleen gereisd in september 2015

• 6Huub06-09-2015

Nog ruimte voor verbetering

De prijs/kwaliteit kan beter. Kamers netjes/schoon. De faciliteiten zijn echter niet erg bijdetijds: geen thermo/mengkraan in de douche of wastafel. Bedmatrassen dun. Mini TV. Ontbijt zeer karig. Met 4 personen 3 kleine plakjes kaas, klein bakje jam, wel vleesbeleg, kleine broodjes en klein kannetje jus d'orange onvoldoende voor 4 personen. Vriendelijke bediening,leuke ligging .

Gereisd met partner in september 2015

• 9Bert06-08-2015

Heerlijke zomeravond

Prima aanleg mogelijkheid voor de sloep. Nette en schone kamer. Eten is prima en de wijnsuggestie per gerecht een aanrader. Wellicht door jonge brigade nog wat communicatie storing maar dit wordt keurig opgelost. Schitterende lokatie.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Rene van Krimpen09-07-2015

Prima in orde: diner, locatie, medewerkers

Heerlijk gegeten!! Nieuwe eigenaar en zijn team hebben voor een super avond gezorgd. Eten was prima en vriendelijke bediening. Wat een pracht locatie. Komen beslist nog een keer.

• 9Monique Hoek08-07-2015

Pracht locatie aan de Nieuwkoopse Plassen

Pracht locatie. Nieuwe eigenaar. Vernieuwd restaurant en terras. Mooi uitzicht op de Nieuwkoopse Plassen en de weilanden. Restaurant ook vanaf t water bereikbaar, aanlegplaats voor passanten. Vriendelijk personeel.

• 8Margriet06-07-2015

Heerlijk genoten bij Hotel de Ziende!

Lekker op het terras gezeten en heerlijk gegeten! De locatie is schitterend. We zaten met een grote groep en kregen allemaal tegelijk eten. Bediening is goed en attent.

• 8f.j.schouten05-07-2015

met nieuwe eigenaar en chef-kok de moeite waard

gaan proeven vanwege nieuwe eigenaar en nieuwe chef-kok. Tot 's-avonds 23.00 uur heerlijk op schitterend terras gegeten met zicht op weids gebied en Nieuwkoopse Plassen. Fijne kwaliteit met luxe menu's boven gemiddelde restaurant. Eigen streekproducten met veel smaak en goede presentatie. Nieuwe interieur binnen is sfeervol. Vriendelijke bediening

Gereisd met partner in juli 2015

• 7belgske13-10-2009

zielig ontbijt

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest als enige gasten. De kamers zijn in orde en men is er zeer vriendelijk. Spijtig dat men wil besparen op het eten. We hebben s avonds in het restaurant gegeten en dit was lekker. Maar een mandje brood dat volgens mij zowiezo bij soep hoort staat op rekening ( 3.80euro)en dit mandje heb je wel nodig want de porties zijn niet maagvullend. We kregen bij ons ontbijt slechts enkele sneetjes brood, toen we bijvroegen was dit onmogelijk er was gewoon niks meer :-( Begrijpen wie kan ??? Wij gaan zeker deze prachtige streek nogmaals bezoeken maar wel...in een ander hotel

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Peter van Bakkum31-08-2008

leuk, schoon, goed eten, eigenzinnige uitbater

kraanwater bij het diner (en de twee flessen wijn) was onmogelijk. Als je buiten eten bestelt, mag je niet meer naar binnen (en omgekeerd). Extra frietjes bij het eten voor 4 personen is krap voldoende voor 1. Wat sla bij het eten bleek een soepkommetje gesneden groen met wat croutes uit een zakje. Jammer, want de paling is uitstekend en de bediening is jong en vriendelijk. Met een beetje meer fantasie en souplesse kan dit een leuk pareltje zijn in het groene hart.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10Genieter18-02-2008

Mooie kamers, goed onderhouden, schoon. Goed eten half pension menu 3 gangen voor € 19,25 en een ruime a la carte kaart met specialiteiten uit de streek zoals paling, snoekbaars, heerlijke tournedos en oederwets lekkere kalfslever. In de zomer een mooi terras waar je heerlijk buiten kan dineren, Kortom echt genieten!!!

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel De Ziende info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen